Miksei K-kaupoissa myydä tuoretta kurkumanjuurtta?
Kommentit (22)
Ei kai K-kauppa halveksi suomalaisten terveyttä?
Tilaa kauppiaalta. Eihän se sun ajatuksia osaa lukea.
Minä pistän joka aamu kurkumaa ja pippuria osaksi aamusmoothieta. Joudun käymään ässänsä kaupoilla. Mistään muualta tuota ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Mun äiti käytti kurkumaa kovasti kunnes sai massiivisen aivoverenvuodon. Nyt hän vääntää puoliksi halvaantuneena vaippapaskaa pyörätuolissa ja mölisee.
Kurkumaa ja juustoja saa parhaiten s-marketeista.
Kyllä lyötyy ihan lähiön lähi s-kaupasta, joten sinunkin lienee mahdollista saada omaan lähikauppaasi. Ostin kerran, en osta toiste, vieläkään en ole saanut kaikkea keltaista pois kurkuman jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Mun äiti käytti kurkumaa kovasti kunnes sai massiivisen aivoverenvuodon. Nyt hän vääntää puoliksi halvaantuneena vaippapaskaa pyörätuolissa ja mölisee.
Ilman apuja asia olisi saattanut tapahtua aiemminkin. Voimia äidille ja kaikkea hyvää.
Ei ehkä sinun K-kaupassa. Pyydä tilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskon kaupat ovat surkeita.
Keskon yhtiökokouksissa selviää nopeasti miksi
En tiedä. Ei siellä kyllä myydä tuoreita ankansikiöitäkään.
Voit pyytää kauppiasta sitä tilaamaan. Tai hakea Lidlistä ta s.marketista. mikä nyt sulle parhaiten sopii. Itse olen aina ihmetellyt niitä kurkumapötkelöitä , kuka niitä ostaa? Pahanmakuinen mauste.
Miten te käytätte tuoretta kurkumaa ruoanlaitossa? Kaipaan ideoita.
(Smoothiet tiedän, sitä ei tarvitse kertoa.)
Onko kurkumasta vieläkään oikeata näyttöä vai onko ne vaan "saattaa parantaa" tai "parantaa hiirillä"-tasoa?
Voi laittaa linkkejä tänne myös :)
Mun k-superissa on nykyään ja cittarissa ollut iät ajat. Keittiön valkoisten tasojen kanssa saa olla tarkkana kun sitä käsittelee.
Toisissa kaupoissa on, ainakin Helsingissä.
No olisko siksi, ettei sitä menisi paljoa kaupaksi. (Ei luulisi olevan kovin vaikea asia ymmärtää.)