Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan laihtua, jotta olisin seksuaalisesti haluttavampi!

Vierailija
23.02.2020 |

Ahdistaa kun en ole timmi.
Ei minussa mitään vikaakaan ole (miehetkin aina sanovat) mutta en pysty heittäytymään seksiin täysillä kun mietin vatsamakkaroitaitani, en vain kestä epätäydellisyyttä itsessäni.

Olen kaunis kylläkin, minusta saa upean kun vähän laittautuu paremmin ja pukee kivat vaatteet päälle mutta kun vaatteet ovat pois niin hyvä, että kestän katsoa itseäni peilistä.
Alastomuus on hirveää. Vielä kun kumppanina on treenattu ja komea mies, niin tunnen syyllisyyttä, etten ole tarpeeksi hoikka ja timmi.

Teen mitä vain nyt, jotta vain laihtuisin, kiristyisin ja voisin heittäytyä sänkypuuhiin koko olemuksellani.
Haluan olla täydellinen versio itsestäni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suo siellä, vetelä täällä. Olin itse mielestäni ylipainoinen, vyötärö ei paljon eronnut lantion mitasta. Miehen mielestä olin hyvän näköinen, rinnatkin olivat isot ja terhakkaat, D- kuppi. Sitten päätin laihtua. Ja laihduin. Nyt on painoindeksi alle 20 ja vyötärö 64. Kasvoista hävisi kaikki pyöreys, poskiluut näkyvät. Menkatkin hävisivät olemattomiin. Istuinluut näkyvät pebassa. MUTTA se pahin, rinnat ovat enää B-kupilliset ja roikkuvat kuin miesten kassit. Nyt olen tyytyväinen painooni, mutta mies sanoo, että ennen oli kaikki paremmin ja minun pitäisi lihoa. Lääkäri sanoi, ettei se läski palaa enää rintoihin vaan vatsanseudulle eikä ole siellä terveellistä. Joten hän kielsi lihottamisen. Voi kunpa olisin osannut laihduttaa vain kolmasosan tästä ja senkin vain vatsasta!!!!!

Miksi painosi on lääkärin asia? Mikset ala treenata? Ei kukaan lääkäri voi kannustaa naista olemaan niin laiha että kuukautiset jäävät pois. Ja kyllä sitä läskiä rintohinkin palaa jos lihot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla