Olen tavannut ihanan uuden miehen, mutta en uskalla
rakastella, koska pelkään olevani liian löysä ja kummallakaan ei tunnu missään. Lauantaina tulossa luokseni kylään. Ollaan tunnettu jo kuukausi.
Kommentit (14)
Sinulla olisi ollut jo kuukausi aikaa treenata.
Tarpeeksi esileikkia vaan niin kukaan ei ole enaa "loysa". :) Kudoksethan turpoaa k11hottuessa, eli ellei nyt ole ihan jotain fysiologista repeamaa, niin kukaan ei ole loysa, jos tuntuu valjalta niin mies ei vaan osaa kiihottaa tarpeeksi. ;) (Ehka jotkut mikrot poislukien, niista ei ole kokemusta niin en osaa sanoa.)
Sanoisiko gyne näin? On imukuppisynnytys takana
Vierailija kirjoitti:
En vissiin sanonut,että en treenaisi
Tilaa kaalimadolta tiukentavia voiteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et viissiin sanonut että treenaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuskin on toivoa, jäät lörähtäneeksi.
Muistathan että sinulla on myös pyllyreikä.
Vai onko sekin löysä?
Itse repesin synnytyksessä, ongelmia on mutta en saa julkiselta korjausleikkausta, koska on ”normaalin rajoissa”. Ero entiseen on valtava. Jotain tuolla on mennyt hajalle, ei jumpat auta. Todella masentavaa. Jos eroaisin, en voisi aloittaa uutta suhdetta tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Itse repesin synnytyksessä, ongelmia on mutta en saa julkiselta korjausleikkausta, koska on ”normaalin rajoissa”. Ero entiseen on valtava. Jotain tuolla on mennyt hajalle, ei jumpat auta. Todella masentavaa. Jos eroaisin, en voisi aloittaa uutta suhdetta tämän takia.
Miksi et maksa leikkausta itse? Varmaan puolisosi on samaa mieltä ja osallistuisi mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hae korjausleikkausta yksityiselta puolelta? Tuo kuulostaa jo sen suuruiselta ongelmalta, etta siina karsii sun koko seksuaalisuus.
Vaikea kuvitella miten nainen voisi niin löysä olla, että sen takia pitäisi selibaattiin ryhtyä. Voihan sitä patonkia hinkata vaikka vain yhtä porttikongin seinää vasten. 20 naista ollut elämän aikan enkä ole kyllä valinnoissani mitään painoarvoa antanut tiukkuudelle.
Miksi pelkäät olevasi löysä? Onko sinulla revennyt paikat joskus tai gyne todennut löysyyden?