Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Microsoftin teknisestä tuelta soitettiin juuri minulle. Mielestäni hyvä asiakaspalvelu ansaitsee julkisen kiitoksen.

Vierailija
23.02.2020 |

Microsoftin teknisestä tuelta soitettiin juuri minulle. Mielestäni hyvä asiakaspalvelu ansaitsee julkisen kiitoksen
ja nyt se on todellakin paikallaan.

He olivat havainneet Windowsissani jonkin haavoittuvuuden ja latasimme ja asensimme yhdessä päivityksen, joka korjaa sen. Eikä siinäkään vielä kaikki, vaan he saman tien tarkistivat nettipankkini tietoturvan ja ihan yhdessä kanssani kirjautuivat sinne!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tehnyt edes rikosilmoitusta?

Vierailija
2/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitettiin sieltä tänään kans. Oli kyllä hyvä palvelu eikä ees maksanut mitään. Asensi samalla jotkut uusimmat päivitykset. Tällaiselle vanhemmalle naisihmiselle oli korvaamaton apu, kun en koneista oikein itse ymmärrä. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä kukaan ole niin tyhmä, että oikeasti menisi halpaan?

Vierailija
4/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että tämä on vitsi

Vierailija
5/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan ole niin tyhmä, että oikeasti menisi halpaan?

Ainahan joku menee halpaan, toivottavasti ei kukaan tämän lukijoista.

Vierailija
6/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole oikeasti Microsoftilta, vaan asentavat vakoiluohjelmia. Lukekaa uutisista.

Vierailija
7/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä osaa niin hyvin englantia että alkaisin tuollaisten kanssa säätämään. Mutta eipä Microsoft tiedä puhelinnumeroanikaan, joten taidan jäädä ilman tuota palvelua. Mutta kai ne turvapäivitykset tulevat aikanaan muiden mukana ilman kädestä-pitäen asennuksia.

Vierailija
8/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soiteltiin kans viimeviikolla. Uudet päivitykset koneessa ja nyt toimii paremmin kuin uutena.

Vierailija
9/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
10/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on huijauspuheiluita, joihin muuten menee yllättävän moni ihminen vaikka asiasta uutisoidaankin. Älkää antako koskaan tunnuksianne kenellekään, varsinkaan puhelimessa. Nämä soittajat eivät ole oikeasti microsoftilta (tai pankista jne).

Vierailija
11/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kansainvälistä huolenpitoa Microsoftin asiakkaista. Kerrassaan upeata toimintaa. Ajatella että vaivautuvat Intiasta asti kalliita puheluita soittamaan vain auttaakseen asiakasta.

Vierailija
12/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo niin kulunut huijaus etta nayttavat joutuneen lopettamaan USAssa. Minulla oli monta kertaa hauskaa kun jututin niita. Kysyin nimea, paksulla intialaisella aksentilla tuli vastaus Lars Anderson. :D

Lyokaa luuri korvaan niin saastytte monelta hairiolta.

Vierailija
13/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kansainvälistä huolenpitoa Microsoftin asiakkaista. Kerrassaan upeata toimintaa. Ajatella että vaivautuvat Intiasta asti kalliita puheluita soittamaan vain auttaakseen asiakasta.

Ja aattele miten kova homma, kun joka kodissa on vähintään yksi Windows-laite ja aikaa menee turva-asennuksiin ja nettipankin tietoturvan tarkastamiseen.

Vierailija
14/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aattele miten kova homma, kun joka kodissa on vähintään yksi Windows-laite ja aikaa menee turva-asennuksiin ja nettipankin tietoturvan tarkastamiseen.

Jos teet yhtaan mitaan mita nuo ehdottavat se on ihan sama kuin avaisit varkaalle etuoven ja kehoittaisit kaymaan peremmalle katsomaan mika kelpaisi.

Vierailija
15/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
16/16 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just wait a moment, sir

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä