Nauraako ihmiset kassalla, jos ostaa makaroonia ja tomaattimurskaa ja näkkileipää?
Hymyileekö kassaneiti tietäväisesti?
Vai pitäisikö ostaa kahdella eri kerralla. Ensin näkkäri ja tomaattimurska.
Harmittaa, että näin kiinnostaa muiden ostokset:( Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin kytätä toisten ostoksia?
Kommentit (51)
En oo koskaan nauranut, kun olen niitä ostanut.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nauraa, ihmettelin eilen kun olin menossa kauppaan ja iso naurunremakka peitti alleen kaikki muut äänet, kassoilta päin tuli sitten nainen kärryissä varmaan parikymmentä litraa vettä ja kassista pilkotti säilyketölkkejä, oli punainen ja nolon näköinen.
Niinpä! Vesi kannattaa ostaa oluella, niin saa ihailevia ja kateellisia katseita kassalla, kun kärryt ovat täynnänsä ceissejä ja yli pursuaa!
Zinc
Pitääkö olla huolissaan kun mua edelleen hävettää kassalla, etenkin jos on mieskassa, kun ostan aina suurinta tamponi- ja sidekokoa? Olen kuitenkin jo 40 v.
Itsellä oli jo valmiiksi jauhelihaa ja pastaa kotona + mausteet. Ostin sitten chilitomaattimurskaa jotta voin tehdä kastikkeen sekä sen lisäksi banaaneja jotta voin laittaa aamulla puuroon. Luulikohan kassaneiti että sekoitan tomaattimurskaa ja banaaneja keskenään? 😰 😱
Ihan oikeesti, älkää stressatko moisista. Mitä se kenellekään kuuluu mitä te ostatte. 😂
Mä nauran jos joku ostaa makaroonia, mutta en naura, jos hän ostaa makaronia.
Ainakin, jos trolli on ostoksilla, niin naurattaa ja kovasti.
Jos multa kysyttäisiin kaupasta ulostautuessani että muistatko mitä ostoksia muilla näit kassalla asioidessasi? Pitäisi valitettavasti todeta, etten muista yhtäkään tuuotetta, kait ne jotain ruokaa osti. En edes jälkeenpäin muista minkänäköisiä muut asiakkat olivat tai edes kassaa, ellei sitten tuttu kassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän APn tunteen.
Minä aloin käyttää vain pakettiautomaatteja sen jälkeen kun vakipostin asiakaspalvelija kommentoi "eikö oo ostokset onnistunu viime aikoina".
Eri asia, jos Postin liikevaihtoon ja hänen palkkaansa jotenkin vaikuttaisi, mutta kun ei vaikuta palautanko vai tilaanko.
Ei ole kyllä kiva jos asiakkaan ostoksia pitää kommentoida. Mutta ei ne kassat välttämättä ilkeyttään tee vaan jutustelevat mukavia asiointihetkellä, ja jutun juurta saa helposti ostoksista. Mun ostoksia on kassat kommentoineet positiiviseen sävyyn, esim. onpas nätti vaate, hauska lelu, nää on tosi hyviä karkkeja. Sitäpaitsi itsekin välillä kommentoin jostain ostoksestani kassalle. Small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla huolissaan kun mua edelleen hävettää kassalla, etenkin jos on mieskassa, kun ostan aina suurinta tamponi- ja sidekokoa? Olen kuitenkin jo 40 v.
Voi ressukkamies. Ei ne ole jaoteltu minkään koon mukaan vaan ennenkaikkea imukyvyn mukaan, eikä eri tamponeissa ole erityisen suuria kokoeroja. Ne kaikki turpoaa imiessään nestettä. Terveyssiteet on jaoteltu käyttötarkoituksen mukaan, yösiteet on suurempia ettei tule ohivuotoja nukkuessa.
No jos valmistautuminen nolottaa, osta tavarat netistä ja nouda salaa sivuovesta
Kyllä nauraa, ihmettelin eilen kun olin menossa kauppaan ja iso naurunremakka peitti alleen kaikki muut äänet, kassoilta päin tuli sitten nainen kärryissä varmaan parikymmentä litraa vettä ja kassista pilkotti säilyketölkkejä, oli punainen ja nolon näköinen.