Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä ihmisiä aikuisopiskelussa on?

Vierailija
24.02.2020 |

Ovatko kaikki parikymppisiä? Olen itse jo 33 ja en ole valmistunut yhteenkään ammattiin ja nyt mietin koulutukseen hakeutumista. Tunnen vain itseni vanhaksi ja mietin olisinko kaikista vanhin ryhmässä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia.

Vierailija
2/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meidän ikähaitari oli vajaa kolmikymppisestä viisikymppiseen. Ylempi amk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken ikäisiä. Jos sinulla ei ole mitään ammattia, voit mennä vaikka amiksen päivälinjalle (jo tutkinnon suorittaneet eivät pääse). Sielläkin on jopa 5-kymppisiä naisia.

Vierailija
4/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ryhmässä AMK:ssa oli ikähaarukka n. 25 - 55.

Vierailija
5/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaiken ikäisiä. Jos sinulla ei ole mitään ammattia, voit mennä vaikka amiksen päivälinjalle (jo tutkinnon suorittaneet eivät pääse). Sielläkin on jopa 5-kymppisiä naisia.

Tuota noin, on siellä miehiäkin :)

Meidän luokalla ikähaitari on 18-50, suurin osa kolmekymppisiä.

Vierailija
6/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan n. 20-50v. Oot juuri sopivassa iässä aikuislinjalle 👍🏻

Vierailija
7/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kymmenisen vuotta sitten opiskelin toisen ammattini aikuispuolella iltaisin, niin nuorin taisi olla jotain 25 vuotias, minä olin seuraavaksi nuorin 33 vuotias ja sen jälkeen muut olivat 40-50 vuotiaita. Kaikki olivat aivan ihania saman oloisia naisia kuin itsekin olin ja ammattiin valmistuttuamme olemme pitäneet yhtä.

Vierailija
8/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäluokka 20-56. Että eiköhän sinne kehtaa mennä. Myös meno on onneksi aikuismaistakin🙂

Vierailija
9/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luokalla on n.18-50v. Mä olen 49v.

Vierailija
10/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 40 vuotiaana ja pari aikuista oli lisäkseni. Loput oli sitten 20-24 vuotiaita amispellejä, pilvessä jatkuvasti ja ala-asteuho jäänyt päälle. Oli joku idea koulutustakuusta, eli kaikki alle 25-vuotiaat piti saada koulunpenkille ja kun koulu saa rahoituksen oppilasmäärän mukaan, niin taso oli luokatonta. Keskeytin vuoden jälkeen, en enää kestänyt sitä hiekkalaatikkotouhua. Hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
11/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aloittaessa 20-51 v. Keskiarvo oli vähän alta 40 v. Sotealan AMK.

Vierailija
12/12 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 40 vuotiaana ja pari aikuista oli lisäkseni. Loput oli sitten 20-24 vuotiaita amispellejä, pilvessä jatkuvasti ja ala-asteuho jäänyt päälle. Oli joku idea koulutustakuusta, eli kaikki alle 25-vuotiaat piti saada koulunpenkille ja kun koulu saa rahoituksen oppilasmäärän mukaan, niin taso oli luokatonta. Keskeytin vuoden jälkeen, en enää kestänyt sitä hiekkalaatikkotouhua. Hukkaan heitettyä aikaa.

Ainakin amk:t saavat nykyään rahoituksensa valmistuneiden lukumäärän mukaan, ei aloittajien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän