Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

____ELOKUISTEN su-su______

25.06.2006 |

Tehdäänkö pidempi pino, kun nuo muutaman päivän pinot jää niin kovin lyhyiksi?

Mitenkäs kaikilla sujui jussi? Meillä meni oikein kivasti, kun grillailtiin ja nautiskeltiin. Tyttö ei olisi millään malttanut mennä nukkumaan, kun oli niin kivaa meidän aikuisten kanssa.

Tyttö on ihan älyttömän ruskea!!! Teinkin tuonne av:lle aloituksen aiheesta, että onko muiden vauvat ruskeita?

Näyttää söpöltä saparoineen ja ruskeine ihoineen. Suuret siniset silmät vaan tapittaa, ja ne 9 hammasta suussa saa tytön näyttämään ihan mustatukkaiselta peikolta!! Meidän menninkäinen...

Kohta pääsee varmaan jo letittämään tota tukkaa. Varmaan ystäviemme häihin saa jo pienet palmikot.

Lempi-sana on ylivoimaisesti tällä hetkellä edelleen se kissa. Meidän kissa raasu saa koko ajan varoa pieniä käsiä, jotka olisivat paijaamassa (ja välilä vetämässä hännästä), kun tyttö on oppinut silittämään eläimiä! Lähinnä mun siskon koiria, kun tuo kissa ei suostu pysymään hellittävänä :0)

Nukkuuko teidän vauvat normaalia enemmän näillä helteillä?? Tuntuu, että meidän neiti ei tee mitään muuta kuin nukkuu koko ajan. Ennen nukkui tuskin yksiä päikkäreitä, mutta nyt nukkuu kahdet! Ja edelleen ne 15h yöunet.

Pinoutukaahan!!!

heather ja neiti-nessukka 10kk

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh... sataa sataa aina vaan! No, huomenna pitäisi olla poutaisempaa ja 20 astetta lämmintäkin.

Tulin just salilta, vedin semmoisen parin tunnin reenin. Tuntuu tosi hyvältä, kun jaksaa ja VIITSII tehdä.. mulla on aina ollut ongelmana se lähteminen...

Tyttö oppi tänään taputtamaan käsiään!!!! Ai että on suloisen näköinen :0). Nyt ei sitten muuta tehdäkään, kun taputetaan jos jollekin asialle ;0).

Mies päätti tänään soittaa meidän neuvolaan ja tarkistaa, kuuluisiko meillä olla 10kk neuvolaa. Ja niinhän se kuuluisi olla, mutta jostain syystä olivat unohtaneet antaa ajan.

No, perjantaiksi sitten saatiin aika.

Mies haluaa, että tytöltä otetaan verensokeri. Ihan varmuuden vuoksi. Ihan vaan sen takia, että saataisiin täysin poissuljettua se 1 tyypin diabeteksen mahdollisuus....

Meitäkin on alkanut nyt siis huolestuttaa tuo tytön nukkuminen. Edelleen menee nukkumaan klo 20 aikaan ja herää tuossa 11 aikaan. Yhdet päikkärit vetäisee myös. Noin 2h.

Ei saatu omaa terkkaa, kun se on lomalla, mutta eiköhän tämä toinenkin ihan pätevä ole...

Eipä täältä nyt muuta.

Ai niin, kolmas päivä karppausta nyt menossa, ja olo on ihme kyllä tosi hyvä!!!!

Vierailija
22/50 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kun tulee uusia mukaan! Ei tartte muiden aina vain lukea mun kitinää meidän pikkuherran yö-karjumisista. ;)

Heather; mitä syöt nyt karpatessa? Mulla on myös laihis menossa ja olen karppauksen kuullut olevan tehokasta, ongelma on vain se, että olen aikamoinen leipähiiri + pasta, riisi ja peruna ovat suuri osa meidän sapuskoja. Syökö mies myös uuden ruokavalion mukaan vai teet(te)kö kahdet ruuat?

Eipä muuta tällä erää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme juuri kaupungilta,olimme ihan kahdestaan pojan kanssa,hyvin meni ja jopa linkkimatkatkin meni hyvin!!

Elvis:Mihinpäin muutatte Keski-Suomea?Kiinnostaa vaan ku itse asun Jyväskylässä

Heather:Mulla ihan sama toi salille lähteminen ta i johonkin liikuntaharrastukseen, niin se on se painavin juttu!Mut sit ku lähtee ni ai että tulee hyvä mieli.Mä kans kävin säännöllisesti salilla ennen raskautta ja vielä kävin rv.36 vika kerran mut nyt pojan syntymän jälkeen se on ollu n.kerta viikkoon,harmi.Mut ku tuntuu et aikaa tai oikeastaan lapsenvahtia ei ole niin helppo järjestää ku miehellä on työvuorot mitkä on....No nyt olen alkanu käymään pacessa ja se on ihan kiva.

Nyt täytynee lopetella,Luka on koiran kimpussa ja menen helpottamaan raukka-paran oloa(siis koiran,heh)!!!!

Vierailija
24/50 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa: En mä oikeastaan kaksia ruokia tee... esim. tänään oli vielä grillimakkaroita jääkaapissa yksi paketti, ja laitoin ne uuniin. Oli myös keitettyjä pottuja, jotka paistoin (eli mies syö ne). Itselleni on aina salaattia kulhollinen jääkaapissa ja tänään innoistuin tekemään itselleni kasvissuikaleita ruohosipulijuuston kanssa. Salaatin sekaan laitan aina fetaa ja leipäjuustoa.

Mullekin tuo leipä tuntuisi olevan kovin kompastuskivi... Mutta mä hyväkarppaan eli syön jonkinverran hiilareita. Pakko on, kun on 1tyypin diabetes.

Eli esim. tänään olen syönyt:

aamu: 1pala ruisleipää + voita + 1keitetty kananmuna + viili.

päivä: kulhollinen salaattia (paprikaa, salaattia, porkkanaa, tomaattia, kurkkua, fetaa, leipäjuustoa)

puoli desiä pähkinöitä

ilta: 2kpl grillimakkaroita + salaattia + kasvissuikaleita ja ruohosipulijuustosoosi.

volkkari: heh.. salilla kävin tänäänkin, ja ihan yhtä vaikealta tuntui lähteminen kuin ma!!! Mutta oi että sitä hyvää oloa taas, kun kaksi tuntia olin painanut... Huomenna ajattelin käydä spinningissä.

Meillä on nyt tosi vaikeeta tytön päivähoitopaikan ettimisen kanssa... Päiväkotiin soitin, ja sieltä soittivat tänään takaisin ja TARKKAAN kyselivät milloin lapsi tulisi, milloin lähtisi ja monesko päivä TARKALLEEN tulisi... tajuan tietenkin, että heidän on se tiedettävä, MUTTA KUN MINÄ EN VIELÄ TIEDÄ!! Kun mulla alkaa koulu joko elokuussa TAI lokakuussa... Mutta me sanottiin, että elokuussa, koska pakkohan meillä on hoitopaikka olla jos käykin niin, että mulla on jotain kursseja jo elokuussa.... Mutta jos ei, niin sitten mä varmaan olen sellainen huono äiti, joka on kotona kun lapsi on hoidossa :(....

Pph-toimistoonkin soitin, mutta siellä ei ollut ketään paikalla...

Jeps, nyt ruoan laittoon!!

Vierailija
25/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo tähän aikaan valmiita lähtemään kauppaan, mut pitää vielä hetki odotella kun kauppa aukee vasta klo 10. Mennään käymään kodin anttilassa, pitäs etsiä esikoisen huoneeseen matto, jotain vaaleanpunaista ja sänkypeitto tarvittais kanssa. ja varmaan tarttuu mukaan kaikenlaista kun ale on nyt... Uusia astioita ois kiva saada, puuduttaa syödä monta vuotta samoista lautasista, ovat piru vielä niin kestäviä etten ole rikki niitä saanut vaikka kuinka oon astianpesukoneeseen viskonut.

Huomasin eilen että vihdoinkin Avalle tulee hampaita myös ylös (alhaalla 3 hammasta), yksi oli jo puhjennut ja toinen on tulossa. Neiti kun ei anna suuhun katsoa, niin eilen naurattamalla näin suuhun.

Ton nokkamukin harjoittelun kanssa mulla menee hermot, ei neiti sitten millään suostu siitä juomaan. Kauhee huuto!

Mukavaa päivää kaikille ja kiva kun uusia tuli mukaan!

