Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotto vei palkastani liikaa, kauanko kestää että summa palautuu tililleni?

Vierailija
21.02.2020 |

Ulosotto on vienyt palkastani osan noin 2,5 vuoden ajan. Vihdoin viime kuussa oli tilanne, että velkaa oli jäljellä vain n. 200€. Palkasta oli kumminkin mennyt normaali 1/3. Soitin asiaa hoitavalle ulosottomiehelme, joka kertoi että ylijäävä osuus palautetaan tililleni heti kun maksusuoritus näkyy heidänki päässä. Tästä tulee maanantaina kuluneeksi 2 viikkoa. Kauanko tässä normaalisti menee? Yleensä oon saanu ulosotosta kuitin noin viikon kuluttua palkkapäivästä, nyt ei sitäkään oo tullu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudelleen?

Tiedän tapauksen, jossa tällainen tilanne hoidettiin sanomalla suurin piirtein, että "nyt meni näin, voi voi". 

Vierailija
2/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy palkanmaksustanne mikä päivä suoritus on tilitetty ulosottoon?

Ei se ulosotto itse sitä summaa ota palkasta, vaan se pidätetään siitä ja palkanmaksaja maksaa sen ulosotolle päivänä x.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän että se palkanmaksusta tilitetään ulosottoon. Kai se samana päivänä menee ulosoton tilille ku mulle tulee palkka, tai vähän ennemmin. Ei ne siellä palkanmaksussa voi enää mitään tehdä kun raha on ulosottomiehen hallussa. Siksipä kyselen että meneekö tämmösessä asiassa yleensäkki kauemmin että tiiän millon on viisasta alkaa soittelemaan perään.

Ap

Vierailija
4/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on mennyt 1-2 viikkoa. Miehellä ei ole enää velkaa, mutta silti menee ulosotto. Uo on ilmoittanut palkanmaksajalle, ettei peritä enää ja silti vaan menee palkasta. Tai nyt on mennyt kaksi kertaa. Onneksi uo tosiaan kyllä palauttaa sen. Palkanmaksaja tuntuu olevan vähän pihalla.

Vierailija
5/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä?

Ulosotto jatkuu palkasta 1/3 vaikka velka on kuitattu?

Kuka hemmetti siellä sekoilee noin pahasti?

Vierailija
6/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysy palkanmaksustanne mikä päivä suoritus on tilitetty ulosottoon?

Ei se ulosotto itse sitä summaa ota palkasta, vaan se pidätetään siitä ja palkanmaksaja maksaa sen ulosotolle päivänä x.

Miten ulosoton suunnassa ei muka kukaan ihmettele jonkun palkasta otettuja maksusuorituksia veloista joita ei ole enää edes olemassa?

Vierailija
7/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on mennyt 1-2 viikkoa. Miehellä ei ole enää velkaa, mutta silti menee ulosotto. Uo on ilmoittanut palkanmaksajalle, ettei peritä enää ja silti vaan menee palkasta. Tai nyt on mennyt kaksi kertaa. Onneksi uo tosiaan kyllä palauttaa sen. Palkanmaksaja tuntuu olevan vähän pihalla.

Prkl potkut välittömästi tuollaiselle tupeksijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi