Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevan kaverini salasuhde naiseen-ja siitä jatkuva raportointi

Vierailija
25.02.2020 |

Mies ei tiedä, eikä hyväksy avointa suhdetta. Nainen muuttunut lesboksi, mutta ei suostu eroamaan koska lapsi. Harrastaa seksiä viikottain muka-ystävänsä kanssa, jonka kanssa rakkaussuhde. Kertoo joka liikkeen minulle vaikka olen sanonut etten halua näistä pettämisistä tietää.

Mikä tarve ihmisillä raportoida pettämiset ja seksielämästään? Minun mielestä tuo ei ole hienoa vaan lähinnä säälittävää elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi suostua eroon? Ei se mikään elinkautinen ole.

Vierailija
2/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin selväksi että en halua kuulla asiasta mitään, ja jos vielä kuulisin, en pitäisi enää yhteyttä.

Itseasiassa kertoisin kyllä ystävän miehelle tiedoistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytä selvästi: "EI KIINNOSTA!"

Vierailija
4/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei itsekään vielä ihan tiedä, mitä aikoo.

Mutta olisi hyvä laittaa rajat sille, mitä sulle kertoo. JO senkin takia, ettet ole samassa liemessä kun kaverisi jää kiinni tmv.

Vierailija
5/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viilentäisin välejä, en hyväksy pettämistä enkä halua kuulla kenenkään yksityiskohtaisia selostuksia siitä. Sanot siis selkeästi ettet halua kuulla, pyydät lopettamaan. Lisäksi, koska kyseessä on ilmeisen tyhmä yksilö, sanot että hänen tulee joko lopettaa suhde ja kertoa miehelleen tai päättää jatkaa suhdetta ja kertoa miehelleen. Ennen kuin joku toinen kertoo.

Mun kaverimies petti avokkiaan useamman kerran lomamatkan aikana. Nousuhumalassa uskoutui, pohdiskeli jatkuvien tunnonvaivojen kanssa elämistä ja kertomisen aiheuttamia seurauksia. Kumpi pahempi - hänen kannaltaan. Ei ollut pahoillaan vaikka välillä vähän omaatuntoa kirpaisi, kiinnosti lähinnä lähteekö kämppä alta jos avo saa tietää. Tosi helmi...  

Vierailija
6/6 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa olen sanonut, että minulle ei tarvitse asiasta avautua. Kaikesta muusta voidaan jutella, mutta ei tästä aiheesta. Joka kerta kun aihe tulee esiin, olen käskenyt kertoa kumppanille suoraan, mitä on meneillään, ja suhtautunut ihan rehellisen tuomitsevasti asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme