Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että minuun on usein ihastuneet "liian tasokkaat" naiset?

Vierailija
22.02.2020 |

Otetaanpa tällainen näkökulma tasoasiaan tällä kertaa, kun naiset yleensä kiistävät tasoteorian. Tällä lähestymistavalla ehkä eivät.

Minuun ei ihastu naiset mitenkään kovin usein, mutta ne kerrat kun joku nainen on ihastunut, ja ihan jopa oma-aloitteisesti tuonut itseään tykö, niin monta kertaa kyseessä on ollut "liian tasokas" nainen minulle, ja olen sen kyllä ymmärtänyt. Olen melko tylsä enkä mitenkään kovin komea mies, ja vähän nörtti ja "assburger" myöskin.

Mutta näitä on käynyt, esim. kun olin kaksvitonen, niin yksi lääkäriksi opiskeleva, varsin kaunis ja siveellisen oloinen nainen minuun ihastui, oikein sellaista vaimomateriaalia. Pyyteli minua sinne sun tänne ja pyrki seuraani. En uskaltanut tehdä mitään liikkeitä, koska tajusin kuinka paljon tasokkaampi nainen se oli. Samantyyppisiä juttuja on käynyt muutaman kerran myöhemminkin, minua menestyneemmät ja ulkonäöllisesti seksikkäämmät naiset on minuun jostain syystä ihastuneet. Yhden kanssa kerran kokeilin suhdetta, mutta eihän siitä mitään tullut kun sitä tuli joka puolella iskemään minua paljon parempia miehiä.

No sitten taas jos yritän jotain tasoisiani naisia, eli niitä joilla todellakin olisi velvollisuus hyväksyä minut, niin kohtelevat kuin halpaa makkaraa. Vi tut taa aivan mielettömästi aina kun joku pallinaamainen Tiina Tavis tarhanhoitaja tai tradenomi luulee ihan tosissaan saavansa minua huomattavasti paremman miehen. Ja sama homma jatkuu edelleen näin kolmevitosena, naiset luulee niin paljon itsestään että se on ihan käsittämätöntä.

Miten selitätte, että minua paremmat naiset on ihastuneet minuun, mutta minun tasoiset naiset kohtelee kuin halpaa makkaraa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset päiväunet tällä kertaa. Naiset ovat kovasti sinuun ihastuneet, mutta eivät käytännössä tiedä sinusta mitään. Mihin ne sinussa sitten ovat ihastuneet, kun ei ulkonäkökään kuulemma priimaa ole.

Vierailija
2/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat tietenkin katsoneet että ainakaan tuo tyyppi ei saa mahdollisuuksia esim. pettää vaikka mielensä tekisi, siitäpä siis helppo siippa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ”onni”, että mua selkeästi tasokkaaammat (pitkät, koulutetut ja hoikat maskuliiniset miehet) ihastuu muhun, mutta pulleat ja lyhyet miehet, joille olen tehnyt aloitteen ovat kaikki antaneet ikävät pakit. Suoraan sanottu perusteluiksi se, että olen ruma.

No onneksi minulla on nyt ihana, komea, pitkä, koulutettu ja hoikka mies. Tuntuu, että mitä rumempi mies, sitä vaativampi maku naisten suhteen.

Vierailija
4/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ”onni”, että mua selkeästi tasokkaaammat (pitkät, koulutetut ja hoikat maskuliiniset miehet) ihastuu muhun, mutta pulleat ja lyhyet miehet, joille olen tehnyt aloitteen ovat kaikki antaneet ikävät pakit. Suoraan sanottu perusteluiksi se, että olen ruma.

No onneksi minulla on nyt ihana, komea, pitkä, koulutettu ja hoikka mies. Tuntuu, että mitä rumempi mies, sitä vaativampi maku naisten suhteen.

Sama huomattu.

Vierailija
5/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ihmiset ei ehkä ole niin ulkonäkökeskeisiä. Itse olen kaiketi kaunis ja siro nainen, mutten ole niin hirvittävän ulkonäkökeskeinen miesten suhteen, jos en immuunikaan mieskomeudelle. Ulkonäkö on kuitenkin vain yksi asia muiden joukossa. Olenpa minäkin ollut huomaavinani, että moni tavan tallukka asettaa kummia vaatimuksia esim. että miehen tulee olla pitkä.

Vierailija
6/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saisit itsellesi unelmanaisen ja valitat kun ”huonommat” ei kiinnostu? Ei stna. Ootte kyllä niin sekasin noiden tasojenne kanssa.

Vierailija
7/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miten selität sen, että Antti autonkuljettaj.at löytävät kumppanin esim. lähihoitajasta?

Googlaa tilastot siitä mitkä ammattiryhmät ovat naimisissa.

Vierailija
8/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu kyllä, mutta itse sain vähän aikaa sitten pakit 5/10 ja 6/10 naisilta mutta treffit on nyt sovittu 7/10 naisen kanssa.

Vierailija
9/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät taida kuitenkaan mitään kovin korkeatasoisia olla, jos sinuun vertaa tai sitten luulet itsestäsi liian suuria ja et ole oikeasti edes niiden mielestäsi samalla tasolla olevien naisten tasolla.

Vierailija
10/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt jo nukkuun. Näita tasoteoriajuttuja ei jaksa enää erkkikään. Onko nää kaikki samasta kynästä?

Vierailija
11/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei "velvollisuus" hyväksy sinua. Voi hyvänen aika näitä juttuja. Normaali mies olisi mennyt naimisiin silloin 25-vuotiaana sen lääkisopiskelijan kanssa eikä murehtinut sitä että muut miehet sitä iskevät. Ei sulla taida olla itsetunto kunnossa...

Vierailija
12/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu miehillä on että pitää sabotoida jutut hyvien naisten kanssa? Sitten kuitenkin haaveillaan niistä? Haluatte ”huonomman” jotta häntä voi kohdella miten lystää eikä lähde muiden matkaan?

Vierailija
13/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä ikisinkkujen haihatteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän