Paras rakeeton kuorintavoide kasvoille
Mikä on mielestäsi paras herkän ihon kuorinta-aine, jossa ei ole rakeita ollenkaan? Mistä ostat, mitä maksaa?
Kommentit (24)
Diorin one-minute mask. Maksaa pirusti mutta tosi hyvä tuote ja kestää kauan. Maissa n 130 e, laivalta ostin n 80 e.
Dermalogicalla on sellainen jauhe, joka tehdään vedellä tahnaksi... en nyt muista nimeä mutta ihan best. Hintava joo, mutta purkki kestää ikuisuuden 😋
Vierailija kirjoitti:
Dermalogicalla on sellainen jauhe, joka tehdään vedellä tahnaksi... en nyt muista nimeä mutta ihan best. Hintava joo, mutta purkki kestää ikuisuuden 😋
komppaan tätä! Ihan huippu tuote.
Emms S, entsyymi kuorinta. Ihan paras!!!
Vierailija kirjoitti:
Madara.
Jos on yhtäänkin herkkä iho, en suosittele Madaraa.
Vierailija kirjoitti:
Diorin one-minute mask. Maksaa pirusti mutta tosi hyvä tuote ja kestää kauan. Maissa n 130 e, laivalta ostin n 80 e.
Tämä kiinnostaisi hitokseen, mutta on kyllä suolainen hinta... Jospa pyytäisi jotakuta trokaamaan laivalta :D
Ap
Vichyn yökuorinta (neste), pyyhkäistään vaan puhdistettu iho tuolla vanulapulla illalla + normaalit yövoiteet päälle. Paras käyttämäni kuorinta. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on hyvä tuote, mutta mietityttää tuo veteen sekoittelu. Haluaisin suoraan purkista otettavan valmiin tökötin :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madara.
Ai... mä oon kyllä käyttänyt enkä ole huomannut mitään pahempaa vaikutusta. Olen ollut hyvin tyytyväinen. Kihelmöinti kuorinnan vaikuttaessa kuuluu tietysti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vichyn yökuorinta (neste), pyyhkäistään vaan puhdistettu iho tuolla vanulapulla illalla + normaalit yövoiteet päälle. Paras käyttämäni kuorinta. Toimii.
Mikä tämän kuorinnan nimi on? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on hyvä tuote, mutta mietityttää tuo veteen sekoittelu. Haluaisin suoraan purkista otettavan valmiin tökötin :D
Ap
Se veteen sekoitus on tosi simppeli juttu. Pikaisen jauhetta kämmenelle ja lorautus vettä päälle. Lähestulkoon ainoa tuote, joka on tuottanut todella hyviä tuloksia mulle (kuiva/herkkä iho 35 v)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kurkkaamassa nimen. Vichy Idéalia yökuorinta. ps. Silmänympäryksiä pitää välttää tuolla. Itse en käytä jokapäivä vaan 2-3 kertaa viikossa on ollut hyvä kuuri, kun ihon kaipaa freesausta talven sameuden jälkeen. :)
Minä käytän sokeria, johon sekoitan tipan hyvää oliiviöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madara.
Mulla taas on herkkä iho ja Madaran kuorinta sopii hyvin. Esim. Lumene puolestaan ei sovi lainkaan.
Neutrogenan Visibly Clear 3-in-1 Wash Mask, sisältää hellästi kuorivana ja puhdistavana ainesosana kaoliinisavea, sopii herkälle iholle ja sisältää epäpuhtauksiin auttavaa salisyylihappoakin. Olen käyttänyt tehokuorintana suoraan tuubista kuivalle iholle ja hieronut ensin pelkällä aineella, ja sitten märillä käsillä kauttaaltaan jonka jälkeen pesen pois. Toimii myös naamiona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kurkkaamassa nimen. Vichy Idéalia yökuorinta. ps. Silmänympäryksiä pitää välttää tuolla. Itse en käytä jokapäivä vaan 2-3 kertaa viikossa on ollut hyvä kuuri, kun ihon kaipaa freesausta talven sameuden jälkeen. :)
Luki että tuote on poistunut markkinoilta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luki että tuote on poistunut markkinoilta :(
Vielä saattaa apteekeista löytää, näin noita hyllyssä nyt helmikuussa. Voi olla että tulee jokin uudistunut vastaava tuote tilalle. Hyvä tuote on. :)
Yves Saint Laurent Top Secret kuorinta. Hinta n.50e. Emotioinissa usein -20% alena, joten sieltä aina ostan.
Mieheni sp*rmaa tykkään, kuorii hyvin ja on ilmainen.