Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko ja äiti sanovat, että kämpässäni haisee kissanpissa, miksei kukaan ystävistäni ei haista sitä?

Vierailija
26.02.2020 |

Minulla neljä kissaa ja kaikki tekevät tarpeensa hiekkalaatikkoon, minkä siivoan samantien jos olen kotona. Minä en haista pissaa. Olen myös nyt neljältä ystävältäni kysynyt suoraan ja kukaan heistäkään ei haista sitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja sisko puhuu totta, haiset kuselle.

Vierailija
2/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja sisko uskaltaa sanoa sen, mitä ystävät ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siskollasi ja äidilläsi on herkempi hajuaisti, ehkä he eivät pidä kissoista tai ovat sitä mieltä, että neljä kissaa on liikaa pienessä kerrostaloasunnossa, ja yrittävät suoraan sanomisen sijaan vihjailla asiasta noin, ehkä he ovat muuten vain perusluonteeltaan pissapäitä.

Vierailija
4/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ei varmaan vaan kehtaa sanoa. Itse et sitä tietenkään haista, kun olet tottunut. Kokeile jotain toista kissanhiekkaa.

Vierailija
5/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieraillut kissatalouksissa enkä oo haistanut sitä kuin tämän hiekkalaatikon läheisyydessä. Ei oo outoa.

Vierailija
6/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat myös kissaihmisiä ja tottuneet siihen kusen hajuun.

Vierailija
7/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ja siskosi ovat kiusaajia

Vierailija
8/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin monta kissaa ja yx laatikko, haloo??

Kyllä mahtava haista ja todennäköisesti kerkeävät kussa muuallekkin kun vaan sinne laatikkoon. Kissa on siisti eläin. Meillä oli kahdella kissalle kaksi laatikkoa.

Vierailija
9/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin hajun haistaa kyllä jos on päivän poissa tai käy edes jonkin aikaa ulkona tuulettumassa. Meillä on yksi kissa, jonka koppi ei normaalisti haise miltään. Kerran sitten alkoi haista tietyn kissanhiekan takia. Kotona ollessa hajuun tottuu, mutta töiden jälkeen kotiin tullessa se kusen haju kyllä lehahti heti eteiseen astuessa.

Joko ap:n kaverit ei kehtaa puhua totta tai äiti ja sisko ovat kissoja vastaan ja joukkopsykoosissaan kuvittelevat hajun.

Vierailija
10/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa rotikassa ne hyvät puolet, että ei kuseksi sisälle eikä tarvi iltalenkillä ahdistelijoita pelätä.

Vierailija
11/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri joskus vuosia sitten kertoi, että oli vahingossa lapsi pissannut autoon, mutta hyvin oli saatu penkki puhdistettua.

Olin sitten myöhemmin kyseisen auton kyydissä lyhyen matkan. Ei ollut puhdistunut kusenhaju. En kehdannut sanoa, mutta seuraaviin kyytitarjouksiin vastasin kieltävästi.

Hajuihin tottuu jos niille altistuu jatkuvasti.

Vierailija
12/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan etteivät ystävät tohdi sanoa. Mun työkaveri haisi töissä tunkkaiselta kissanpissalta, mietin kovasti miten kehtaisin sanoa siitä hänelle loukkaamatta. Joku muu taisi ehtiä ensin kun haju lakkasi ennen kuin minä sain aikaiseksi.

Vierailija
13/13 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on peittynyt kissanpaskan hajun alle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi