Mistä hyvät APPELSIINIT nyt?
Espanjalaiset appelsiinit olivat oikein hyviä. Mutta nyt oli tullut Prismaan egyptiläiset niiden tilalle, ja nepä eivät olleetkaan hyviä, värittömiä sisältä ja mauttomia. Eivätkä niin mehukkaita.
Mistä te olette löytäneet hyviä appelsiineja?
Kommentit (20)
Kaupasta olen löytänyt. Paras sesonki alkaa kyllä jo olla ohi.
Ilmiannettu Ullan rienaamisesta. Ilmiannettu.
Hitto on niitä espanjalaisiakin ollut ja marokkolaisia, mutta todella kuralaatua kaikki!! Pitäisi espanjan uutta talvisatoa olla jo saatavilla kyllä. Mulla ollut sisältä homeisia ja osa sellasta ihan mössöä.4
Vierailija kirjoitti:
Ja helmat paukkuu!
Toi oli hyvä mainos🙂
Ainakin veriappelsiinit (Tarocco-lajike) ovat hyviä. Ihanan mehukkaita ja maukkaita.
Miksei niitä aitoja Jaffoja löydy kaupoista? Ihanan makeita ja mehukkaita!
Usvametsä kirjoitti:
Ainakin veriappelsiinit (Tarocco-lajike) ovat hyviä. Ihanan mehukkaita ja maukkaita.
Ihan parhaita. Päivittäin syön näitä varmaan 3-4 kpl. Ja just tätä taroccoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta olen löytänyt. Paras sesonki alkaa kyllä jo olla ohi.
Nyyhkis.
Vierailija kirjoitti:
Hitto on niitä espanjalaisiakin ollut ja marokkolaisia, mutta todella kuralaatua kaikki!! Pitäisi espanjan uutta talvisatoa olla jo saatavilla kyllä. Mulla ollut sisältä homeisia ja osa sellasta ihan mössöä.4
Mäkin ostin sisältä homeisia. Ne oli Lidlistä. Päällepäin ei näkynyt mitään. Sisällä sellaista mustaa hometta.
K:ssa ehdottomasti parhaat! Ihan Pirkka-appelsiinit ovat olleet oikein makeita ja mehukkaita. Mutta S:n appelsiinit olleet koko kauden ihan kuivia ja mauttomia!
Tuhoatte maapallon. Söisitte kotimaisia marjoja ja omenoita.
Vierailija kirjoitti:
Tuhoatte maapallon. Söisitte kotimaisia marjoja ja omenoita.
Hyvä! Samaa mieltä! Appelsiinin syöjät kuvittelevat saavansa C-vitaamiinia. Eihän se ole mahdollista. Ne kerätään raakoina, kuten muutkin hedelmät, varastoidaan pimeässä ! C-vit. syntyy yhteyttämällä eli tarvitsee auringon valoa.
Ne citymarkettien mehukoneissa käytettävät appelsiinit on olleet yleensä hyviä ihan syötävänäkin.
Jaffoja mäkin olen etsinyt. Ei oo missään. Miksei????
Espanjalaisen Navelinan loppusatoa sai vielä pari pv sitten ainakin Prismasta. Mutta satokausi on kuitenkin ihan lopuillaan snif.
Just tänään ostin 2 kiloa Taroccoja.
Vierailija kirjoitti:
Jaffoja mäkin olen etsinyt. Ei oo missään. Miksei????
Se on sitä politiikkaa....
Ja helmat paukkuu!