Mitä hyvää Saksassa?
Rammstein ja saksan kieli. Myös filosofi Friedrich Nietzsche ja jotkut vanhat klassiset säveltäjät.
Kommentit (46)
No eipä oikein mikään! Jotkut viinit. Muuten rumia isonenäisiä ihmisiä ja ruma kieli. Myös historian tapahtumat tekevät maasta etovan.
Niin mikä sen puvun nimi olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Gunter Grass
Grass on syntyjään Puolan Gdanskista.
Oktoberfestillä on naisilla isot can.. öö tuopit !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Saksaa, yksi mun lempimaista Euroopassa matkailla! Tykkään saksalaisista kaupungeista. Saksa on suhteellisen edullinen matkailumaa ja esim. julkinen liikenne toimii ja on edullista. Pidän myös kovasti kielestä. Jotenkin vaan tunnen oloni tosi kotoisaksi siellä, voisin hyvin kuvitella vaikka asuvani siellä. Niin ja Bundesliiga ja Saksan jalkapallokulttuuri kiehtoo myös.
Kerropa, mitkä kaupungit ovat kauniita Saksassa. Ehkä pari. Muuten hirveitä betonikolosseja. Ja jalkapallovalmentaja kaivoi takamustaan ja muniaan ja haisteli sen jälkeen sormiaan😂 että sellaista pehvan ronkkimista koko niiden potkupallo
Vierailija kirjoitti:
Oktoberfestillä on naisilla isot can.. öö tuopit !
Zinc
Ja se puvun nimi
Vierailija kirjoitti:
No eipä oikein mikään! Jotkut viinit. Muuten rumia isonenäisiä ihmisiä ja ruma kieli. Myös historian tapahtumat tekevät maasta etovan.
Etovan verrattuna mihin isoon maahan?
Riesling, aikaisin alkava kaunis kevät (se kukkaloisto!), lämmin syksy, bäckereit, terve alkoholikulttuuri, hyväntuuliset ihmiset ainakin täällä etelässä, edulliset elintarvikkeet, perhekeskeisyys ja yleinen lapsiystävällisyys, kauniit ja vaihtelevat maisemat, keskeinen sijainti Euroopassa ts. lyhyt matka moniin muihin maihin.
Vastapainoksi on sanottava, että täkäläinen byrokratia on TODELLA syvältä. Olen luvannut, että jos vielä joskus palaan Suomeen, en enää koskaan valita suomalaisesta byrokratiasta.
Kuka on Teresa iso O? Ei soita kelloja:I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Saksaa, yksi mun lempimaista Euroopassa matkailla! Tykkään saksalaisista kaupungeista. Saksa on suhteellisen edullinen matkailumaa ja esim. julkinen liikenne toimii ja on edullista. Pidän myös kovasti kielestä. Jotenkin vaan tunnen oloni tosi kotoisaksi siellä, voisin hyvin kuvitella vaikka asuvani siellä. Niin ja Bundesliiga ja Saksan jalkapallokulttuuri kiehtoo myös.
Kerropa, mitkä kaupungit ovat kauniita Saksassa. Ehkä pari. Muuten hirveitä betonikolosseja. Ja jalkapallovalmentaja kaivoi takamustaan ja muniaan ja haisteli sen jälkeen sormiaan😂 että sellaista pehvan ronkkimista koko niiden potkupallo
No mun mielestä lähes kaikissa kaupungeissa on sekä rumia että kauniita alueita. Ja siis mähän sanoin että tykkään saksalaisista kaupungeista, en väittänyt niiden olevan kauniita? Tosin kaikissa kaupungeissa, joissa olen siellä käynyt olen löytänyt nättejä paikkoja :) Ja Saksan jalkapallomaajoukkueen valmentajako pilaa Bundesliigan? Eipä se yksi valmentaja nyt koko jalkapalloa pilaa, varsinkin kun maajoukkueen valmentaja ei Bundesliigaan liity edes :D Mutta nämä nyt siis omia kokemuksiani maasta, sulla voi sitten olla toisenlaisia :)
Saksasta ja Ruotsista on tullut jo vuosikymmenkausia parhaat rikossarjat.
Ei niin mikään! Ranskassa kaikki paremmin! Terkut täältä!
Saksan jalkapallojoukkueen päävalmentaja, ihanan karismaattinen mies