Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka on alkaneet pitämään kertakäyttöhanskoja julkisissa paikoissa?

Vierailija
26.02.2020 |

Ostin viikko sitten kymmenen pakkausta kertakäyttöhanskoja. Eilen otin ensimmäistä kertaa käyttöön kun menin kauppaan ja työnsin ostoskärryjä. Tiedättekö kuinka saastaisia ostoskärryjen ja -korien kahvat? Viruspesiä! Ovet olenkin työntänyt jalallani auki jo vuosikausia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lisäksi suojahaalaria ja kaasunaamaria. Toiset nauraa mutta se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Vierailija
2/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ostaa niin ennen kuin loppuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän lisäksi suojahaalaria ja kaasunaamaria. Toiset nauraa mutta se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Kaasunaamari vaan ikävästi haittaa nauramista.

Vierailija
4/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakaupoista ja maalausliikkeistä saa kertakäyttöhaalareita. Niitä pitää myös hankkia. Ne on paperikuidusta valmstettuja ne on helppo kotipihalla polttaa kauppareissun jälkeen.

Vierailija
5/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskalla edes jalalla työntää ovea, vaan livahdan siitä toisinaan pitkän odottelun jälkeen jonkun toisen perässä henkeä pidätellen. Mulla ei ole muuta kuin märkäpuku, saappaat joiden suut teipattu kiinni, käsissä patahanskat ja pään yli vedetty kolme spärdäriä päällekkäin. Pitää käyttää sitä mitä löytyy. Peseydyn kotona ulkona vielä painepesurilla ja huudan naama punaisena linnuille, jotka meinaavat mennä patahanskojen kuivausnarulle päivystämään. Sisällä käytän vielä pullasutia, jolla sivelen konjakkia joka paikkaan iholleni.

Vierailija
6/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää hihansuuta tai käsipaperia / nenäliinaa käden suojana, kun avaatte ovia, kosketatte kaiteita, hissin nappeja tai julkisissa mitään. Älkää kosketelko kasvoja (yllättävän vaikeaa). Peskää kädet huolellisesti monta kertaa päivässä. Näillä pitäisi pärjätä ilman kasvosuojia tai kertakäyttöhanskoja.

Vierailija
7/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kääriydyn työpaikalla varmuuden vuoksi folioon.

Vierailija
8/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin mokomin vaan.

Kunhan vaihdat ne välillä ja peset kätesi, muuten tuosta ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
9/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää hihansuuta tai käsipaperia / nenäliinaa käden suojana, kun avaatte ovia, kosketatte kaiteita, hissin nappeja tai julkisissa mitään. Älkää kosketelko kasvoja (yllättävän vaikeaa). Peskää kädet huolellisesti monta kertaa päivässä. Näillä pitäisi pärjätä ilman kasvosuojia tai kertakäyttöhanskoja.

Olen käyttänyt jo vuosia aina vasenta kättä koskettaessani hissin nappeja, ovien kahvoja, kaiteita ym. Tämä menee jo vaistomaisesti näin.Oikeaa kättä käytän sitten syömiseen yms. Pesen kyllä käteni ennen ruokailua. Jos se ei ole mahdollista niin käytän käsidesiä. Kotiintultuani pesen aina käsien lisäksi myös kasvot, varsinkin nenän ja suun ympäristön.Coronan vuoksi en ole muuttanut mitään toimintatapoja.

Vierailija
10/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ovi avataan jalalla, jos aukeaa itseen päin?

Saa olla aikamoinen akrobaatti;))

Vierailija
11/11 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kääriydyn työpaikalla varmuuden vuoksi folioon.

Ei noin idiootilla voi edes olla työpaikkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi