Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi maailmassa pitää olla läpeensä ilkeitä ihmisiä ja miksi minun piti sellaiseen törmätä?

Selkäänpuukotettu
24.02.2020 |

Itse olen aina pyrkinyt siihen, etten satuttaisi ainakaan tarkoituksellisesti muita ihmisiä. No, kyllähän sitä on tullut riideltyä läheisten ja ystävienkin kanssa ja on siinä sitten tullut sanottua pahastikin, mutta aina itselle on tullut jäkikäteen huono omatunto ja olen halunnut vilpittömästi pyytää omaa toimintaani anteeksi. Lisäksi olen sellainen, että ajattelen ihmisistä lähtökohtaisesti hyvää, en halua tuomita ketään etukäteen.

Työelämässä olen aina pyrkinyt rehellisyyteen ja avoimmuuteen: jos joku asia työkaverin toiminnassa vaivaa/harmittaa, puhun asiasta suoraan ko. ihmiselle sovintoon tähdäten enkä mene kantelemaan/valittamaan esimiehelle.

Valitettavasti kaikki eivät näytä näin toimivan. Olen lähiaikoina joutunut kokemaan pahimman mahdollisen selkäänpuukotuksen läheisimmän työparini toimesta. En voi avata asiaa enempää. Olemme työskennelleet yhdessä yli 5 vuotta enkä voi tajuta tilannetta. Luulin, että meillä oli kaikki hyvin. Olo tuntuu tällä hetkellä täysin tyhjältä, usko ihmisten lähtökohtaiseen hyvyyteen on kyllä melkein kokonaan mennyt...

Miksi jotkut ihmiset haluavat aiheuttaa toisille tietoisesti tuskaa ja pahaa oloa? En käsitä...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla