Hotel Swan Helsinki C-moressa
Joko joku on kattonu sarjan läpi, mitä tykkäsitte? :)
Mä katoin just ekan jakson ja varmaan tässä menee loput jaksot samalla :D
Tykkäsin kyllä ihan, joskin suomalaisille sarjoille tyypillisiä "ongelmia" tässäkin.
Niin ja Roope Salmista en vaan osaa mitenkään nähdä minään rikostutkijana...
Kommentit (66)
Roope Salminen, Oona Airola, Lauri Tikanen ja Milka Ahlroth ovat sarjan parhaat näytt... niin, mutta todella hyvän roolin tekivät myös Eppu Salminen, Meri Nenonen, Konsta Laakso, Minka Kuustonen...
Tosi hyvä sarja!
Mulle tuli siitä Ramin ilmeestä ihan lopussa, kun heitä näytettiin Minka Kuustosen kanssa siinä sängyssä yöllä, Rami vielä valvoi, sellainen jännä ilme. Kuin olisi ollut hänkin ihan muunlainen oikeasti. Huh!
Milka Ahlroth on tosiaan huippuhyvä !
Oona Airola oli kyllä epäuskottava roolissaan. Teennäinen ja kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pas-ka. Katsoin kuitenkin peräti neljä jaksoa, en jaksa enempää. En ymmärrä miksei Suomessa osata tehdä hyviä sarjoja. Jos on joku budjettikysymys, sen ymmärrän, mutta kun on niin epäuskottavia juttuja ja ihan päin honkia jotkut yksityiskohdat jos vertaa miten oikeasti rikostutkimus menee tai miten hotellissa toimitaan. Nuo ei ole edes rahasta kiinni.
Mikä sun mielipide roolisuorituksista?
Mun mielistä osa ihan ok, mut osa taas niin hakuammuntaa et vaikea ymmärtää näyttelijliden valintaa rooleihi.No nämä tunnetummat näyttelijät on ihan ok, koska ovatkin ammattinäyttelijöitä, se naispoliisi ja Eppu Salminen respana. Roope salminen taas...On niin kovin kulunut kasvo viihdepuolelta, etten oikein osaa katsoa häntä tässä. Näyttelijöitä enemmän tosiaan ärsytti kaikki muut epäjohdonmukaisuudet. Olen niin paljon katsonut muita pohjoismaisia ja brittiläisiä dekkareita, että on vaikea katsella tällaista kökköä. Mutta on C Morella hyviäkin kotimaisia, esim. Karppi ja Bullet.
Siis onko tämä dekkari? Mä luulin että Lemmenlaiva tai M/S Romantika tyyppinen "reality" hotellin respasta.
Oona Airola on kuin ilmetty siskonsa Anna, joka näytteli ylen Aikuiset-sarjassa Oonaa, jotenkin sotkin kokoajan nämä hahmot toisiinsa.
Tilkanen ja Honkonen oli hyviä, samoin Milka Alhroth, mutta muuten aika riman ali meni, niin näyttelijävalinnat kuin dialogikin. Roope Salminen rikostutkijana täysin epäonnistunut, pikkupoika joka ikäänkuin leikki poliisia, se rikostutkijan työn kuvaaminen oli ehkä epäuskottavinta hetkeen mitä suomalaisissa draamoissa on nähty.
Jatkoa ilmeisesti tulossa, kun loppui miten loppui? Ja mikä se hautajaisissan nähty Signe-täti oli? Tuliko se ilmi, että kuka se oli, kun ei kerta surmatun täti ollutkaan?
Varmaan ohjaajasta kiinni, että näyttelijät olivat kuin omia itsejään. Hyvät ja muuntautumiskykyisetkin.
Siis liikkuivat, puhuivat ja elehtivät kuin tavallisesti. Esim. Salminen oli aivan sama
tyyppi kuin Salminen juontamassa Putousta.
Milka Ahlroth ja Ella Kalliota esittävä oli pohjanoteerauksia.
Ei ollut maskeeraukseenkaan panostettu.
Koko sarjasta jäi täysin yhdentekevä olo.
Henkilöiden kohtalo ei liikuttanut.
Huono.
Olihan se Signe surmatun täti. Surmattu Ville Pajari ei ollut halunnut mainita häntä työyhteisölleen. Syystä, jota emme tiedä.
Se kaikki selviää varmaan 2. kaudella.
Olettepa te nyt niin, niin kriittisiä. Sarja oli todella katsottava, pidin kovasti. Tällaista lisää Suomeen. Erilainen näköjään oli joillekin ihan liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkanen on hot!
Mulla on hassu muisto hänestä. Olimme aikoinaan eräässä halpiskauppakeskuksessa ja esiteinini kiukutteli minulle, että täältä olisi päästävä pois koska kaikki ovat todella outoa väkeä. Oikaisin häntä, että noin ei ole asiallista kommunikoida ja lupasin näyttää hänelle hetimiten tyypin, joka näyttää ystävälliseltä ja kivalta tyypiltä Seuraavana vastaan tulivatkin Lauri, pamela ja heidän kuumasta riisuttu vauvansa. Oli todella kuuma kesä
Yhä kauan aikaa myöhemmin lapseni muistaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Oona Airola on kuin ilmetty siskonsa Anna, joka näytteli ylen Aikuiset-sarjassa Oonaa, jotenkin sotkin kokoajan nämä hahmot toisiinsa. /quote] Musta taas ovat ihanasti samanlaisia, mutta ei heitä voi sekoittaa toisiinsa
Oonaan tutustuin ennen Annaa, voiko sillä olla merkitystä.
Ihania molemmat.
Onko toinen kausi tulossa? Mulle itselläni jäi fiilis, että Pajari olisi ollut Henrikin isä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka oli murhaaja?
Ilmeisesti Henrik? Jätettiin kai tarkoituksella sekavaksi, jos 2. kausi on tulossa?
Oon katsonut joka jakson vähint. 3 krt ja olen kai sarjan ainoa fani. Tykkään tosi paljon.