Vierailija
26/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään alkas taas 5 päivän työputki...hohhoijaa...

meilläkin näyttäsi pojalle olevan puhkeamassa yläetuhampaat ja alaetuhammas yhtäaikaa. Johan tässä on ooteltukin sen yhden röllihampaan kaveriksi muitakin.

Meilläkään ei oo päivähoitopaikkaa vieläkään...ja kohta menee kunnantoimistot kiinni heinäkuuksi, niin saapa nähdä miten käy. Tais heinäkuussa olla joku parin tunnin soittoaika sinne toimistoon päivittäin, mutta sinne varmaan soittelee muutkin...

Viime yö oli taas sellasta hulinaa että. Mies ja poika nukku meidän sängyssä(minä meen viereen niin herää hetken päästä) omassa sängyssä nukkui ehkä vartin illalla, huoh. Minä siis siirryin sohvalle josta pariin otteeseen kävin esikoisen sängyssä nukkumassa, kun se itki jotain. Sitten mies lopulta herätti mut aamulla esikoisen vierestä pojan viereen ettei se tipu sängystä. Pikkusen alkaa tuntumaan pääkopassa tällanen ravaus keskellä yötä....

Eilinen aamupuuroa lukuunottamatta oltiin ilman maitoa. Nyt iho näyttää jo pikkusen paremmalta, lähinnä kasvoista. Jos se tästä nyt paranee niin sitte varmaan jatketaan tolla nutrisoijalla ja saadaan se kelakorvaus. Mitä sitä aletaan sitten vuoden iässä antamaan kun ei lehmänmaitoa saa juoda????

nyt menox moi

Vierailija
27/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh kun väsyttää. Milloinkohan oisin nukkunut viimeksi edes 6 h yössä... Viime yönä mies sai jonkun ihme vatsakrampin ja poika heräs itkemään viideltä, imetin, pidettiin vieressä mutta itki selvästi väsyneenä eikä suostunut nukahtamaan. No kyllähän se se sitten joskus tunnin päästä nukahti ja heräs vähän seiskan jälkeen. Toivottavasti tää on jotain ohimenevää. Tuli vaan mieleen, ettei noi hapanmaitotuotteet vaan ois tässä jotenkin mukana...

Onneks miehellä alkaa huomenna viiden viikon kesäloma!!! Ihanaa! Nyt voin laittaa sen hoitamaan poikaa öisin hyvällä omallatunnolla - eikä mieskään voi valittaa ettei jaksa kun pitää töissä olla tuottava. Välillä on kyllä ottanut pattiin, kun mies on valittanut väsymystään vaikka oikeesti se joutunut heräilemään tosi vähän.

Pitäis käydä tässä jossain välissä ostamassa pojalle vähän parempia arkivaatteita. Ollaan lähdössä Tukholmaan risteilylle, eikä tuota poikaa viitsi ravintolaan viedä collegehousuissa. Kaikki siistimmät housut kun ovat jääneet pieneksi. Nyt pitää ostaa jo 80 cm vaatteita (10 kk pituutta miekkosella oli 76 cm, taitaa mennä musta ohi, itse oli vuoden ikäisenä 77 cm).

Hauskaa että aurinko taas paistaa!!!

Vierailija
28/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin tuntu olevan viime yö aika repaleinen, niin myös täällä. Neiti kukkui enemmän tai vähemmän hereillä n. klo 4-5.30. No, toivottavasti tää ei jatku useempia öitä, yhden tai kaksi vielä jaksaa. Nyt sitä ihmettelee, että miten ihmeellä jaksoi herätä parin tunnin välein imettämään vielä n. puoli vuotta sitten..? On ne vaan ihmeellisiä nuo hormonit. Josko meillekin vihdoin tulisi ylähampaita kahden alahampaan seuraksi.

Volkkari: muutetaan vähän pohjoisempaan Keski-Suomeen, mutta Jyväskylässä on asuttu pitkään, eli kaupunki on kyllä tuttu ja siellä tullaan varmaan aika usein käymään.

Voi kun paistaskin aurinko, täällä savossa taivas on pilvinen ja tihuttaa vettä!

No, ei auta, kun takas pakkaamisen kiehtovaan mailmaan.

Aurinkoista päivää kaikille!

Elvis

Vierailija
29/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateisen harmaalta näyttää ilma, harmi kun olisin niin halunnut ulkoilemaan tänään...Mies puskee ylitöitä eikä ole kotona niin ois kiva olla muuallakin kuin neljän seinän sisällä. No, huomenna saadaan auto käyttöön ja päästään kauppaan käymään :)

Meillä on tytöllä jo seitsemän hammasta ja ilmeisesti uutta taas tulossa kun itkuttaa öisin ja päikkäreillä..hampaiden tulo alkoi samaan aikaan kun aloitettiin soseiden maistelu 4kk, ja tasaiseen tahtiin tullut ja jokaista hammasta itketty ja pidetty soselakkoa...mietin jo, että milloinkohan maailmassa meillä syötäisiin soseita kunnolla??! Ehkä muutaman vuoden päästä, heh. Ärsyttää, kun saa suunnilleen päällään seistä, laulaa ja tanssia että menisi edes lusikallinen alas...

Pitäisi alkaa kokeilla hapanmaitotuotteitakin, toivottavasti niitä huolittaisiin..ainakin vauvajogurtti on maistunut. Mietin, miten tavalliseen maitoon siirtyisi imetyksestä? Kun korvikkeita ei ole ollut käytössä koskaan ( tyttö ei huolinut tuttia eikä tuttipulloa ollenkaan joten ne sitten jäi )...neuvolasta sanoi ettei enää kannata korvikkeeseen turhaa totuttaakaan vaan suoraan lehmänmaitoon.

Ihanan hiljaista, kun tyttö on päikkäreillä! Aamulla oli känkkäränkkä kylässä, maristiin koko ajan. Tuntuu, että on nykyään aika väsy tyttö koko ajan ja marinaa usein. Kun on normaalisti yhtä hymyä eikä turhia itkeskele..kai se kuuluu ikään, äidin perään jatkuvasti.

No, nythän siellä heräillään, ei olisi pitänyt sanoa hiljaisuudesta mitään :)

Vierailija
30/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu on ollutkin hulinaa... Mies lähti 7 viemään siskoaan Mikkeliin synnyttämään (laittoivatkin sitten takaisin odottelemaan...), joku ihme lehdentilaus nainen soitti mulle 9 ja 10 tuli vaarin kotisairaanhoito verta ottamaan. Tyttö heräsi tyytyväisenä jälleen vähän jälkeen 11. Ei ollut tainnut kuulla hulinoista yhtään mitään :0)

Laura: Oletko kokeillut tarjota nokkamukia silloin, kun vauvalla on kova jano? Me nimittäin huomattiin, että kun annettiin tytölle vettä nokkiksesta aina kun oli janoinen, niin muutamassa päivässä hiffasi sen tarkoituksen.

Mä en oikeasti osaa edes kuvitella, millaista tuollainen yöhyppääminen on, mitä teillä on... :(... Itse kun olen niiiin kiukkuinen, jos kesken unien herään, että mua jo nyt pelottaa, että miten käy seuraavien vauvojen kohdalla, jos he ovat oikeita yökukkujia.

Tämän tyttösen kohdalla kun ei ole yösyöttöjä ikinä ollut kuin se yksi, ja sekin poistui jo silloin 1,5kk kohdalla...

Huomenna töihin, samoin la aamuna. Mies menee huomenna neuvolaan tytön kanssa. Mitä 10kk neuvolassa tehdään? Onko ne vaan ne samat jutut, mitä aina ennenkin (pituudet, painot ym)?

Toivottavasti katsoisivat sen verensokerin.. ihan vain meidän mielenrauhan vuoksi...

Nyt tyttö kiipeää sitteriin seisomaan. Heips!!

Vierailija
31/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä auringonoton lomassa pistäydyn koneella kun pilveen veti....

Poika nukkumassa ekoja unia...Jee,tänään mies osti meille upouuden ja ison tv.n.Sellasen taulutelkkarin ja kokoa 37!!On aikas iso verrattuna meidän olohuoneeseen...No,jo oli aikakin, nimittäin meillä oli isovanhempien vanha tv ja kuten arvata saattaa niin se hieman näkyi huonosti.....!!

Olikohan se Laura joka kyseli nokkamukista?No, meilläpä vähän sama tilanne.Tai kyllä Luka juo siitä mut ei niin paljon ku jois tuttipullosta nii nyt olen pitänyt pientä taukoa siitä.Hyvä kun laitoit ton kyssärin nimittäin nyt pitää rueta taas harjotteleen.Mulla periaatteena se et kun Luka täyttää vuoden niin tuttipullo pois ja muki käyttöön ,koska sillo loppu vauva-aika!!!!Tää siis vaa mun periaate...

Oootteko käyttäneet potalla paljon?Me ollaan jo 7kk iässä alettu laittaan aina ruoan jälkeen ja kyllä sinne jo tuleekin kakat ja pissat.Toivottavasti vaa jatkus tälläsenä.

Nii,kysyinkös mä jo aiemmin, et kuinka monella jo kävellään?Siis hyvin jo ilman tukea?Meillä vasta otettiin ne ihka-ihanat ensi-askeleet toissapäivänä et eiköhän se siitä...

Nyt sunia ottaan,palataan!!

Vierailija
32/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon hammasasiaan minäkin...Lukalle tuli nyt sit kahdeksas hammas ja tämä olikin erikoinen hammas kun tuli pojalle kuumetta kaiken muun kivun lisäksi.Meni monta yötä ja menee kyl vieläkin kun herää itkemään 2-3 aikoihin.Voipi olla että sieltä pukkaa uutta hammasta.Mites teidän hampaidenharjaus sujuu?Meillä hyvin,on kyllä aina sujunut.Ainoa vaan et nyt ikenet ovat olleet kipeenä niin ei anna kovin kauaa harjata niitä.

Jees,kahvinkeittoon...Ja illlalla muuttaan siskoa.Hän saa heinäkuun lopussa vauvan!!!!

Vierailija
33/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volkkarille hammasasiaan: Hampaiden harjaus sujunut tähän asti hyvin, mutta nyt ei olla viikkoon avattu suuta hammasharjalle juuri ollenkaan..en tiedä miksi, mutta eiköhän se siitä.

Valvomisista..meillä on vasta pari kuukautta nukuttu yöt syömättä, edelleen 1-5 kertaa saa sängyn vieressä yöllä käydä. Ekat kaksi kuukautta syötiin 0,5h välein yötä päivää ja sen jälkeenkin parin tunnin välein joten valvottu on. Laskin tossa yks päivä miehen kanssa, että oon 10kk aikana nukkunut 3 kokonaista yötä! Ihmeesti sitä jaksaa...:)

Huomenna tulee äitini vahtimaan tytön ekat unet, mä lähden alennusmyynteihin :D tosin en kauaa ehdi siellä pyöriä mutta kuitenkin.

Miten hyvin teillä lastenhoito on järjestynyt, vierastaako vauvat?! Meillä ollut kauhea vierastus 3kk iästä asti, välillä vähän helpottaa. Äitini on ainut kuka voi vahtia välillä, ja useimmiten unia. Mutta oon onneksi hoitovapaalla vielä vuoden joten eiköhän se sitten jo onnistu! ( jollei ole seuraavaa masukaveria tulossa jo silloin :) )

Jaa, kohta heräillään taas unilta, täytyy jatkaa siivoilua!

Vierailija
34/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenmoisia kyselyitä taas oli, en taida muistaa kaikkia enkä varsinkaan, kuka kyseli mitä, mutta tässä vähän miten meillä mennään... :)

Meillä juodaan nokkamukista. Venttiili on käytössä, eli poika imee, joten en sitten tiedä, miten eroaa tuttipullosta. Mutta tätä neuvolassa suositeltiin ennemmin, kun imetys loppui. Nyt ollaan jonkun verran kokeiltu juomista ilman venttiiliä. Jonkun verran poika siitä hörppii, mutta varmaan puolet menee ohi, kun ei tajua sulkea suutaan. Eikä muutenkaan viitsi juoda siitä niin paljon kuin silloin, kun saa imeä. Pakko antaa välillä myös venttiilin kanssa, jotta saa tarpeeksi nestettä päivässä. Jonkun kerran olen kokeillut suoraan mukista juomista, mutta sepä vasta on toivotonta touhua! :)

Meillä alettiin pottailemaan n. 8kk iässä, kun poika alkoi istua tönöttämään tukevasti. Joku lelu vaan käteen ja tv auki, niin siinä istuu ihan tyytyväisenä. Laitan aina ruuan jälkeen ja pitkään saatiinkin lähes kaikki kakat pottaan, viikossa tuli ehkä yhdet kakat pöksyyn, jos sitäkään. Mutta nyt herra on alkanut vääntää kakkoja taas housuun. Usein kakkaa jo syödessään, joskus vääntää kesken leikkien, mitä ei ole tehnyt piiiiiiitkään aikaan. En tajua, mikä nyt on tuon kakkaamisen sekoittanut...

