Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää jaksa tätä elämää :(

Vierailija
26.02.2020 |

Oon yksinäinen, käyn töissä ja koulussa. Voimat ovat vähissä ja mietin päivittäin itsemurhaa. Lohdullinen ajatus olisi se, että tämä kaikki loppuisi. Ei tarvitsisi enää kärsiä. Ei olisi ehkä mitään.

Sanotaan, että elämä on lahja. Millainen lahja se on, jos vuosia on pakko rämpiä. Mulla ei oo oikeastaan voimia mihinkään kuin pakollisiin. Liikkumaan pakotan itseni. Oon todella näköalaton tällä hetkellä ja metrossakin matkalla koulusta kotiin purskahtelen itkuun.

Olisi ihanaa, jos joku jaksaisi jutella mun kanssa😔

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
2/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamulla haet sairaslomaa ja kerrot oireista, lääkitys ja terapia ovat hyväksi juuri nyt. Asiat järjestyy kun niille antaa aikaa. Juuri nyt on tärkeintä opetella huolehtimaan omasta psyykkisestä hyvinvoinnista. Koulu ja työ ehtii odottaa sen aikaa. Itsekin olen ollut tuossa tilanteessa ja en voi sanoa kuin että ota päivä kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti aamulla haet sairaslomaa ja kerrot oireista, lääkitys ja terapia ovat hyväksi juuri nyt. Asiat järjestyy kun niille antaa aikaa. Juuri nyt on tärkeintä opetella huolehtimaan omasta psyykkisestä hyvinvoinnista. Koulu ja työ ehtii odottaa sen aikaa. Itsekin olen ollut tuossa tilanteessa ja en voi sanoa kuin että ota päivä kerrallaan.

Kauan sulla ehti paha olo kestää, ennen kuin hait apua? Miten kauan meni, että vointi parani? Vielä kesällä sain käytyä työterveyden kautta psykologilla, se laittoi mulle lähetteen psykoterapiaan. Lähete on kai voimassa vuoden. En ole saanut aikaiseksi soittaa, koska No, en vain jaksa.

Mulla on ihan hirveitä keskittymisongelmia ja muisti takkuaa niin et se on jo noloa. Tuntuu, että oon mieleltäni rampa. Puolison jutut menee ohi, en halua et se koskee mua, en halua et kukaan koskee. Kaipaan ihmisiä ympärilleni mut samalla haluan olla vaan yksin.

Vierailija
4/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt Jumalaa?

Kysyn epäironisesti, koska jopa ex-PUA Roosh V tuli uskoon ja elää nyt mieltä ylentävää elämää. Suosittelen katsomaan hänen edellisen God striimin youtubesta:

Jos tuollainen paatunut PUA näkee valon ja poistaa kaikki siihen liittyvät kirjat myynnistä voi tehdä tuollaisen transformaation, niin tuosta uskosta taitaa olla aikamoista apua... vaikuttaa erittäin onnelliselta nykyisin.

Vierailija
5/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voin tehä et saisin nopeimmin apua? Uskon, et mul ei oo kauaa aikaa odotella. Tilanne on jo niin paha 😔

Vierailija
6/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun et oo ainoo. Itsesääli ensin veks, sitten listaa mistä nautit ja mitä haluat. Toteuta.

Elät vain kerran.

Vierailija
7/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn epäironisesti, koska jopa ex-PUA Roosh V tuli uskoon ja elää nyt mieltä ylentävää elämää. Suosittelen katsomaan hänen edellisen God striimin youtubesta:

Jos tuollainen paatunut PUA näkee valon ja poistaa kaikki siihen liittyvät kirjat myynnistä voi tehdä tuollaisen transformaation, niin tuosta uskosta taitaa olla aikamoista apua... vaikuttaa erittäin onnelliselta nykyisin.

Kyllä enemmän uskon Jumalaan kuin en usko. Välillä mietin, et jospa mullekin on täällä maan päällä jokin suunnitelma. Se antaa toivoa hieman.

Vierailija
8/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä enemmän uskon Jumalaan kuin en usko. Välillä mietin, et jospa mullekin on täällä maan päällä jokin suunnitelma. Se antaa toivoa hieman.

Voin suositella luontoa ja luonnosta nauttimista. Eläimiä ja niiden katselua. Tuosta kaikesta Roosh V myös puhuu videoissaan usein, ne tuo onnea ja tyytyväisyyttä elämään. Online elämä ei tuo paljoakaan onnea/tyytyväisyyttä elämään.

Vierailija
9/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia niin paljon, ja lääkityksestä sen verran, kun eivät kuitenkaan kerro kun sen haet, niin vointi menee ihan nolliin 2-4 vkon ajaksi, plus orgasmit lähtee suurella todennäköisyydellä, ja jos olet nainen niin niiden pysyvän huonontumisen riski on myös olemassa, plus kognitiiviset kyvyt huonontuu kun annosta nostetaan tietysti vaikka lääkkeestä huolimatta on huono olo. Ei mitään järkeä, mutta nämä on valintoja. Voimia silti, ja anteeksi tuo purkaus, mutta aina vaan tuputetaan. Suosittelen että varaat ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle, että pääset juttelemaan ja purkamaan asioita. Ja kun olet asioinut tarpeeksi kauan, niin voit saada lähetteen kela korvattuun terapiaan. Kaikkea hyvää.

Vierailija
10/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia niin paljon, ja lääkityksestä sen verran, kun eivät kuitenkaan kerro kun sen haet, niin vointi menee ihan nolliin 2-4 vkon ajaksi, plus orgasmit lähtee suurella todennäköisyydellä, ja jos olet nainen niin niiden pysyvän huonontumisen riski on myös olemassa, plus kognitiiviset kyvyt huonontuu kun annosta nostetaan tietysti vaikka lääkkeestä huolimatta on huono olo. Ei mitään järkeä, mutta nämä on valintoja. Voimia silti, ja anteeksi tuo purkaus, mutta aina vaan tuputetaan. Suosittelen että varaat ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle, että pääset juttelemaan ja purkamaan asioita. Ja kun olet asioinut tarpeeksi kauan, niin voit saada lähetteen kela korvattuun terapiaan. Kaikkea hyvää.

Jos siis haet, kirjoitin tuon vaan kun tässäkin ketjussa joku suositteli.

Vierailija
11/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla tavoitteita, eikä pelkkää olemassaoloa.

Tavoitteisiin et tarvitse jumalolentoja tai muuta latvalahojen hömpötyksiä.

Mietit ensin mitä tässä elämässä haluat saavuttaa, ja sitten pienin askelin lähdet siihen suuntaan.

Vierailija
12/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan yhteyttä, ja käytä se lähete hyväksi. Voimia todella paljon, avun piiriin pääseminen on nyt tärkeää. Toivon sinulle vain hyvää ❤.

Vierailija
13/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi. Halaus <3

Vierailija
14/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet olosi oikeasti todella epätoivoiseksi ja itsetuhoiseksi niin soita kriisipuhelimeen! Älä luovuta, toivoa ihan oikeasti on!

Vierailija
15/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nopeimmin apua kun kerrot lääkärin/hoitajan vastaanotolla tai että suunnittelet itsemurhaa ja aiot toteuttaa sen. Tosin voit joutua tahdosta riippumattomaan hoitoon, mutta pääset todennäköisemmin nopeimmin näin johonkin.

Mutta oikeasti, älä toteuta sitä. Mun läheinen teki sen, ja veti pohjan mun loppuelämältä. Käyn itse nyt terapiassa, todennäköisesti pitkään, ja joudun eri lääkityksillä pitämään itseni kasassa. Myös muut omaiset ovat kärsineet voimakkaasti tästä hänen ratkaisustaan. On tullut työkyvyttömyyttä, masennusta, rahahuolia, sairauksia ym. tämän itsemurhan seurauksena lähipiiriin.

Vierailija
16/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Minä olin samassa tilassa reilu vuosi tai kaksi sitten. Muisti on mennyt. Kuljin metsässä iltamyöhällä sateella, ja mietin että jos jään kuusen alle, niin kukaan ei kaipaa. Kumminkin ajatus siitä, millaisen surun aiheuttaisin lähipiirilleni esti minua jäämästä kuusen alle. Häpeä, tms. Elin päivästä päivään, menin metsään kävelemään. Lopulta juoksin metsässä.

Yhä päivittäin mietin, että onko todella minuakin varten joku suunnitelma. Silti syksyn kääntyessä talveen olin elossa. Seuraavana syksynä aloitin etäopiskelut, ja jotenkin onnistuin lähtemään viikoiksi pois Suomesta. Lopulta sain tutkinnon, ja sen rohkaisemana hain työtä. Ensimmäisen kerran elämässäni päihitin monta muuta hakijaa, ja sain työn. Minä

maan matonen. Edellenkään en tiedä,miten selvisin kuusen juurelta ”nukkumasta ikiuneen” elävien kirjoihin. Kuitenkin olen mieluummin elossa kuin kuollut.

Kirjoitat kuin suoraan elämästäni. Minun elämä meni niin että selvisin. Liekö juoksu vai mikä lie opiskelu, ulkomaanmatkan odotus, paikavaihto, mikä lie. Tässä olen yhä. Haluan nähdä sinut elossa.

Vierailija
17/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakas ja arvokas. Asiat paranevat, usko pois. Hae heti apua ja kerro suoraan ajatuksistasi. Sinulle tulee tapahtumaan vielä ihania asioita. ❤️

Vierailija
18/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo mitä kirjoitat kertoo, että olet syvästi masentunut.Sen vuoksi et jaksa ehkä tehdä tällä hetkellä mitään muutoksia elämässäsi.Niitä voit miettiä sitten kun kuntosi paranee.Yksi ehdotukseni on, että soitat vaikka vielä tänä iltana johonkin kriisipuhelimeen tms. Keskusteluapua voi saada yön läpi.Myös terv.keskuksesta saat erilaisia puhelinnumeroita paikkoihin joista voit saada keskusteluapua.Seurakunnilla ja SPR: llä on myös puhelinpalvelua. Toivott.löydät näitä kautta jonkun henkilön jonka kanssa voit keskustella useampia kertoja. Vaikeistakin masennuksista voi toipua kokonaan.Sitä on ehkä vaikeata uskoa silloin kun elää 'aallonpohjalla'. Olen itse psykiatr. erikoissairaanhoitaja ja nähnyt työurallani ilokseni lukemattomia positiivisia tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi