Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia palstalla olevat ihmiset eivät tajua loukkaa(ntu)misesta yhtään mitään?

Vierailija
22.02.2020 |

Vaikuttaa sille, ettei teitä ole siis ikinä satutettu eikä loukattu, ette ole istuneet surun murtamina kotonanne. En itse ainakaan koe, että alistuisin tähän tunteeseen niin, että kääntyisin loukkaajani vastaan voidakseni kiusata loukattuja, että oma syysi, jos olet vihainen ja satutat vastaantulijoita. Ei ole. Jos loukattu ihminen on vihainen, hänellä on oikeus olla ärtynyt ja vihainen ja sanoa muille ärtyisästi mitä tahtoo.
Mä ainakin ymmärrän hyvin, että loukattua ei auta kukaan.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö vttu jauhot suuhun, kun kukaan ei kommentoi, että mitäs, kun ärsyyntyneen kohteena onkin lapsi! Niin! Ai ei tartte kuunnella sitä, vai?

Vierailija
42/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun äitini on satuttanut minua kun olin lapsi, huutamalla, mutta se on teistä ok, koska olette sadistisia psykopaatteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuun ja muuhun sairaaseen sopeutuneet lapset ovat aikuisina just sellaisia psykopaatteja kuin te. Ainoat terveet lapset ovat sellaisia kuin minä, jotka ovat kapinoineet pahoinvoinnin aiheuttamista kenellekään vastaan, ja haukkuvat aikuisinakin sellaisia, jotka eivät pyydä anteeksi satuttamiltaan.

Vierailija
44/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako kukaan enää kuunnella? Terapiaa se tarvisi.

Vierailija
45/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minulla on paha olo teidänlaistenne ihmisten takia. Mieti sitä. Juuri sinunlaistesi. Koska sinä et tajua, että äitini satutti minua, kun olin lapsi, eikä minua kukaan auttanut silloin siinä, et sinäkään, etkä olisi avuksi, vaikka olisit ollut paikalla. Täällä kehdataan haukkua minua huonoksi äidiksi ym. paskaa, vaikka minua on satutettu, eikä kukaan auttanut.

Vierailija
46/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minulla on paha olo teidänlaistenne ihmisten takia. Mieti sitä. Juuri sinunlaistesi. Koska sinä et tajua, että äitini satutti minua, kun olin lapsi, eikä minua kukaan auttanut silloin siinä, et sinäkään, etkä olisi avuksi, vaikka olisit ollut paikalla. Täällä kehdataan haukkua minua huonoksi äidiksi ym. paskaa, vaikka minua on satutettu, eikä kukaan auttanut.

Siis paha olo siitä, että täällä haukutaan minua huonoksi äidiksi ja muuta paskaa, vaikka äitini huusi minulle ja jäin ihan yksin, siis aikoinaan. Ei muuten ole mitenkään sen pahemmin paha olo.

Vierailija
47/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette siis ihmiskunnan mädintä paskamätäsakkia, ihmisinä, ei minkäänlaista sydäntä, ei minkäänlaista tunneälyä, eikä mitään muuta kuin persereikiä vailla miljoonia.

Vierailija
48/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella todella outoa, ettei kukaan ymmärrä. Mitä lapsen pahoinpiteleminen on. Jäljiltään. Kyllä pitää olla tyhmiä ihmisiä! Vttu jokainen! Yksikään ei ole osannut auttaa! Yksikään ei ole osannut lohduttaa! Ei tukea! Mitä vttua!???????

Vierailija
49/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te saatanan paskapäät tajua, millaisia jälkiä lapsen pahoinpitelemisostä seuraa? Mitä te vttupäät sitten sanotte, että mä oon huono äiti, jos sellaista ei kerran voikaan olla!? Lasta ei vahingoita huuto, no ei kai kun on niin saaatanan paskaperse, että keksii, ettei mulle huudettu!!!!!

Vierailija
50/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniff kyynel.

Ota lääkkeet.

Vierailija
51/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette täysiä paskoja äiteinä, yksikin äiti, joka vaatii ja kasvattaa lapsesta sopeutujaa leikkaa vain lapsensa siipiä käheänä kateudesta, ettei lapsensa saa olla häivääkään vapaampi, mitä itte olitte! Ja tehän sitä vsta ahtaissa vankiloissa elättekin! Hyi että! Ja köyhinäkin vielä.

Vierailija
52/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni oli aika köyhä siinäkin jos eläisin kuten haluaisin ketjussa. Yhdelläkin kaksi lasta eikä silti varaa antaa niille mitä halusi...

Vierailija
53/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä monella ollut varaa jäädä pois töistä, jos halusi, eikä tehdä edes lyhyempää päivää/viikkoa. Sellaista se on palstan pskaläjien arjessa.

Vierailija
54/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vttu, sekopää, ja mätäne paskaiseen kämppääsi mahdollisimman pian. Ihan tarpeeksi olet esittänyt marttyyria jo.

Vierailija
55/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista vttu, sekopää, ja mätäne paskaiseen kämppääsi mahdollisimman pian. Ihan tarpeeksi olet esittänyt marttyyria jo.

Puhu itsestäsi vain, jos esittämisestä puhut! Sehän sinulle tulee mieleesikin vaan, koska itse et ole rehellinen! Mä olen, eikä tässä ole mitään esitystä! Minua on oikeasti satutettu ja se on sinun vikasi! Sä olet se satuttaja, yksi niistä! Häpeä ja mene kasvamaan s**tanan pikkuvauva kotiisi!

Vierailija
56/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako sisarusparvessa tällaiseksi sairaaksi satuilijaksi tai valehtelijaksi, vai mistä into syyttää satutettua ihmistä marttyyrin esittäjäksi? Ei ole sun päätöksesi, kehen sattui ja mikä! Jos olet toisia loukannut, niin olet, se ei sun väitöksilläsi esitykeksi muutu!

Vierailija
57/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Terapiaan, ja ne lääkkeet. Viesteistäsi huomaa, ettet ole normaali.

Vierailija
58/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs raivohulluuskohtaus hienostoon kuuluvalle miljoonaperijättärelle nyt tänään tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi