Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea tylyttäjä tuo dr Nowzaradan

Vierailija
24.02.2020 |

Pelkäisin mennä hänen vastaanotolleen tosissani

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se siitä läskiohjelmasta?

Vierailija
2/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pakko olla. Nämä läskit on semmoisia manipulaattoreita ja selittelijöitä, ettei siinä mikään herkkis pärjää, jos meinaa saada ne laihtuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syytä on ollakin. Potilaat valehtelevat kokoajan niin itselleen kuin hänelle.

Vierailija
4/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin olen katsonut enkä ole huomannut, että tylyttäisi niitä omaisia ja muita syömisen mahdollistajia niin paljon kuin pitäisi.

Vierailija
5/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun itse olen läski enkä selittele mitään enkä manipuloi ketään.

Vierailija
6/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tylytystä siinä on, että hän puhuu suoraan ja totta? Siis toi työväenluokkainen valasjengi menee huippuspesialistin ohjelmaan ILMAISEKSI, koska ilmeisesti haluaa laihtua ja sitten kaverit ja sukulaiset roudaavat burgeria salassa jopa klinikalle. Ei kai siihen ohjelmaan tai yleensäkään laihduttaman 250kg ylipainoa ketään pakoteta? Kyse ei ole edes mistään hieman ylipainoisista vaan sairaan ylipainoisista.

Vierailija
7/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin olen katsonut enkä ole huomannut, että tylyttäisi niitä omaisia ja muita syömisen mahdollistajia niin paljon kuin pitäisi.

Tiedä sitten, kuinka paljon tylyttäminen auttaisi kun nämä mahdollistajat ovat itsekin manipuloinnin "uhreja". 

Vierailija
8/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo tyly, kun just tiukka ja suorasanainen kuten noiden selittelijöiden maailmanmestareiden kanssa kuuluukin olla.

Vierailija
9/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun itse olen läski enkä selittele mitään enkä manipuloi ketään.

Sä varmaan pääset vielä itse kävelemään kauppaan hakemaan ruokaa? Ei oikein voi verrata noihin tyyppeihin, jotka eivä pysty vaihtamaan edes asentoa sängyssä ilman apua.

Vierailija
10/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Now on paras! Sanoo suoraan niin kuin asiat on.

Vierailija
11/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sairaalloisesti lihavat (ja mahdollistajansa) ovat ihan eri sarjaa kun jotkut bmi 50-lihavat, niille ei pelkkä neuvominen ja kannustus auta edes alkuun.

Vierailija
12/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuota lääkäriä mitenkään tylyttäjänä. Sanoo vaan tyynesti, että nyt et kyllä ole noudattanut tätä 2000kcal/pv ruokavaliota, vaan olet aivan varmasti taas tilaillut niitä hampurilaisia ja pitsoja.

Ja niinhän ne aina ovat. Sitten itku kurkussa luovutaan siitä 30 päivittäisestä hampurilaisesta, ja ylläri, paino alkaa tippua leikkausta varten!

Vierailija
13/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan koska ne mahdollistajat eivät ole potilaana ja jos liikaa tylyttää, niin potilaskin lähtee. Mutta tärkeimpänä pidän lihavan kohtelua, dr. Now yrittää heti alusta saada ihmisen ymmärtämään oma vastuunsa tilastaan.

Vierailija
14/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lääkäri on suuttunutkin potilaille. Varsinkin se Steve Assanti oli sen luokan showmies, että tohtori repi pelihousunsa.

Vierailija
15/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisessä ohjelmassa on toki lisätty draaman vuoksi vähän lisäjuttuja, mutta jos nyt lähdetään siitä mikä tilanne on päällä, niin pakkohan siinä on olla napakka ja osoittaa että nyt ei ole leikin asia.

Ne sairaalloisen ylipainoiset ihmiset ks. ohjelmassa lähes aina valehtelevat itselleen ja muille siitä miten on oikeasti noudatettu ohjeita. Kuka tahansa heistä saattaisi kuolla minä hetkenä hyvänsä ylipainon vuoksi, joten leppoisa lääkäri olisi yhtä tyhjän kanssa. Usein läheiset ovat itsekin ylipainoisia ohjelmassa ja syövät sitä samaa moskaa mitä syöttävät päähenkilölle. Jokaisessa jaksossa he sanovat että ”olen tehnyt kovasti töitä tämän eteen”. Todellisuudessa on vain syöty erilaista ruokaa eri määrä ja mikäli on vielä liikuntakykyinen niin käynyt muutamilla lenkeillä ja tehnyt jotain pientä lihaskuntoharjoittelua. Suurin osa lipsuu tästä, mutta ei myönnä sitä. Se on naurettavaa.

Vierailija
16/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitääkin tylyttää. Ei auta mikään tyyli, että kyl se siitä.

Pitää latoa kovat pöytään. Ymmärrys ei auta noita seliseli tyyppejä.

Vierailija
17/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan selvästi lämmin ja empaattinen ihminen.

Pään silittely ei vain tuo tuloksia näiden kanssa ja siksi näennäinen tylyys.

Vierailija
18/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tylytystä siinä on, että hän puhuu suoraan ja totta? Siis toi työväenluokkainen valasjengi menee huippuspesialistin ohjelmaan ILMAISEKSI, koska ilmeisesti haluaa laihtua ja sitten kaverit ja sukulaiset roudaavat burgeria salassa jopa klinikalle. Ei kai siihen ohjelmaan tai yleensäkään laihduttaman 250kg ylipainoa ketään pakoteta? Kyse ei ole edes mistään hieman ylipainoisista vaan sairaan ylipainoisista.

Ei nuo mitään työväenluokkaa ole vaan tuilla eläjiä. Jos pääasiassa makaa sängyssä lihomassa, ei kykene töihin.

Ihmettelen, miten moinen on niukan sosiaaliturvan maassa mitenkään mahdollista; millä se syöminen maksetaan? Nuo vetelee 6000 Kcal 10 minuutissa, jopa 30 000 Kcal päivässä.

Vierailija
19/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on juuri mahtava lääkäri tuohon hommaan, kun ei silittele, vaan sanoo suoraan niinkuin asiat ovat, aivan kaunistelematta.

Vierailija
20/31 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvaiset, mihin tahansa ovatkin koukussa, ovat mestareita selvittelyssä ja manipulaatiossa.

Vaikka ulospäin näyttää naurettavalta kun 250 kiloinen nainen kiristää miestään suikkarilla, niin miehelle se on totta. Jos haluaa suikkarin, niin pizzaa on haettava. Läheisriippuvainen läheinen pahentaa tilannetta.