Mistä nainen voi tietää, että mies on varmuudella neitsyt?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Se äänestää persuja.
Mitä sinä hyödyt tästä vihastasi. Pilaat vasemmiston mainetta haukkumalla muiden puolueiden äänestäjiä. Lapsellista ja säälittävää.
Kokematon ehkä hieman epävarma ja varovainen käytös, ei tiedä miten käsitellä naista tms? Ainakin oma mies oli tälläinen tavatessamme, mutta ei ollut seurustellutkaan ennen minua joten varmaan sekin vaikutti eikä pelkkä seksuaalinen kokemattomuus.
Saattaa jäätyä kun seksiä pitäisi harrastaa. Jännittää. Tämä pätee myös jos mies on harrastanut seksiä vain muutamia kertoja elämänsä aikana ja humalassa ja sitten tulee tilanne että selvinpäin pitää harrastaa.
Tässä monet naiset saattavat nauraa tai ilkkua kun miestä jännittää. ''Et ole pannut paljoa'' tai ''ootko neitsyt?!'' ilkkumiset pitävät huolen että kokemattoman miehen halut harrastaa kokea seksiä uudestaan jäävät vähäisiksi. Tuollaiset jutut voi olla tramatisoivia kiltille ja vähän ujolle miehelle. Nainen ei ole se empaattisempi sukupuoli.
Kaffepulla kirjoitti:
Kireä esinahka.
Ja tälläkin palstalla aina toitotetaan, että miehet ei ymmärrä naisen anatomiaa. :D
Kerrohan nyt pullaseni, miten se esinahka muuttuu päästessään kosketuksiin pimpin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kokematon ehkä hieman epävarma ja varovainen käytös, ei tiedä miten käsitellä naista tms? Ainakin oma mies oli tälläinen tavatessamme, mutta ei ollut seurustellutkaan ennen minua joten varmaan sekin vaikutti eikä pelkkä seksuaalinen kokemattomuus.
Ihan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla miten naista käsitellään? t. neitsytpoitsu
Vierailija kirjoitti:
Saattaa jäätyä kun seksiä pitäisi harrastaa. Jännittää. Tämä pätee myös jos mies on harrastanut seksiä vain muutamia kertoja elämänsä aikana ja humalassa ja sitten tulee tilanne että selvinpäin pitää harrastaa.
Tässä monet naiset saattavat nauraa tai ilkkua kun miestä jännittää. ''Et ole pannut paljoa'' tai ''ootko neitsyt?!'' ilkkumiset pitävät huolen että kokemattoman miehen halut harrastaa kokea seksiä uudestaan jäävät vähäisiksi. Tuollaiset jutut voi olla tramatisoivia kiltille ja vähän ujolle miehelle. Nainen ei ole se empaattisempi sukupuoli.
Kyllä sitä kuule voi jännittää uuden kumppanin kanssa, vaikka olisi pannut tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs voit varmuudella tietää, että nainen on neitsyt?
Niin sanottu neitsyyteni meni, kun opettelin Tampaxin laittoa sinnikkäästi.
Mieheni ja sittemmin lasteni isä oli tutustuessamme takuulla neitsyt; ei osannut pussata tai muutakaan. Yhdessä sitten opettelimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla miten naista käsitellään? t. neitsytpoitsu
Siihen ei voi vastata kukaan muu kuin se nainen, jota aiot käsitellä. Toisin kuin AV-mammat luulevat, jokainen nainen ei tykkää samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi olla neitsyt. Seksuaalisesti kokematon voi olla.
Voi olla, jos ei ole ollut ns. bottom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvat päättäväiset otteet. Älä jännitä. Muistan 16v poikana miten jännitti ihan hirveästi ja tyttö painoi kätensä rintalihakselleni tunnustellekseen pulssiani joka oli todella kova. Hän tokaisi ''pelottaako''?
Ei sitten pantu kun molemmilla meni fiilis. Pitäisi vissiin jotenkin osata säädellä pulssia? Ei ole varaa näyttää heikkoutta. Sun pitää olla kova ja karski, tunteeton. Älä kysy naisilta apua näistä. Et saa todellisia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa neuvomatta oikealle reijälle. Eikä uskalla etsiä.
Taidan sitten olla neitsyt kun en edes tiedä mikä on reijä.
Silmälasit, rasvainen tukka. Linux-paita ja pussittavat housut. Voi myös olla fedora ja kaulaparta.
Ei niin mistään. Kun ei naisessakaan ole mitään tapaa sitä nähdä kaikista luulotteluista ja alistamisyrityksistä huolimatta, miten sitten miehessä.
Se kirjoittelee vauvapalstalle uli-juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvat päättäväiset otteet. Älä jännitä. Muistan 16v poikana miten jännitti ihan hirveästi ja tyttö painoi kätensä rintalihakselleni tunnustellekseen pulssiani joka oli todella kova. Hän tokaisi ''pelottaako''?
Ei sitten pantu kun molemmilla meni fiilis. Pitäisi vissiin jotenkin osata säädellä pulssia? Ei ole varaa näyttää heikkoutta. Sun pitää olla kova ja karski, tunteeton. Älä kysy naisilta apua näistä. Et saa todellisia vastauksia.
Tuo kuulostaa karulta ja jotenkin todella vaivaannuttavalta. Ehkä en aio edes opetella. t. neitsytpoitsu
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit, rasvainen tukka. Linux-paita ja pussittavat housut. Voi myös olla fedora ja kaulaparta.
Eikö noilla ole kuitenkin yleensä aika hyvä liksa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmasti ja päättäväisesti, vie eikä kysele mutta samaan aikaan ottaa naisen huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Ehkä tuo aiempi kirjoittaja tarkoitti, ettei mies osaa aluksi tehdä oikeastaan yhtään mitään?
Itse olen neitsyt ja 36. Ainaskin itse olen fyysisesti etäinen. En hyppele sänkyyn ekan viikon jälkeen. En myös anele koskaan. Ehkä olen hieman introvertti myös.
Harvoin tapailen naisia. Katkaisen myös yhteyden, jos en pidä henkilöstä. Muutaman kerran niin olen joutunut tekemään, kun on kylmä ihminen. Esim. sellainen, jolla on 10 miestä samaanaikaan ja hyllyttelee niitä. Yritän tutustua henkilöön tosi hyvin.
Mulle neitsyydellä on yks hailee. Olisin menettänyt sen jo 16 vee jos oisin halunnut. Voisin mennä vaikka nyt samantien h.uoriin. En ole myös uskonnollinenkaan. Pärjään hyvin yksin, Jos tapaan jonkun, niin mietin tarkkaan olisiko parempi olla yksin vai tämän henkilön kanssa.
Harvoin