Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella hahmopaitoja?

Vierailija
22.02.2020 |

Pidättekö lapsellanne hahmopaitoja, kuten ryhmä hau, frozen yms.

Minä henkilökohtaisesti vihaan näitä, mutta jostain syystä näitä oksetuksia tulee aina lahjaksi lapsille. Onneksi lapsille ei ole mitään merkitystä mikä kuva vaatteissa on. Eivät kyllä fanitakkaan mitään ohjelmia.

Miten teillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri ostanut noita lapsille eikä ole tullut kauheasti lahjaksikaan. Joitain kivoja olen ostanut, sellaisia, joissa on yksinkertainen kuvio.

Vierailija
2/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat,perustele.Minusta ne taas on ihania.Tyttärellä oli niitä pienenä ja nyt hänen lapsillaan on just Ryhmä Hauta,Frousenia,Pipsa Possua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niitäkin ollut pojalla.. siinä on vaan se että vaikka paita olis vielä sopivan kokoinen niin lapsi saattaa sanoa että en mä tota halua enää laittaa. On vissiin mennyt sitten kiinnostus hahmoa kohtaan tai jotain🙂

Vierailija
4/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, koska ne ilahduttavat lasta. 

Vierailija
5/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan huippukivoja 😊 Omalla tyttärelläni oli aikoinaan mm. Nalle Puh vaatteita ja nyt niitä on hänen pienellä pojallaan 😍

Vierailija
6/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ne on hirveitä, mutta lapsethan niistä tykkää. Jos joku ostaa lapselleni sellaisen lahjaksi, niin saa pitää ihan vapaasti jos tykkää.

Vierailija
7/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos prinsessavaihessa oleva tyttö sellaisen valitsee niin saa. Se menee ohi kuitenkin aikanaan. Meidän lapset tykkäsi noista 2-5 v, nyt jo niin ISO että ei pidä vauvapaitoja

Vierailija
8/8 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut parivuotiaitani kuivaksi hahmopikkuhousuilla. Kun lapsi on pyytänyt vaippaa, olen selittänyt että ”Katsos miten hieno Samppa näissä housuissa on...”

Mutta enpä ole juuri noita muuten ostanut. Jotain pyjamia tullut lahjaksi joskus, ja aika äkkiä ovat menneet huonoiksi. Meillä kaikki lasten pyykit pestään kuudessakympissä ja rummutetaan, ja sen mukaan valitaan merkit ja kuosit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi