Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäistä kertaa elämässäni näin täydellisen komean miehen - oli pakko tuijottaa salaa

Vierailija
25.02.2020 |

Reilu parikymppinen herra täydellisyys kävi tekemässä taloomme yhden teknisen jutun jostakin firmasta. Pakko sanoa, etten ole milloinkaan nähnyt niin upeaa ilmestystä ja ikää minulla on lähemmäs 50 v. Olisin voinut ottaa pojun pulloon ja silitellä iltaisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis duunari? Ei hän siinä tapauksessa ollut komea. Komeus vaatii koulutuksen.

Vierailija
2/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Pari vuotta sitten näin töissä miehen joka oli ulkonäöltään kuin Kreikkalainen jumala. En saanut silmiä hänestä irti ja hän huomasi kyllä sen. Molempia meitä kävi vähän naurattamaan ja minua myös hävettämään. Mutta hän tuli esittelemään itsensä kädestä pitäen. Ja minäkin olen jo 50+ nainen. Saahan sitä katsoa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu fiilis 😍 Tosin mies samaa ikäluokkaa kuin minä. Varmaan näki ilmeestäni mitä ajattelin...

Vierailija
4/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hopeakettu vaan kurppa.

Vierailija
5/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämäni aikana nähnyt komean suomalaisen miehen, se tapahtui vuonna 2011. Muistan sen ikuisesti.

Vierailija
6/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 tuo pullo-juttu oli hauska. Kiitos päivän piristyksestä ap.

Vierailija
7/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran elämäni aikana nähnyt komean suomalaisen miehen, se tapahtui vuonna 2011. Muistan sen ikuisesti.

Meillä on paljon hyviä ja komeitakin miehiä, turha aina vähätellä.

Vierailija
8/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on paljon hyviä ja komeitakin miehiä, turha aina vähätellä.

Tämä oli täydellinen. Unohdin kaikki sivistyneet käytöstavat ja tuijotin silmät teevadin kokoisina ja kuola poskella.

Vierailija
9/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet ensimmäistä kertaa ihmisten ilmoilla?

Vierailija
10/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavat ällötädit pedarifantasioineen. 

Vierailija
11/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - miltä tuo täydellinen mies sitten näytti? Tumma? Lihaksikas? Parransänki? Vitivalkoiset hampaat? Kerro.

Vierailija
12/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet ensimmäistä kertaa ihmisten ilmoilla?

Vaikka olisi ihmisten ilmoilla joka päivä, ei noita näe lähes koskaan. Ne harvat kyllä muistaa.

Vierailija
13/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi olla kuolaamansa jonnen isoäiti, ja mammat ylätumputtaa. Sairasta

Vierailija
14/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅 tuo pullo-juttu oli hauska. Kiitos päivän piristyksestä ap.

Ehkä APlla on niitä tyhjennettyjä pullojaenemmänkin. Sitten krapulahimoissaan haluaa sulloa niihin siloposkisia parikymppisiä

Vierailija
15/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut kädestä kiinni ja temmannut sen makkariin. Jokainen vapaa sinkkumies arvostaa sitä, että nainen ottaa ohjat.

Vierailija
16/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman näköiset miehet on olleet latinoja. Suomalaisista en muista ketään säväyttävää.

Vierailija
17/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut kädestä kiinni ja temmannut sen makkariin. Jokainen vapaa sinkkumies arvostaa sitä, että nainen ottaa ohjat.

Olen kokenut tuon saman, nähnyt remppamiehen jolla oli ihan mieletön vetovoima. Tuo sänkyvitsi on lapsellinen, koska ihmistä voi "kuolata" ihan ilman halua viedä tilannetta yhtään sen pitemmälle.

Vierailija
18/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin kerran nuorena aikuisena toisen nuoren aikuisen. Miehen, joka näytti ihan Tolkienin haltialta. Kyllä katselin häntä ihan mielellään. Hengailimme silloin tällöin eräässä paikassa lyhyen aikaa, sen jälkeen en nähnyt häntä enää koskaan. En edes muista nimeä.

Vierailija
19/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimman näköiset miehet on olleet latinoja. Suomalaisista en muista ketään säväyttävää.

Te ootte kattellu suomalaisia miehiä koko ikänne. Ei ihme jos turtuu.

Vierailija
20/21 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jo nuorena paljon täyd. komeita miehiä - monet tosin heistä olivat keskieurooppalaisia.

N