Meillä ei kävellä. Tukea pitkin toki tampataan kauheaa vauhtia, sohva ja olkkarin pöytä ovat hyviä kiitoratoja. Muutaman kerran on sängyssä laitaa vasten seistessään yrittänyt seistä ilman tukea, mutta muuten ei ole seisomista / kävelyä edes kokeillut.

Hampaita pojalla on 4, kaksi alhaalla ja kaksi ylhäällä. Ylhäällä on vasen etuhammas ja sen viereinen hammas, toisesta etuhampaasta ei ole vielä tietoakaan. Puhjennut etuhammas on meidän mielestä valtava ja se on keskeltä hiukan " lohjennut" . Oli jo puhjetessaan, ja ensin luultiin, että sieltä tulee kaksi hammasta kun molemmat reunat tulivat näkyviin, mutta kun hammas hiukan kasvoi, huomattiin, että reunat ovatkin yhtä ja samaa hammasta! :O Kaveri on kunnon majavan näköinen large-kokoisella hampaallaan! :)

Joo, siinä meidän juttuja... Muuten tämä päivä on ollut suoraan sanoen aivan persiistä. Poika on vinkunut ja känkännyt koko päivän ja viime yö oli taas juuri niin " loistokas" , kun meillä vain taas voi olla. Oikeasti pistää tällaiset päivät miettimään, että mikä ihme saa naisella biologisen kellon tikittämään? Ihan sairastahan tällainen meininki on! No joo, ei tietty oikeesti, mutta pakko valittaa. VALI-VALI-VALI-VALI!

Jopa helpotti, nyt iltapalalle!

Vierailija
35/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuossa pyörittää tyttöä, joten ehdin hetkeksi palstailemaan...

Hampaiden harjauksesta: Meillä tyttö antaa ihan hyvin harjata. Huulilla yrittää kyllä pistää vastaan, mutta kyllä se on tähän asti onnistunut ihan ok.

Vierastamisesta: Meillä tyttö ei ole ikinä vierastanut ketään... on liian utelias vissiin... Hoitoon voi jättää ihan kenelle vaan, tosin ei noita hoitajia ole ollut kuin mun äitini, miehen sisko, kummitädit ja mun sisko. Mummulassahan tyttö on ollut kerran viikossa yökylässä 3kk asti, kun mummun kanssa kävivät aina la-aamuna vauvauinnissa.

Joku sanoi, että se on tosi huono asia, jos vauva ei vierasta, mutta enpä nyt ole suurempaa ressiä asiasta ottanut... :0)

Huomenna tulee mun äitini tänne meille vahtimaan tyttöä (ja vaaria) kun mennään miehen kanssa katsomaan Da Vinci -koodi. Tykkäsin tosi paljon kirjasta, toivottavasti leffakin on kiva...

Vierailija
36/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin,Poika onnellisesti nukkumassa ja minäpä tietty koneella.Ei kerkee kauaa ku pitää mennä suihkuun ja kattoon Lostia.

2908-05:Meillä ei vierasteta,ei juuri koskaan ole.Enkä tiedä onko se hyvä vai huono asia mut näin meillä....

Heather:Se on hyvä elokuva,siis mun mielestä.Hyvää elokuva-iltaa!!!

Muutto tuli tehtyä,olin onnessani kun pääsin viikkaamaan vauvanvaate-kaappia,ai että niitä ihania pieniä vaatteita ja töppösiä.....Jotenkin tuo vauvakuume nostaa päätään...........!!!

Mutta katsellaan,ei ainakaan suunnitelmissa vielä ole.Meillä häät ensi kesänä niin jos vaikka sen jälkeen...

Nyt suihkuun painuu tämä neiti!

Vierailija
37/50 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä samalla kirjotan ja kurkin teho-osastoa. Tulin vielä kysymään, että millanen nokkamuki ois hyvä, siis sellanen missä on venttiili. Erehdyin ostamaan sen Emman mukin ja se on tosi huono, ei sieltä tuu juotavaa kuin tosi kovaa imemällä. Ja ne taikamukit on niin painavia ja niitä pitää kallistaa ihan älyttömästi! Muistelin et joku puhui et NUK:in muki ois hyvä. oliko se niin? Vai oliko joku Aventin mukikin olemassa? Meen huomenna kauppaan joten antakaapa vinkkejä mikä kannattaa ostaa.

Meillä meni autosta taas ilmastointi rikki, korjaaja saatiin vasta tiistaiksi, nyt pitää vaan läkähtyä...

Kävelystä oli puhetta, meillä on noin viikko sitten alettu vasta sohvapöytää kiertämään ympäri. Taapero kärryllä ei vielä onnistu. Esikoinen kun meni sillä jo 9kk ikäisenä.

Nyt telkkaria katsomaan, jos joku viitsis tohon nokkamuki asiaan antaa vinkkiä niin oisin kiitollinen ettei taas tuu ostettua jotain huonoa!!

Vierailija
38/50 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkamukista vielä... piti ihan käydä tarkistamassa, mitä nokkamukeja meillä on. Pohjassa lukee MAM ja meillä on toiminut tosi hyvin. Taikamuki oli meillä turha ostos, poika ei tykännyt yhtään.

Meillä pikkuherra vierastaa, usein oikein tosissaan! Meillä kävi esim. remonttifirman myyntimies ja poika tuijotti miestä tovin ja alkoi parkumaan, vaikka äiti ja isi molemmat olivat ihan lähellä. Eikä mies ainakaan mun silmään ollut " pahan näköinen" . :O Hoitoon ei uskalleta jättää ollenkaan. Pari kertaa ollaan jätetty isovanhemmille ja on huutanut hädissään koko sen ajan. Nyt odotellaan hetki, ennen kuin jätetään seuraavan kerran. Viimeksi jätettiin, kun oltiin viettämässä vkonloppua mun vanhempien luona. Oltiin 1,5 päivää jo oltu siellä ja poika leikki ja höpsötteli tyytyväisenä isovanhempiensa kanssa. Me sitten lähdettiin leffaan ja n. puoli tuntia sen jälkeen lapsiparka oli kai tajunnut tulleensa " hylätyksi" ja oli huutanut koko loppuillan. Mun äiti ei ollut saanut edes iltapuuroa syötettyä eikä poikaa nukkumaan. Voisi jopa sanoa, että mieltä oikein lämmittää jo nyt, kun parin kuukauden päästä pitäisi tarhaan viedä... :\

Onneksi tuo meidän marakatti näyttäisi olevan paremmalla tuulella kuin eilen. Nyt vetää aamulenkkiä; on rampannut jo hetken olkkarin pöytää ympäri aivan tohkeissaan. Välillä aina kiekaisee väliin, en tiedä, kannustaako itseään vai mitä huutelee. :)

Mies lupasi viedä mut huomenaamulla kaupunkiin aamiaiselle johonkin. On ollut taas sen verran rankkoja öitä, että mennään vähän " tuulettumaan" heti aamulla, ettei jäädä kotiin kinaamaan, miten ensi yönä toimitaan. :)

Mutta nyt pitäisi varmaan itse syödä tämän aamun aamupala. :)

Vierailija
39/50 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yritetään ottaa aurinkoa mut piru noita isoja pilviä;)

Kävin jo aamulla sauvakävelemässä 7km lenkin tossa lähi pururadalla ja teinpä vielä lisäks siellä niillä puisilla varsalihaspenkeillä vatsiksia...ai että, enks mä ole ollu ahkera....????

Maisa:Harmi kun teillä vierastetaan.Se on kyllä kurjaa varmaan ja just toi kun ei voi viedä poikaa mihinkään hoitoonkaan et sais ite hengähtää.Toivottavasti menis ohi tosiaan ennenkun viette päiväkotiin...

Ai oikein aamupalalle ulos,ihana idea!Täytyy meidänkin joskus kokeilla!!!

Eipä tässä kummempia taasen,poika nukkumassa ekoja unia ja nyt kahvikuppi käteen ja ulos lukeen lehteä!

Kauniita kesäpäiviä elokuisille

Toivoo Volkkari+pieni nukkuja

Vierailija
40/50 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkamuki-kyselyyn:meillä käytössä tupperwaran nokkamuki mistä ei tipu mitään vaik kuinka kallistelisi...