Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö olemaan kotona kokonaisen päivän?

Vierailija
22.02.2020 |

Siis ettet käy ulkona (roskasäkin viemistä lukuunottamatta).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, miksei joku pystyisi yhtä päivää? Kysy mielummin vaikka pystyykö olla yhtä viikkoa?

Vierailija
2/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän kun elää hyvin ja tietää, että seuraavana pääsen ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu helposti. Tässä näitä sateisia viikonloppuja mennyt jopa lauantai ja sunnuntai sisällä peiton alla koko viikonloppu. Mutta ei siinä tunne mitenkään levänneensäkään ollenkaan ja seuraava työviikko on tuskaa.

Tänään kävin ajelulla, ehkä huomennakin.

Vierailija
4/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Saatan olla koko viikonlopun.

Vierailija
5/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyisin, koirat ei, joten ulkona on käytävä.

Vierailija
6/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti 3 päivää, sit on yleensä käytävä kaupassa.

Vierailija
7/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto sentään. Työttömänä ollessani poistuin kotoa kerran viikossa ja se oli kaupassa käynti + roskien vienti. 

Nyt kun olen töissä, niin on älyttömän ihanaa olla kotona koko viikonlopun. En poistu mihinkään, vaan löhöilen ja katson sarjoja putkeen.

Vierailija
8/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä koiran kanssa lenkillä joka päivä, joten en pysty :D Tosin, voi kulua päiviä, että noi lenkit on ainoa kerta kun poistun talosta :) 

Vierailija
9/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään puolen tunnin ulkolenkillä on käytävä, mutta mieluummin tunnin.

Vierailija
10/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuukauden.

Vierailija
11/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys on kolme kuukautta mutta sitten ruoka loppu. en omista televisiota ja yleensä kukaan ei soita ellei puhelinmyyjä. Netti oli katkolla kun ei ollut varaa. luin tuon 3 kk kirjoja aika meni nopeasti mutta eniten pelotti se että kykenen niin hyvin erakoitumaan. Kun menin kauppaan tuntui todella oudolta nähdä elävä olento.

Vierailija
12/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyisin, koirat ei, joten ulkona on käytävä.

Kannattaa vaihtaa ne koirat kissoihin, jotka viihtyvät hyvin sisällä huonolla säällä ja osaavat tehdä tarpeensa itsenäisesti esimerkiksi kylpyhuoneessa olevaan hiekkalaatikkoon.

Vierailija
13/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko käydä ulkona monta kertaa päivässä koska mulla on hevosia. Kotoa ei tarvitse poistua kun pari kertaa viikossa kauppaan.

Vierailija
14/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja jos en kahteen viikkoon sellaista päivää saa, alkaa stressitasot nousemaan. Kuukauden kestän ilman sellaista mutta tällöin olen jo hyvin väsynyt ja stressaantunut enkä enää siedä muiden ihmksten seuraa juurikaan.

Vierailija
15/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää nykyisin. Olen masennuspotilas ja minuun ulkoilu vaikuttaa piristävästi oli sää mikä hyvänsä. Ennen makoilin pyjamassa monta päivääkin putkeen mutta nykyään pakotan itseni kävelemään vähintään 3000 askelta päivässä. Se on aika vähän mutta mulle paljon.

Vierailija
16/16 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää nykyisin. Olen masennuspotilas ja minuun ulkoilu vaikuttaa piristävästi oli sää mikä hyvänsä. Ennen makoilin pyjamassa monta päivääkin putkeen mutta nykyään pakotan itseni kävelemään vähintään 3000 askelta päivässä. Se on aika vähän mutta mulle paljon.

Liikuntaa voi harrastaa sisätiloissakin, vähintään tunti joka päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme