Fb kirppis, mikä siinä puhelimella soittamisessa on niin vaikeaa?
Laitoin äitini puolesta ilmoituksen hänen paikkakuntansa fb-kirppikselle.
Tavarat oli ilmeisen haluttuja, mutta valitettavasti kukaan ei ole lukenut ilmoitusta kunnolla.
Ilmoituksessa sanon selvästi, että en ole itse myyjä, vaan tiedustelut ainoastaan puhelimella soittamalla
annettuun numeroon. Samoin kielsin laittamasta mitään viestiä minulle mesen kautta tai äidilleni tekstarilla.
Ainoastaan soitot siis huomioidaan.
Johan on.
Tavarat ovat olleet kolme päivää myynnissä. YHTÄÄN puhelinsoittoa ei ole tullut, sen sijaan kuvien alle on tullut av, jono, jono, jono, jono, vieläkö vapaana? jono, av, yv....
Samoin minä olen saanut n. 20 yksityisviestiä asiaa koskien.
En jaksanut vastata kaikille, vaan laitoin jokaisen kuvan alle vielä erikseen, että älä laita viestiä, vaan soita tähän nroon.
Kukaan ei soita, mutta sama av, yv, jono, vieläkö vapaana jatkuu.
KERTOKAA MULLE MIKSI ????
Kommentit (3)
Huoh.
Ei vieläkään yhtään SOITTOA, mutta jo 57 ihmistä kiinnostunut näistä tavaroista!
Uskomatonta.
ap
Yleensähän noilla fb-kirppareilla mennään kommenttijonon mukaan, joten kaikki, jotka ei ole ekoja jonossa ehkä arastelee "kiilata" ja soittaa?
Ei soittaminen ole vaikeaa, vaan lukeminen on. Ihmiset eivät enää lue, kun tietäisi miksi. En tiedä miten samat ihmiset selviävät esim. virallisten lomakkeiden täyttämisestä.