Muita jotka ei pysty juoda helsingissä hanavettä?
Pakko ostaa aina pullovettä kun sielä on. Surullista.
Kommentit (44)
Mikä ihme juttu tämä "pysty juoda" oikein on? Tätä näkee nykyään kaikkialla. Missä puhutaan näin?
Osta Brita suodatin. Kylmää ja raikasta vettä jääkaapista.
Otin käyttöön kun edellisessä asunnossa oli vanhat putket ja hanavesi maistui metallille. Nyt on hyvät putket, mutta suodattimesta en luovu. Kerran-kaksi kuussa uusi suodatin, ei muita kuluja.
Ap "ei pysty kirjoittaa". Stna että tuollaisena saa oppivelvollisuuden suoritetuksi.
Pk-seudun juomavesi on Päijänteestä. Onhan sen tietysti maalaiset pilanneet, mutta se puhdistetaan ennen vesijohtoverkkoon syöttämistä.
Parempaa kuin böndejen sonnalla sotkema kaivovesi.
Se on "pysty JUOMAAN"! Opetelkaa s*tana suomea!!!
Helsingin juomavedessä on suuret psyykelääke, huume ja estrogeenijäämät.
Käy joskus vedenpuhdistamolla. Siitä vedestä tuhotaan suodattamalla, säteilyttämällä ja uv:lla 99,999999999% kaikista bakteereista ja eliöistä.
Se on n. tuhansia kertoja puhtaampaa kuin mikään luonnosta löytyvä vesi.
Siinäs hukkaat pennejäsi johonkin muovijäämiä sisältävään 1€ maksavaan puolikkaaseen vesilitraan.
Joo, karmeaa myös se "rakastan tehdä". Eijeijei.
No, kyllä mä pystyn, mutta ei se hyvää oo. Kun asuin Helsingissä, ei ollut ongelmaa, mutta kun muutin sieltä pois paikkakunnalle, jossa on paras vesi, jota olen koskaan maistanut, huomasin, miten pahaa Helsingin vesi on.
Ps. Puhekielessä on ihan normaalia käyttää pystyä-verbin kanssa 1. infinitiiviä, vaikka kirjakielessä sen kanssa käytetään 4. infinitiiviä (eli -ma-infinitiiviä).
nro 11
Kun on asunut muuallakin maailmaa, sitä on kummasti oppinut pitämään ja nauttimaan Helisingin hanavedestä. - Toki olen voinut juoda parempaakin hanavettä (, oisaalla Suomessa) mutta elänyt myös paikoissa joissa hanavettä ei ole voinut juoda, ainakaan sellaisenaan.
Sinkkumies
Ootko koskaan käynyt Kuopiossa? Siellä vasta pahaa vettä onkin. Vuoden asumisen aikana en ehtinyt tottua siihen, hyh.
Syntyä Helsinki, osaa suomi.
--betoniviidakon uudet sananlaskut, vol. 2
Koska karmea ripuli ja maha kipu. Ja haju ja maku YÖK.
Ap
Meillä on Helsingissä hyvä vesi, Tampereella se vasta kamalaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Puhekielessä on ihan normaalia käyttää pystyä-verbin kanssa 1. infinitiiviä, vaikka kirjakielessä sen kanssa käytetään 4. infinitiiviä (eli -ma-infinitiiviä).
nro 11
Vaikka onkin 3. infinitiivi ... Mutta mitäs pienistä.
Et ainakaan Turussa asu. Siellä on elämäni karmeimmat vesikokemukset, Helsingin vesi on kuin hunajaa siihen verrattuna.
Helsingin vesi on parasta vesijohtoverkoston vettä, jota olen missään saanut.
Kaivovesistä löytyy tietysti helmiä.
Mikset pysty juomaan? Maku?