Tylsyys Vituttaa ja ajaa itsetuhoisuuteen
Oon aina ollut ihminen joka ei osaa olla tekemättä mitään, vaikka koenkin olevani laiska. Nyt puoli vuotta olen ollut sairauslomalla ja aloittanut kuntoutuksen. Kuntoutusta on huimat 2xkk ja muut 29 päivää kuukaudesta koen tylsyyttä. Kaverit on muuttanut toisiin kaupunkeihin eikä kotikaupungissani ole minulla ystäviä. Kirjaston olen kolunnut läpikotaisin, ruokaa teen ja silloin tällöin leivon jotain ja kotityöt teen. Siinäpä kaikki. En enää jaksa olla tekemättä mitään, katsoa sarjoja enkä yhtään mitään. Kun olen vaan kotona koen tulevani aggressiiviseksi itseäni kohtaan. Välillä tuntuu että tulen hulluksi. Tällaisinä hetkinä yleensä lähden ulos kävelemään mutta nyt jo kolmatta viikkoa ulkona on niin liukasta etten halua lähteä sinne luistelemaan ja kaatuilemaan.
Keksikää mulle tekemistä, olkaa kiltit.
Kiitos etukäteen!
Voi että, mä keksisin tekemistä vaikka kuinka paljon!
Opiskele! Mitä oot aina halunnut oppia? Avoimessa yliopistossa voi netissä opiskella vaikka mitä, psykologiaa, sosiaalipsykologiaa, sosiologiaa, viestintää jne. Tai ala vaikka lukemaan pääsykokeisiin unelma-alalle.
Tai kirjoita kirja! Musta olis aivan ihanaa kun olisi aikaa kirjoittaa kirja. Tai jos ei kirja, niin vaikka päiväkirjaa. Kirjoita se sun kaikki turhautuminen ja paha olo ulos. Ala vaikka kirjoittamaan runoja. Ja ala harrastaa jotain, mee vaikka maalauskurssille, ala soittamaan jotain soitinta, hakeudu vertaaistukiryhmään. Tai ala tekemään jotain vapaaehtoistyötä. Esimerkiksi kriisipuhelimen päivystäjänä toimiminen on tosi antoisaa. Mikä on sun intohimo?