Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö koulukiusattu armeijassa??

Vierailija
22.02.2020 |

Ei ole oikein kavereita löytynyt ja en uskalla kaikille sanoo vastaan. Nyt olen yrittäny muuttaa tyyliäni ja huomaan ettei mua enää esim kyylätä.
Käytän masennuslääkettä se saattaa vaikuttaa mieleeni parantavasti.

Niin siis pärjääkö koulukiusattu armeijassa olen helposti se joka erottuu joukosta ja sellaisethan saa tunnetusti nenilleen isommalta joukolta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kyllä pärjää. Siellähän ei tosiaan niin helposti myöskään erotu joukosta ja siellä on muutenkin kaikenlaista porukkaa. Riippuu varmaan myös palveluspaikasta ja yksiköstä. Ei vaan tarvi ottaa itseensä alikroisanttejen ja kapiaisten juttuja niin kyllä pärjää.

Vierailija
2/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pärjäsin. Uusi porukka, uusi dynamiikka. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, jos ei kokeile.

Vierailija
4/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koulukiusattu poika jopa tykkäsi armeija-ajasta.

Vierailija
5/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjäsin vuonna 1993.

Luulisi, että nykyään on vielä helpompaa.

Pääsee sieltä pois, jos ylivoimaiseksi menee.

Olin kiusatta koko ala-asteen ja amiksen 2 viimeistä vuotta olivat viedä henkeni.

Pelkäsin armeijaan menoa, turhaan.

Siellä oli helppo olla.

Vierailija
6/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyrkkeily tai itsepuolustus tunteja ja nosta painoja. Kerran kun tyrmäät sen isoimman jockeyn parilla nyrkillä niin että muut näkee niin saat olla rauhassa. Muitten pitää nähdä että sua ei kannata ärsyttää että ei ole sen arvoista. Hyvä kikka jos joku tulee ottamaan sua kaluksista kiinni ja työntää seinään vasten niin lyö otsa kaverin nenään ihan täysiä ja bum sulla on ikkuna vapaalle leuka koukulle make it count.

Vierailija
7/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kannattaa ainakin yrittää. Pääseehän sieltä pois, jos ei suju, mutta on myös mahdollista, että siitä tulee mielekäs kokemus. 

Vierailija
8/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykyisin mutta ainakin 90luvulla kovasti koulukiusattuna koin armeijan hyvin vapauttavaksi paikaksi jossa en kokenut minkäänlaista kiusaamista.

Se oli kaikille alokkaille, oli kiusaaja tai kiusattu, niin kova shokki ja muutos siviilielämästä, ja armeijakuri oli sen verran kova että kaikki laitettiin samanlaiseen ruotuun, ja siinä alkoi muodostua tuvissa/ryhmissä yhteishenkeä riippumatta siitä kuka tuli millaisistakin oloista.

Vierailija
9/9 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajille se yleensä vaikeampi paikka on, kun totutut valtapelit ja uho ei enää toimi. Tai näin ainakin ennen, nykyään on kai sen verran lepsumpaa, etten tiedä meneekö noin enää.