Mikä on lempisanasi? Mun on omata
Omaan sitä ja omaan tätä. On kivaa omata sitä sun tätä.
Kommentit (20)
Ownaus. Mä tykkään ownata kaikkee.
Lämpimämpi on hauskan kuuloinen sana :D Pidän myös sanasta kekkeri.
Tämä on kyllä palstan kaikkien aikojen läpinäkyvin provo.
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks se oo silti aika jännää, että jotkut palstalaiset oikeasti provosoituvat omata-sanan käytöstä? On tullut huomattua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eiks se oo silti aika jännää, että jotkut palstalaiset oikeasti provosoituvat omata-sanan käytöstä? On tullut huomattua. Ap
Kiitos tästä kommentista. Vietän av:lla paljon aikaa, ihan liian paljon. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt yhtäkään kinastelua omata-sanasta. Se tarkoittanee, etten olekaan täällä niin paljon kuin luulen.
(eri)
Olagarkki. En käytä tuota sanaa oikeastaan koskaan, mutta jostain syystä se viehättää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kommentista. Vietän av:lla paljon aikaa, ihan liian paljon. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt yhtäkään kinastelua omata-sanasta. Se tarkoittanee, etten olekaan täällä niin paljon kuin luulen.
(eri)
Eipä kestä. Käytän melko usein avauksissani tuota omata-sanaa ja hyvin usein se aktivoi paikalle kielipoliiseja, jotka toteavat omata-sanan olevan huonoa suomea, eikä sitä saisi kuulemma käyttää.
Ap
Pähkinä. Se on jotenkin lämmin sana.
Rapsakka! Erityisen kiva jos on pieni ärrävika.
Muheva on hyvä sana. Hyvää muhevaa ei voi olla liikaa.
Pylpyrä on mukava sana, vaikka eipä sitä tule puhuessa juuri käytettyä. Vois ruveta kyllä puhumaan enemmän kaikenmaailman pylpyröistä.
Vierailija kirjoitti:
Pylpyrä on mukava sana, vaikka eipä sitä tule puhuessa juuri käytettyä. Vois ruveta kyllä puhumaan enemmän kaikenmaailman pylpyröistä.
Nyt tuli kokikset nenästä. On kyllä mukava sana todellakin.
Pylpyrä.
Hermeettinen. Mielettömän makuinen sana, joka käy aivan kaikkeen jota pitää sanoin kuvailla mahtavaksi.
omaat olemattoman osaamisen.