Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi laulaja Paula Koivuniemi vai Katri Helena?

Vierailija
21.02.2020 |

Miten on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Paula on, Paulassa on karismaa:)

Vierailija
2/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä tykkäsin Katri Helenasta ja aikuisena sitten Paula Koivuniemestä.

Vierailija
4/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni maku Katri Helenaan kun hän kävi vankilassa vierailemassa jonkun raiskaajan luona. 

Vierailija
5/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän Paula Koivuniemestä. Mutta Katri Helena taitaa olla parempi laulaja. Häntä melkeinpä inhoan.

Vierailija
6/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helena on tekopyhä teeskentelijä.

Vierailija
7/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän äänensä ovat varsin erilaiset, sen takia on varmaan aika pitkälle makukysymys, mistä pitää enemmän. Minulle Koivuniemi on jäänyt paljon etäisemmäksi laulajaksi.

Vierailija
8/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaan osuit!! Voisin kertoa paljonkin  hänestä yksityishenkilönä. Asiakaspalvelvelutehtävissä työskennelleenä olen hänet tavannut useastikkin. Ylimielinen, kuten hänen silloinen miehensä Kalaoja. Käyttäytyvät kuin muita ei olisikaan! Kiitos ei kuulunut Katrin sanavarastoon. Roudareilleen tiuski ja simputti!  Joten ehdottomasti Paula. Lämmin ja herkkäluontoinen.

Vierailija
9/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette vaan kestä sitä kun sillä on nuorempi miesystävä. :D

Vierailija
10/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole varsinaisesti mikään huippulaulaja, esim. Lea Laven parempi laulaja kuin kumpikaan, mutta musiikkibisneksessä parempi ei aina saa isompaa suosiota.

Vierailija
11/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeaan osuit!! Voisin kertoa paljonkin  hänestä yksityishenkilönä. Asiakaspalvelvelutehtävissä työskennelleenä olen hänet tavannut useastikkin. Ylimielinen, kuten hänen silloinen miehensä Kalaoja. Käyttäytyvät kuin muita ei olisikaan! Kiitos ei kuulunut Katrin sanavarastoon. Roudareilleen tiuski ja simputti!  Joten ehdottomasti Paula. Lämmin ja herkkäluontoinen.

Miten tämä liittyy laulääneen?

Vierailija
12/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helena on minun suosikkini. Myös Paula laulaa hyvin, varsinkin näihin nuoriin verrattuna.

Vierailija
13/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Kummallakaan ei ole sellaista taitoa mitä on oikeasti oikeilla laulajilla.

Ääntä pitää kyetä käyttämään laajalla skaalalla, ennen kuin voi sanoa että on hyvä. Iskelmäjollotuksia osaavat laulaa, mutta muissa vaatimimmissa lauluissa tulee stop eteen.

Vierailija
14/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula oli hyvä joskus 70-luvulla, ja toki karismaattinen on edelleen, mutta on kiljunut äänensä piloille =( Ihan hirveää kuunnella sitä kähinää, äänihuulet ihan tuusan nuuskana. 

Vierailija
15/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. Kummallakaan ei ole sellaista taitoa mitä on oikeasti oikeilla laulajilla.

Ääntä pitää kyetä käyttämään laajalla skaalalla, ennen kuin voi sanoa että on hyvä. Iskelmäjollotuksia osaavat laulaa, mutta muissa vaatimimmissa lauluissa tulee stop eteen.

Hys, hys! Ei kaikkea saa kansalle kertoa.

t.levy-yhtiön omistaja

Vierailija
16/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helenalla on parempi ääni ja enemmän hyviä biisejä. Paula Koivuniemi on käheä-ääninen henkäilijä, mutta on hänelläkin suosittuja biisejä kuten Aikuinen nainen tai Kun kuuntelen Tomppaa. Katri Helenalla on laajempi repertuaari, ei pelkkää iskelmää.

Mua ei kiinnosta onko joku tekopyhä vai ei. Sitä ei mitenkään kuule kappaleista nimittäin. Katri Helena on sinivalkoinen ääni.

Vierailija
17/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helenalla on parempi ääni ja enemmän hyviä biisejä. Paula Koivuniemi on käheä-ääninen henkäilijä, mutta on hänelläkin suosittuja biisejä kuten Aikuinen nainen tai Kun kuuntelen Tomppaa. Katri Helenalla on laajempi repertuaari, ei pelkkää iskelmää.

Mua ei kiinnosta onko joku tekopyhä vai ei. Sitä ei mitenkään kuule kappaleista nimittäin. Katri Helena on sinivalkoinen ääni.

Suosittu biisi ei silti tarkoita että biisi olisi musiikillisesti laadukas, melkein kenestä tahansa voidaan tehdä tähti jos pystyy mediaa hyödyntämään, olihan esim. ne Beatlesin "lastenlaulut" ympäri maailmaa suosittuja vaikka musiikillisesti olivat hyvin vaatimattomia. Myöskin Koivuniemen biisi Kuuntelen Tomppaa aiheuttaa yleensä musiikin todellisissa ammattilaisissa melkoista myötähäpeää.

Vierailija
18/18 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittu biisi ei silti tarkoita että biisi olisi musiikillisesti laadukas, melkein kenestä tahansa voidaan tehdä tähti jos pystyy mediaa hyödyntämään, olihan esim. ne Beatlesin "lastenlaulut" ympäri maailmaa suosittuja vaikka musiikillisesti olivat hyvin vaatimattomia. Myöskin Koivuniemen biisi Kuuntelen Tomppaa aiheuttaa yleensä musiikin todellisissa ammattilaisissa melkoista myötähäpeää.

Melko olemattomista asioista "musiikin todelliset ammattilaiset" tuntevat häpeää, jos noin on. Minusta myötähäpeä on amatöörimäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän