Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni yrittää tehdä lahjoilla vaikutuksen

Vierailija
23.02.2020 |

Ollaan tapailtu miehen kanssa muutaman kuukauden. Tässä muutamassa kuukaudessa olen kuitenkin saanut mieheltä jo useamman kukkalähetyksen. Joka tapaamiselle jos tulee minun luokseni, niin tuo aina joko pullon shampanjaa tai jotain muuta vastaavaa. Ehdottelee treffejä kalliisiin ravintoloihin. Mies reissaa paljon työnkin puolesta ja muutenkin ja aina reissunsa ajaksi tarjoo minulle kalliin autonsa käyttöön. No juu kieltäydyn tuosta, koska minulla on ihan omakin auto jolla tykkään ajella.

Onko tämä hyvä vai ei?

Itsestäni on alkanut tuntua tuollainen käytös jo hieman liian imelältä tavalta tehdä vaikutus.
Kolmikymppiseen minuun tuo olisi vielä saattanut toimiakin, mutta näin viisikymppisenä naisena ei niin enää 😁

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva kalliiden lahjojen antaminen luo sellaisen vaikutelman, että mies on tosiasiassa aika materialistinen ja elitistinen ihminen, jolle jotkut shampanjapullot ja kalliit autot merkitsevät kauhean paljon. Itse kokisin tuollaisen jotenkin luotaantyöntäväksi. 

Tältä minustakin on alkanut tuntumaan. Ihan aluksi se tuntui kivalta, mutta joku aitous tuosta nyt vaan puuttuu 😕

ap

Vierailija
22/25 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarma narsisti. Ensimmäinen ilkeä letkautus odottaa auton takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ensimmäisenä syyttäisi narsistiksi. Jos miehellä ei ole tiukkaa rahasta, miksei hän toisi samppanjaa kuoharin tai viinin sijaan? Samppis sitä paitsi sopii lähes minkä tahansa ruoan kyytipojaksi ja itselleni ainakin maistuu.

Jos mies tykkää hyvästä ruoasta, varmimmin sitä saa laadukkaassa ravintolassa. Kukkia taas pidän itse imelinä ja olenkin sanonut, että kukkien sijaan liittyköön mies mieluummin vaikka eläinsuojelujärjestön kannatusjäseneksi. Se ainakin minua ilahduttaisi.

Vierailija
24/25 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SE SANA ON SAMPPANJA IDIOOTIT.

Juo sä samppanjaa, mä juon shamppanjaa.

Vierailija
25/25 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex mies ei muistanut minua koskaan mitenkään,niin nytpä on ihanaa kun nykyinen miesystäväni muistaa. Ensitöikseen osti minulle sängyn,no vanha oli huono ja hänen selkänsä kipeytyi siinä.

Lahjaksi olen saanut merkkilaukkuja ja timanttiaormuksen.

Nautin! Myös viisikymppinen nainen olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi