Syödäänkö teillä sipsejä haarukalla?
Tyttöystävä ihmetteli kun annoin sille haarukan kun pidettiin netflix ilta. Heillä sipsit syödään kuulemma käsin, niinkuin kaikki muutkin.
Onko ihan oikeasti näin? Eikö tuo ole hirveän epähygieenistä?!
Kommentit (17)
Meillä laitetaan ne sipsit mortteliin ja jauhetaan jauhoksi ja vedetään viivat siitä sipsijauhosta.
Eikä sipsejä ole vaikea syödä haarukalla? Itse syön lusikalla. Siis silloin kun haluan pitää kädet puhtaina. En halua sipsirasvan tarttuvan vaikkapa näppäimistöön.
Vierailija kirjoitti:
0/5, parempia provoja kiitos.
0/5 Parempia aiheeseen sopivia vastauksia kiitos.
Onhan siihen ihan omakin väline. Sipsipidike
Vaimoni dippaa sipsit pallihikeeni. Tykkää Gouda-dipistä.
Halua yksityiskohtaisen kuvailun siitä, miten sipsinsyönti haarukalla käytännössä onnistuu. Meilläpäin ainakin sipsit hajoavat, jos niitä yrittää haarukkaan tökkiä.
Moukkamaista syödä pelkällä haarukalla. Sivistynyt ihminen syö sipsinsä veitsellä ja haarukalla niin kuin muutkin ruuat keittoja lukuun ottamatta.
Meilläpäi syödää sipsit huar-akan kanssa.
Kyllä meillä syödään sipsit haarukalla ja veitsellä silkkihansikkaat kädessä.
Siis SYÖTTEKÖ te sipsejä? Minä ainakin juon ne, niin kuin normaalit ihmiset!
Syömäpuikot ovat myös kätevät tuohon tarkoitukseen.
Meillä päin on jo opittu pesemään kädet sekä ennen että jälkeen sipsien syönnin, jos nyt yleensä tuollaista roskaa on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis SYÖTTEKÖ te sipsejä? Minä ainakin juon ne, niin kuin normaalit ihmiset!
Minä tietysti pureskelen ja sitten sylkäisen pois. Olen aina luullut, että tuo sipsien "syöminen" on vain vertauskuva?!
Lusikka on oiken hyvä sipsien syöntiin, niin ei sormet eivät sotkeudu rasvaan jos samaan aikaan on koneella tai puhelimessa.
Meillä syödään ne kertakäyttöiset peräsuolihanskat kädessä joihin on vielä laitettu käsidesiä varmuuden vuoksi.