Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puolikkaat - uskomatonta sontaa!

Vierailija
23.02.2020 |

Kuka ihme tuollaista paskaa jaksaa kattoa?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta se on hauksin amerikkalainen komediasarja, ellei Tyttökultia lasketa.

Kaikki henkilöhahmot hyviä, Charlie, Berta, Alan, Jake ja niiden äiti, siis Charlien ja Alanin.. :DDDDD

Ei siinä panemista ole kokoaika, mutta kun Charlie on seksiriippuvainen, niin on sitä silti siinä välillä, mutta siitä vinoillaan hyvin. 

Kyllä se huumori ihan älykkääseen huumorisuoneen uppoaa, annat ihan väärän kuvan että olisi jotain pissakakkahuumoria, ei ole.

n48

Älykkääseen huumorisuoneen😆😂

Kumminkin naurat aina niiden ohjattujen naurujen mukana. Siitä touhusta on älykkyys kaukana.

Vierailija
22/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie Sheen on tai oli aikoinaan aika sonni kaatoi naista ja ransutkin taisi kelvata tosi mies

Eikös hänellä ole HIV nykyään?

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit av-mammat eivät tykkää sarjasta koska siinä on niin paljon kauniita naisia.

Olen läski av-mamma ja minulla on koko sarja dvd;nä. Että todellakin tykkää. Ei mua ne välillä vierailevat bimbot haittaa, päähenkilöhahmot on niin hauskoja.

Vierailija
24/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta se on hauksin amerikkalainen komediasarja, ellei Tyttökultia lasketa.

Kaikki henkilöhahmot hyviä, Charlie, Berta, Alan, Jake ja niiden äiti, siis Charlien ja Alanin.. :DDDDD

Ei siinä panemista ole kokoaika, mutta kun Charlie on seksiriippuvainen, niin on sitä silti siinä välillä, mutta siitä vinoillaan hyvin. 

Kyllä se huumori ihan älykkääseen huumorisuoneen uppoaa, annat ihan väärän kuvan että olisi jotain pissakakkahuumoria, ei ole.

n48

Kumminkin naurat aina niiden ohjattujen naurujen mukana. Siitä touhusta on älykkyys kaukana.

Niin juuri, en ole tyhmä, ja minun huumorisuoneen toi uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Tyhmillä ei koskaan huumorintajua olekaan, katsokaa te vain sitä putousta, uunoa ja mitä näitä on, jotka teitä viihdyttää

n48

Vierailija
25/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin moderni perhe, kolme miestä ja tyttö tai se missä kaksi muijaa oli kahvilassa töissä en muista nimeä.

Vierailija
26/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berta on paras, mun idoli suorastaan.

Haluan olla vanhana Berta.

Mutta on ne muutkin ihania söpöliinejä.

Vierailija
27/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit av-mammat eivät tykkää sarjasta koska siinä on niin paljon kauniita naisia.

Niiku sä vai?

Vierailija
28/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlie Sheen on tai oli aikoinaan aika sonni kaatoi naista ja ransutkin taisi kelvata tosi mies

Kun paljon harrastaa saattaa jotain pientä tulla, mutta savetillahan kun pyyhkäisee niin kyllä se siitä

Vierailija
29/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n48

Niin juuri, en ole tyhmä, ja minun huumorisuoneen toi uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Tyhmillä ei koskaan huumorintajua olekaan, katsokaa te vain sitä putousta, uunoa ja mitä näitä on, jotka teitä viihdyttää

n48

Ota iisisti. Olen minäkin näet katsonut kaikki Charlie Sheenin tähdittämät Miehen puolikkaat-jaksot ja aika monta Kutcherinkin mokomaa, mutta että älykästä huumoria? Putouksen kohdalla olet ihan oikeassa.

Vierailija
30/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n48

n48

Ota iisisti. Olen minäkin näet katsonut kaikki Charlie Sheenin tähdittämät Miehen puolikkaat-jaksot ja aika monta Kutcherinkin mokomaa, mutta että älykästä huumoria? Putouksen kohdalla olet ihan oikeassa.

Kyllä se minusta on todella taitavasti tehty, kaikki ne nasevat letkautukset, ei niitä ole tyhmä keksinyt. Ja jos tyhmät ei edes sitä sarkasmia ymmärrä, niin....

n48

Vierailija
31/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi suomennoksessa ei osata ottaa kaikkia letkautuksia huomioon oikein.

Jos ei tajua amerikan kieltä samalla kun katsoo, en ihmettele jos ei kaikkia aukea.

n48

Vierailija
32/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sarjassa vieraili myös suomalaisnäyttelijä Anna Easteden 😉 Parhaimpia komediasarjoja 2000-luvulla.

https://www.google.fi/search?q=anna+eastede&tbm=isch&ved=2ahUKEwjYzdO18… luonut näyttelijäuraa jenkeissä ja on kyllä kaunis 👍

Vierailija
33/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on hauska sarja, tosin en ole katsonut sen jälkeen kun charlie sheen sai lähtöpassit. Nämä alkujaksot on kyllä hauskoja, paitsi välillä venytetään samaa vitsiä liian pitkään, jopa jakson ajan ja se on vähän tylsää. Berta on paras hahmo!

Vierailija
34/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderniin perheeseen verrattuna kaikki on laatua.

Vierailija
35/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlien elämäntapa vetoaa, niin nainen kuin olenkin. Tykkäisin olla hän. Eihän Sheen juuri näyttele, mitä nyt mutristaa suutaan ja siristää silmiään.

Vierailija
36/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi-iltaisin on ihanaa käpertyä villapaitaan ja siemailla kaakaota ISOSTA mukista ja katsoa miehen puolikkaita :)

Vierailija
37/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolikkaita ei erota muista sitcom-turhakkeista kuin Mr. Sheen. Hän on loistava, eikä hänen tarvitse kuin olla oma itsensä. Ihan sama katsooko hot shots-leffoja, miehen puolikkaita tai mitä tahansa videoita, joihin hän on päätynyt.

Vierailija
38/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen samaa miettinyt. Huonoja puujalkavitsejä jotka liittyy alapäähän. Varmaan joidenkin keskenkasvuisten mielestä hauskoja.

Tiedätkö mistä tunnistaa keskivertoa tyhmemmän ihmisen?

Heidän päässä ainut selitys sille miksi joku tykkää asiasta X vaikka itse ei pidä on se, että asiasta X tykkäävien on pakko olla jotenkin älyllisesti vajaita.

Vierailija
39/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan AIDS jo?

Vierailija
40/87 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka 1000000 katsojaa kirjoitti:

kunnon boikotit päälle kanavat jotka tuota paskaa syöttävät. miksei mainostajat tajuu että huonosta ohjelmasta tulee anti reaktio . en varmaan mene mainostajan kauppaan kun jotain ääliö ohjelmaa tyrkkäävät. pitäisi olla aamuisin palsta jossa peukkuja ja ala peukkuja mainostajille ettei vahinkossakaan mene idioottien tukijoille. uskooko mainostaja tosiaan että noiden paska ohjelmien mainoksia kukaan katsoo. tietenkin kun vero vähennyksillä pelataa niin millään ei ole väliä. kyllä on taso erittäin ala arvoista. mainostajat vaatikaa ees jotain tasoo

Eli sä inhoat ohjelmaa, mutta katsot koko jakson, koska tiedät mitä mainoskatkoilla tapahtuu?

Ja sitten raivoat asiasta?

Ei ihan mene mun ymmärrykseen, miksi teet niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme