Hotel Swan Helsinki C-moressa
Joko joku on kattonu sarjan läpi, mitä tykkäsitte? :)
Mä katoin just ekan jakson ja varmaan tässä menee loput jaksot samalla :D
Tykkäsin kyllä ihan, joskin suomalaisille sarjoille tyypillisiä "ongelmia" tässäkin.
Niin ja Roope Salmista en vaan osaa mitenkään nähdä minään rikostutkijana...
Kommentit (66)
Ihan pas-ka. Katsoin kuitenkin peräti neljä jaksoa, en jaksa enempää. En ymmärrä miksei Suomessa osata tehdä hyviä sarjoja. Jos on joku budjettikysymys, sen ymmärrän, mutta kun on niin epäuskottavia juttuja ja ihan päin honkia jotkut yksityiskohdat jos vertaa miten oikeasti rikostutkimus menee tai miten hotellissa toimitaan. Nuo ei ole edes rahasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pas-ka. Katsoin kuitenkin peräti neljä jaksoa, en jaksa enempää. En ymmärrä miksei Suomessa osata tehdä hyviä sarjoja. Jos on joku budjettikysymys, sen ymmärrän, mutta kun on niin epäuskottavia juttuja ja ihan päin honkia jotkut yksityiskohdat jos vertaa miten oikeasti rikostutkimus menee tai miten hotellissa toimitaan. Nuo ei ole edes rahasta kiinni.
Mikä sun mielipide roolisuorituksista?
Mun mielistä osa ihan ok, mut osa taas niin hakuammuntaa et vaikea ymmärtää näyttelijliden valintaa rooleihi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun mielipide roolisuorituksista?
Mun mielistä osa ihan ok, mut osa taas niin hakuammuntaa et vaikea ymmärtää näyttelijliden valintaa rooleihi.
No nämä tunnetummat näyttelijät on ihan ok, koska ovatkin ammattinäyttelijöitä, se naispoliisi ja Eppu Salminen respana. Roope salminen taas...On niin kovin kulunut kasvo viihdepuolelta, etten oikein osaa katsoa häntä tässä. Näyttelijöitä enemmän tosiaan ärsytti kaikki muut epäjohdonmukaisuudet. Olen niin paljon katsonut muita pohjoismaisia ja brittiläisiä dekkareita, että on vaikea katsella tällaista kökköä. Mutta on C Morella hyviäkin kotimaisia, esim. Karppi ja Bullet.
Mun mielestä ihan katsottava sarja.
Plussaa kuvausmiljööt ja hyviä roolisuirituksia.
Miinuksena juuri tuollanen epäuskottavuus, mut toisaalta eihän tämä dokkari olekaan, joten mun mielestä ei kyllä tarvitsekaan olla yksityiskohtien aivan oikein.
Huippu sarja!
Koukutuin kyllä ihan heti, ja ei mua ainakaan häiritse jotku pikkuseikat ja yksityiskohdat.
Jo trailerista selviää, että matkittu ainakin Grand Hotelin juonta. Ei toki uutta, että suomalaiset eivät keksi omaa kiinnostavaa juonta, mutta jokatapauksessa hyvin näyteltynä luulisi olevan hyvä.
Mulla on joitain puolituttuja ollut mukana sen teossa, joten aion kyllä katsoa :)
Luulin ensin mainosten perusteella että kyseessä on joku parodia.
En aio katsoa. Suomalaiset sarjat on p. Askaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin mainosten perusteella että kyseessä on joku parodia.
En aio katsoa. Suomalaiset sarjat on p. Askaa.
paska ei ole täällä kielletty sana,
Hyvä sarja! Tällaisia lisää! Tykkäsin!
Tuli ahmittua muutamassa päivässä koko sarja. Alkuun olin itsekin vähän että mitä ihmettä, onko tämä kökkö vai mikä, juurikin tuo tietty epärealistisuuden tunne häiritsi... Kunnes ainakin itselleni alkoi tulla käsitys että tämähän onkin vain tyylilaji. Taiteillaan välillä siinä jossain realistisuuden ihan reunamilla, kuitenkaan putoamatta. Ja loppujen lopuksi olen sitä mieltä että sarja onnistui siinä oikeastaan aika hyvin.
Tarina ja juoni ei ollut mestarillinen mutta kumminkin joku ihan viihdyttävä 8+. Kuvaus oli mielestäni taidokasta. Näyttelijäsuoritukset myös olivat hyvää tasoa, varsinkin pääosassa Oona Airola oli todella ihastuttava. Ainoa tahra oli Roope Salminen. Hänessä nyt on tietysti se leima ettei ikinä päässyt sinne teatterikorkeaan, ja ehkä tiedostamattaan häntä katsoo vähän tämä tieto mielessä; siltikin, sanon että sen hänen kohdallaan huomaa että ei ole ammattinäyttelijä. Kun vertaan toiseen ns. kouluja käymättömään eli Jasper Pääkköseen, niin ero on huima.
Kaikkinensa ihan hyvää jatkoa viimeisen parin vuoden kotimaisen tv-draaman buumiin!
Eka osa katsottu Katsomosta. Ihan kaunista ja tyylikästä kuvaa, mutta miksi näin kökköä dialogia? Epäluontevaa, ei ihmiset puhu noin.
Näistä kovasti mainostuista suomalaisista sarjoista oli ainakin parempi kuin keihäsmatkat 😂
Niin outo että 2. Kausi varmaan tulossa. Ajantuhlausta ķokonaisuudessaan.
Minua häiritsi että asun vastapäätä ja se digitaalisesti tehty seinässä oleva logo ei näyttänyt lainkaan aidolta kun tiedän ettei siinä sellaista ole.
Trailerin perusteella vaikutti hyvälle, en ole vielä jaksoakaan katsonut.
Katselulistslle menee kyllä 👍