Paha mieli Maria Ylipään hiuksista
Kommentit (25)
Näkisitpä hänen muun karvoituksen. Taitaisi sinulta mennä taju, jos jo hiukst tuottavat pahan mielen.
Miksi?
En tiennyt, kuka hän on, joten etsin nimellä. Kaunis nainen ja tyylikkäät lyhyet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
En tiennyt, kuka hän on, joten etsin nimellä. Kaunis nainen ja tyylikkäät lyhyet hiukset.
Ei tuollaiset hiukset pue naista
Enemmän olisin huolissani Maria Ohisalon pistävästä katseesta
#tuttaako, kun naisella on vahva tukka ja hyvä ryhti?
Itse kärsit kaljuudesta, olet taikinamainen eikä sinussa kenenkään silmä lepää.
Vierailija kirjoitti:
#tuttaako, kun naisella on vahva tukka ja hyvä ryhti?
Itse kärsit kaljuudesta, olet taikinamainen eikä sinussa kenenkään silmä lepää.
Pitkä tukka hulmuten pyörittelen päätä.
Tuleekohan hulvattomaan Luottomieheen uutta kautta
Maria Ylipää on yksi niistä onnekkaista joille tuollainen lyhyt hiusmalli sopii täydellisesti. Pitkät hiukset oli jotenkin raskaan näköiset, mutta nykyään hän suorastaan säteilee.
Harvalle ik naiselle sopii pitkät (harvat) hiukset
Onhan ne vähän vanhanaikaiset, mut mitä sitten.
Ne sopii niin täydellisesti Marialle. Tekevät naisesta kaunottaren. Ja hämmästyttävää kyllä, sanon tämän pitkien hiuksien ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Maria Ylipää on yksi niistä onnekkaista joille tuollainen lyhyt hiusmalli sopii täydellisesti. Pitkät hiukset oli jotenkin raskaan näköiset, mutta nykyään hän suorastaan säteilee.
Miksi Maria on aina niin vihaisen ja katkeran näköinen?
Minua myös oikeasti oksetti, kun hän pilkkasi Jeesusta räikeästi olemalla pääsiäisnäytelmässä itse Jeesus ristillä ja ne hänen puheensa olivat itseltään saaatanalta.
Vierailija kirjoitti:
Maria on aivan upea!
Mielestäni kuvittelee olevansa hauska ja nokkela. Se rumentaa ihmistä. Sellainen asenne että MINÄ MINÄ MINÄ..
Vierailija kirjoitti:
Ne sopii niin täydellisesti Marialle. Tekevät naisesta kaunottaren. Ja hämmästyttävää kyllä, sanon tämän pitkien hiuksien ystävänä.
Sanoisin paremminkin komean..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maria on aina niin vihaisen ja katkeran näköinen?
Minua myös oikeasti oksetti, kun hän pilkkasi Jeesusta räikeästi olemalla pääsiäisnäytelmässä itse Jeesus ristillä ja ne hänen puheensa olivat itseltään saaatanalta.
Lyhyttukkainen Jeesus! Jo on aikoihin eletty.
Maria on upea! Jos olisin mies, haluaisin just tuollaisen naisen.
Kyllä niin mieleni pahoitin....