Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsihygieniasta kannattaa pitää erityistä huolta nyt!

Vierailija
24.02.2020 |

Tässä ohjeet miten käsihygienista pidetään huolta. Huomaa miten lavuaarin hana avataan ja suljetaan pyyheliinaa käyttäen ja pyyheliinaa käytetään myös kun WC:n ovenkahvasta väännetään. Itse toimin aina näin käyttäessäni julkisia WC tiloja. https://1.bp.blogspot.com/-EZLAdU2QT38/UPGZLFKmCpI/AAAAAAAABKg/k2XVHjk6…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisten keskuudessa liikkuu, kannattaa pestä käsiä usein, THL:n Salminen sanoo.

Vierailija
2/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen seis! Siis täytyykö kädet pestä ennen vai jälkeen vessassa käynnin? Mites toi nenän kaivaminen (ku haluaa syödä räkää) niin pestäänkö ennen vvai jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti näyttää videolla kaikki tarvittavat vinkit! https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/5d4f5c1f-80fc-4cda-8907-42c26f2eebd6

Vierailija
4/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pestä t. Jörö

Vierailija
5/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja 6 on väärin päin

Vierailija
6/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut ongelman siten että olen laittanut kahteen pakastepussiin käsidesiä, sujauttanut kädet niihin ja kietaissut ne ranteista kiinni kumilenkeillä. Anna tulla korona, olen valmis.

Vierailija
7/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL sanoo, että on ok matkustaa Kiinaan kun muistaa pestä käsiä :)

Vierailija
8/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kuvassa on virhe! Tosta saa käsityksen, että ensin laitetaan hana kiinni paperilla ja sillä samalla paperilla kuivataan kädet!! Ei!! Vaan heitetään roskiin se paperi jolla suljettu hana! Sen jälkeen puhtaalla paperilla kuivataan kädet!!

Vierailija
9/9 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen neuvonut lapsia pesemään kädet kaksi kertaa peräkkäin, ilman kuivaamista välissä tietenkin. Tämä siksi, että näen jatkuvasti kun lapset pesevät hutasemalla kädet. Näin varmistan, että varmasti tulee puhtaampaa jälkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän