Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkaan, että Coronasta ei uutisoida kuukauden päästä enää juurikaan

Vierailija
26.02.2020 |

Onko muita samalla linjalla? Nyt kohu on kauhea, mutta todennäköistä on, että se hiipuu tuosta nopeasti.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

On vain kuolleet lehden sisäsivuilla.  

Tulee uusi normaali.

Matkustelu vähenee. Ihmiset pysyttelevät kotosalla. Pesevät käsiään.

Vierailija
2/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo muutenkaan vaikuta olevan kausi-influenssaa pahempi. Miksi on nostettu näin kamala poru?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo muutenkaan vaikuta olevan kausi-influenssaa pahempi. Miksi on nostettu näin kamala poru?

Taitaa kausi-influenssa olla pahempi. Porun on pääasiassa nostattanut media/keltainen lehdistö. Ja kausi-influkin kaikkoaa jossain kohtaa tässä keväällä ja saman tekee corona.

Vierailija
4/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu oli esim. sikaflunssan kanssa.

Vierailija
5/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli. Kauhea haloo ja otsikot ja lopulta ei yhtään mitään. 

Vierailija
6/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin jaksa välittää kun olen ihan tavallisessa suomi flunssassa mihin kuuluu päiväkausien kuume, keuhkojen limaisuus ja hengitysvaikeudet sekä nivelten särky. Pää särkee jatkuvasti ja olo on uupunut. Nenä ei ole tukossa juurikaan mikä on hyvä juttu. Yskiminen ei vielä ota vatsalihaksiin vaan tyhjentää keuhkot limasta. Silti pitää kauppaan mennä ja perhe huoltaa.

Vierailija
7/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2% väestöstä joutaakin kuolla pois?

Suomessa se olis 100000hlö.

Vierailija
8/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli otsikoissa " NYT ON TÄÄLLÄ" oikein isoilla kirjaimilla ja hysteeriset ihmiset silloin tappelikin terveyskeskuksissa kun oli jonoa. Mua on jo ruvennu säälittämään tälläkin palstalla nää hysteeriset ihmiset.

Vierailija
9/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona ei ole mitään muuta kuin brändätty flunssa. Hieman pöpön kuvia mediaan, hirveä hypetys ja lennokas nimi, niin johan saadaan kansalle myytyä kriisi. Kriisi joka koskee 95% vain yhtä maakuntaa maailmassa.

Vierailija
10/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin oli otsikoissa " NYT ON TÄÄLLÄ" oikein isoilla kirjaimilla ja hysteeriset ihmiset silloin tappelikin terveyskeskuksissa kun oli jonoa. Mua on jo ruvennu säälittämään tälläkin palstalla nää hysteeriset ihmiset.

Mua säälittää myös, koska lintuinfluenssan aikaan olin itse ihan paniikissa. Luin koko ajan niitä idioottimaisia otsikoita. Olin kotiäitinä kahden lapsen kanssa ja odotin viimeisilläni kolmatta. Olin tehnyt mielessäni suunnitelman miten desinfioin aina ulkoilun jälkeen koiran tassut. Pidin hyvänä asiana sitä, että olin kotiäiti ja pystyn paljon tekemään salaa mieheltä kotona kaikkia varotoimia eli esimerkiksi nämä koiran lenkityksen jälkeiset toimet. Ja että kun lapset on pieniä niin voin pitää ne pois pihalta ja kontrolloida kaikkea niiden liikkumista. Ja muistan sen paniikin, kun tautia löytyi Ruotsin puolelta. 

Sitten puf. Koko taudista ei puhuttukaan mitään. 

Sikainfluenssan tullessa en enää panikoinut. Muistan katsoneeni jonkun amerikkalaisdokkarin siitä miten pandemia leviää ja millaista tuhoa se saa aikaan. Varmaan tunnin dokumentti täynnä kauhua ja lopussa lause, että tämä tuskin toteutuu. Varmaan kiva ollu kattoo sellasen,joka sekoo niistä uutisista. Senkin takia siis nyt surettaa niiden puolesta, joilla menee samalla tavalla yli mitä itselläni toi tipunuha aikoinaan. 

Vierailija
11/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan, kun ei ole enää uutisia. Ihmiset on kuolleet pois tai henkitoreissaan.

Vierailija
12/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan. Jossain vaiheessa tulee kuitenkin toinen pöpö jonka aiheuttama kuolleisuus on 50 % ja se on menoa. Onko lie virus vai bakteeri koska antibioottiresistenssi, en ota kantaa.

Vierailija
13/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä puhutaan. Tätä jatkuu siihen asti että rokote tulee ja siihen arvioidaan menevän vuosi. Noilla rajoituksilla ja karanteeneilla pyritään saamaan lisää aikaa rokotteen kehittämiseen ennen kuin tauti leviää hallitsemattomasti. Ja niistä puhutaan, koska ihmisiä nyt vaan kiinnostaa onko riski että itse joutuu johonkin eristyksiin. Ei kai monikaan pelkää itse tautia, vaan sitä että pakotetaan karanteeniin ja rahaa menee.

Vierailija
14/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko lintuinfluenssan unohtanut. Mihin siinä piti kuolla?

Vierailija
15/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 2%. Tällä pallolla on ihan liikaa väkeä. Jossain vaiheessa kai luonto alkaa itse harventamaan.

Vierailija
16/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta tarttuvuushan ei ole 100%. Tartunnan saaneista kuolleisuus on tuo prosenttimäärä. Kiinassa on miljardi ihmistä. Varmistettuja tartuntoja koko maailmassa noin 80 000. Lievempiä tartuntoja ei toki raportteihin päädykään, mutta todellakaan ei 2% koko väestöstä kuole tähän tautiin.

Vierailija
17/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tarttuvuushan ei ole 100%. Tartunnan saaneista kuolleisuus on tuo prosenttimäärä. Kiinassa on miljardi ihmistä. Varmistettuja tartuntoja koko maailmassa noin 80 000. Lievempiä tartuntoja ei toki raportteihin päädykään, mutta todellakaan ei 2% koko väestöstä kuole tähän tautiin.

Niin ja nekin Kiinassa tai kiinalaisia. Miksi meitä kiinnostaisi jos luonto keksii harventaa ylisuurta kansakuntaa.

Vierailija
18/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

On vain kuolleet lehden sisäsivuilla.  

Tulee uusi normaali.

Matkustelu vähenee. Ihmiset pysyttelevät kotosalla. Pesevät käsiään.

Tämähän on vaan hyvä asia että matkustelu vähenee. Ilmasto kiittää.

Tosin ei tee hyvää eurolle kun esim. Espanjan talous laskee.

Vierailija
19/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakuuttele vaan itsellesi mitä haluat, jos se rauhottaa, mutta ethän sinä sitä tiedä, kun ei tiedä kukaan muukaan. 

Vierailija
20/58 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä olisi uutisoimassa.