Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä haluaisit muodonmuutoksessa?

Vierailija
23.02.2020 |

Olen aloittanut jo lenkkeilyn ja syön vähemmän. En ole nytkään hirmu iso (166/63), mutta pidän liikkumisesta nyt kun kevät on taas tulossa eikä kiinteytyminen ja pieni hoikistuminen tekisi pahaa.
Saan kesän alussa hieman isomman summan rahaa ja kun velkoja tai pakollisia ostoksia ei ole, aion törsätä osan summasta ihan vain itseeni, kerrankin.
Kysynkin siis, mitä just Sinä tekisit? Meinasin ainakin hiusten leikkuu&värjäys, hampaiden valkaisu, kulmakarvojen muotoilu ja uusia vaatteita.
Kaikki ideat otetaan vastaan! Ja siis mitään tuhansia ei ole tuhlattavana, mutta jotain kuitenkin. Ihan järkevästi meinaan käyttää, eli en maksa satasia kengistä tms.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen vain isomman munan. Onnistuuko se muodonmuutoksessa?

Vierailija
2/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon "Mitä sinä haluaisit ilmastonmuutoksessa?" ja olin jo kirjoittamassa "että se ei muuttuisi"

Olis kiva saada vähän lihaksikkaampi perse ja suoremmat hampaat. Tai päästä eroon silmälaseista. Eli pistäisin rahaa joko a) hammasrautoihin b) silmien laserleikkaukseen.

Katsele itseäsi ja mieti, mikä olisi kivointa muuttaa tai mistä olisi sinulle eniten iloa. Kauniit vaatteet ovat aina kivoja, samoin laitetut hiukset. Myös hieronnassa, manikyyrissä ja kasvohoidossa käynti rentouttaa. Jos hampaasi ovat kauhean keltaiset niin kyllä nekin voi valkaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ottaisin ainakin kasvohoidon, hieronnan, hiustenleikkuun ja kasoittain uusia kenkiä 👍

Vierailija
4/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaseroosion korjaus, purukaluston valkaisu ja laadukas microblading tms aukkokulmakarvoihin kelpaisi. Kulmiin koskeminen kuitenkin pelottaa koska luottoni kosmetologeihin tuonlaatuisissa pysyvissä asioissa on aika nollassa. Hampaat korjauttaisin mielelläni koska ovat myös terveydellinen ongelma kosmeettisen lisäksi, mutta eroosiovaurioiden korjaaminen on hyvin kallista ja valkaisu kiillevaurioisiin hampaisiin ilmeisesti niin kivuliasta ettei suositella.

Huuleni ovat myös niin ohuet että hyvin hillitty ja luonnollinen täyttö olisi houkuttava ajatus, mutta noitahan pitäisi rampata koko ajan uusimassa. Ehkä myös joku ihon laserhoito olisi kiva, mutta olen tosin jo ihooni tottunut.

Vierailija
5/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari uutta tatuointia ja tukka kokonaan uusiksi. Kumpaankaan ei ole varaa.

Vierailija
6/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyttäisin yläluomileikkauksen arpia laserilla. Lopputulos on oikein hyvä eikä arvet oikeasti edes pomppaa silmille. Olen vain tosi pikkutarkka kaikessa. En minä muuta tarvitse. Vaatteita toki. Mitään ulkonäön feikkauksia en kaipaa tippaakaan, olen tyytyväinen itseeni tällaisena ja kovasti miekkosetkin tykkäävät ja naikkoset tölläävät XDDDDD.

Vierailija
7/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppisenä miehenä jo toteuttanut oman muodonmuutokseni.

Eli treenannut jo vuosikaudet atleettista kroppaa varten.

Poistatin luomet kasvoista 350€

Kävin hiustensiirrossa kaljuuntumisen takia 3800€

Vierailija
8/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun hampaat mitenkään erityisen keltaiset ole, mutta ei valkoisetkaan kun ikää on jo lähemmäs 40 ja juon paljon kahvia. En siis halua mitään Hollywood-silmiä särkee- valkaisua, ihan vaan ns. tavallisiksi.

Tatuointi ja kengät on molemmat nerokkaita ideoita :)

Ap

Vierailija
9/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskaltaisin, niin kävisin reisien kavennuksessa ja nenäleikauksessa. Haluaisin myös yhden kulmahampaan suoraksi ja kivan värin tukkaan.

Vierailija
10/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskaltaisin, niin kävisin reisien kavennuksessa ja nenäleikauksessa. Haluaisin myös yhden kulmahampaan suoraksi ja kivan värin tukkaan.

Liiku. Sillä ne reidet kapenee.

Vierailija
11/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tyhmemmt aivot niin elämä olisi tietyiltä osin helpompaa.

Vierailija
12/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, ottaisin ainakin kasvohoidon, hieronnan, hiustenleikkuun ja kasoittain uusia kenkiä 👍

Naiset ja niiden kengät. Huoh. Jokaisella naisella jonka kanssa olen seurustellut on ollut jumalattomasti kenkiä joista käytetään paria paria.

Vierailija
13/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ainakin maksuttomassa tyylineuvonnassa kun alat vaateostoskierroksen. Värianalyysiäkin jotkut noista tekevät.

Vierailija
14/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin muutosta joten aloitin käymään salilla. Siinäpä se, en tekisi muuta vaikka olisi kuinka paljon rahaa käytettävissä.

Hiukset haluaisin paksummiksi, mutta en halua feikkipidennyksiä.

Loiva permis ehkä, tosin sekin kuluisi rumasti pois ja kuluttaisi hiusta.

Parempi vaan oppia hyväksymään se mitä on, se on ainoa kestävä vaihtoehto.

Vierailija
15/15 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tyhmemmt aivot niin elämä olisi tietyiltä osin helpompaa.

Tuo ei ole muuten yhtään hullumpi idea. Sellaiset parikymmentä % aivoista pois niin alkaisi paljon paremmin kestää ns. elämää. Jos ottaisi puolet pois niin voisi alkaa persuksi tai suomenruotsalaiseksi.