Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheelliset, näytteli jotain?

Vierailija
22.02.2020 |

Täytyy tunnustaa, että oma asunto olisi kannattanut pitää. Miehen lasten ollessa täällä tulee riidat,joita ei muuten ole. Ajankäyttö,lähes kaikki arkiset toiminnat menee uusiksi lasten ollessa täällä, vaikka alkujaan oli sovittu asiat, kuinka toimitaan. Mies ei kykene pitämään kiinni rajoista ja käyttäytyy välillä kuin vapaamielinen lasten aikana. Osoittaa mieltä, kun olen poissa lasten aikana. Ovat kuitenkin kouluikäisiä, joten jotkut säännöt pitäisi lapsilla olla.Tiedän,että tulee paskatulva tyyliin etsi vapaa mies ilman lapsia. Rakastamme toisiamme ja viihdymme yhdessä, ero ei ole tavoite. Tuskin olen ensimmäinen,joka näitä pohtii.
I

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, anteeksi otsikon virhe. Piti olla kadutteko.

Vierailija
2/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme riitele miehen lasten ollessatäällä. Minä pesen heistä käteni kokonaan. Teen omia asioitani, en siivoa heidän jälkiään. Mies jos haluaa heitä nähdä, niin hoitakoon ja viihdyttäköön itse. Teen vain ruoan. Meillä ei mene aikataulu uusiksi, kun meillä ei ole yhteistä aikataulua niiksi viikonlopuiksi.

Kätevää. Ei ole uusperheongelmia.

Omat lapseni ovat jo aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitakoon omansa, ei naisen elämän tarvii muuttua miehen hedelmien myötä.

Vierailija
4/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme riitele miehen lasten ollessatäällä. Minä pesen heistä käteni kokonaan. Teen omia asioitani, en siivoa heidän jälkiään. Mies jos haluaa heitä nähdä, niin hoitakoon ja viihdyttäköön itse. Teen vain ruoan. Meillä ei mene aikataulu uusiksi, kun meillä ei ole yhteistä aikataulua niiksi viikonlopuiksi.

Kätevää. Ei ole uusperheongelmia.

Omat lapseni ovat jo aikuisia.

Minusta tuo kuulostaa järkevältä. Jos lapset tulevat isänsä luo, niin eihän sun tarvii niitä huoltaa. Ruoka on jo iso juttu. Jos olet omasi kasvattanut, ei takuulla kiinnosta kenenkään toisen synnyttämät.

Vierailija
5/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa miehistä olettaa, että uusi puoliso rakastaa ja hoitaa hänen lapsiaan, kun kerran rakastaa häntäkin? Ja pitäisi olla nätti ydinperhe. Jokainen nainen rakastaa omiaan ja nauttii takuulla, jos isä viettää aikaa yhteisten lasten kanssa .Kun se aika meneekin kokonaan pois parisuhteesta tai saa vain rippeet, niin kuka siihen osaan tyytyy.

Vierailija
6/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelle voi tehdä selväksi,että huolehtii omansa. Turhat riidat voi välttää tuolla sopimuksella.

Vierailija
7/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe toimii vain harvoin siten, että se yritetään änkeä ydinperheeksi. lähtökohtaisesti pelisääntöjen pitää lähteä siitä, että kumpikin hoitaa omat lapsensa.

Jos vuosien mittaan dynamiikka muuttuu, niin ihan hyvä. Jos ei muutu, niin sekin on ok. Parisuhde edellä pitää mennä.

Vierailija
8/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheestä ei todellakaan kannata yrittää luoda ydinperhettä. Riittää että käyn kaupassa, teen sapuskaa, olen turvallinen, ystävällinen ja hyväksyvä aikuinen. Hoitamaan tai paapomaan en ala ja kuljen omilla menoillani enemmän silloin kun puolison lapsi on meillä. Olen oman lapseni saattanut jo aikuiseksi, joten ei kiinnosta leikkiä äitiä toisen lapselle, vaikka hänestä tykkäänkin.

Vähän pumpulissahan tuo on kasvatettu, eikä osallistu koskaan mihinkään kotiaskareisiin tms. Tarkalleen ottaen välillä toivon, että olisin pitänyt oman asuntoni.

Vierailija
9/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperheestä ei todellakaan kannata yrittää luoda ydinperhettä. Riittää että käyn kaupassa, teen sapuskaa, olen turvallinen, ystävällinen ja hyväksyvä aikuinen. Hoitamaan tai paapomaan en ala ja kuljen omilla menoillani enemmän silloin kun puolison lapsi on meillä. Olen oman lapseni saattanut jo aikuiseksi, joten ei kiinnosta leikkiä äitiä toisen lapselle, vaikka hänestä tykkäänkin.

Vähän pumpulissahan tuo on kasvatettu, eikä osallistu koskaan mihinkään kotiaskareisiin tms. Tarkalleen ottaen välillä toivon, että olisin pitänyt oman asuntoni.

Miksi alapeukku tälle?

Vierailija
10/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku tälle?

2 tässä. Minä yläpeukutin.

Av:lla saa kuitenkin lähtökohtaisesti uusperhekeskusteluissa alapeukkuja. Eniten saa yläpeukkuja, kun kertoo rakastavansa miehen lapsia ja hoitavansa heitä kuin omiaan. Mutta silloinkin tulee alapeukkuja ”lapsilta ei ole kysytty mitään, jos kysyttäisiin, olisivat he kuitenkin toista mieltä”.

Vierailija
11/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti se, miten miehen lapset ovat alkaneet ärsyttää ajan kuluessa. Jokainen kerta, kun tulevat tänne, on hitusen vaikeampaa minulle kuin edellinen. Eli kehitys menee huonompaan suuntaan, vaikka aluksi luulin päinvastoin.

Vierailija
12/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalla varmaan pyörii vähemmistönä ne naiset, jotka ovat (mahdollisesti itse lapsettomia) äitipuolia ja enemmän niitä joiden herrantertut ovat joko ydinperheessä. Tai ovat itse eroperheen niitä osapuolia joiden lapset ovat isällään ja siellä olevan naisen hoteissa. 

Vierailija
13/13 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätti se, miten miehen lapset ovat alkaneet ärsyttää ajan kuluessa. Jokainen kerta, kun tulevat tänne, on hitusen vaikeampaa minulle kuin edellinen. Eli kehitys menee huonompaan suuntaan, vaikka aluksi luulin päinvastoin.

Sama täällä. Olen tuo kommentoija 8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan