Miksi Prisman kassatytöt ovat aina niin kauniita?
Kaikki kuin jotain missejä. Noh ainakin kauppa käy ja se taitaa olla tarkoituskin 😊
Kommentit (49)
Taidat huomata vain ne kauneimmat työntekijät, itse en ole ikinä kiinnittänyt huomiota että Prismassa olisi kauniimpia kassatyttöjä kuin missään muussakaan kaupassa.
Sen sijaan esim. Stockalla kylläkin on tai muissa hienommissa kaupoissa.
Tämä on ehkä asiaton huomautus ja typerää sotkea ulkonäköä ja kaupassakäyntiä mutta itse välttelen jos on kovinkin kaunis ihminen niin esim. kassalla. Tykkään ns.tavallisista ihmisistä ja heitä on jotenkin helpompi lähestyä. Ei pitäisi yleistää mutta näin itse toimin. Ei tarvitse olla yliystävällinen eikä punaista mattoa levittää mutta kunhan on asiallinen ja jotenkin helposti lähestyttävä. Jos on jotenkin kovin laitettu niin valitsen toisen kassan.
Kyllähän asiakaspalvelutyöhön tupataan valitsemaan viehättäviä ihmisiä kautta linjan, sikäli kun mahdollista. Se on sitä ihmisen psykologiaa.
Aijaa, en ole kyllä missään Prismassa nähny yhtäkään kaunista tyttöä/naista. Enkä muissakaan kaupoissa. Ihan tavallisen näkösiä eukkoja niissä kökkii !
Itse ainakin prismoissa huomannut, että ne naistyöntekijöiden työhousut on yleensä oikein mukavan näköiset, istuvat heille oikein kivasti ;)
Propsit työvaatteista päättävälle!
Ap kysyi että miksi ne on kauniita siellä. Saiko hän vastauksen? Mikä on siis syy?
Kiitos! Enpä tiennytkään, että olen kuin missi. t. Prisman "kassatyttö"
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi että miksi ne on kauniita siellä. Saiko hän vastauksen? Mikä on siis syy?
No minäpä vastaan: Koska he ovat sattuneet saamaan sellaiset geenit, että heidän ulkonäkönsä miellyttää ap:n silmää.
Ap ilmeisesti niitä kuolaavia setämiehiä, joille kaunis=kaikki naiset jotka sattuvat hymyilemään hänelle
Voi hyvänen aika, kaikki nuoret tytöt ovat kauniita. Tämä on universaali totuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä asiaton huomautus ja typerää sotkea ulkonäköä ja kaupassakäyntiä mutta itse välttelen jos on kovinkin kaunis ihminen niin esim. kassalla. Tykkään ns.tavallisista ihmisistä ja heitä on jotenkin helpompi lähestyä. Ei pitäisi yleistää mutta näin itse toimin. Ei tarvitse olla yliystävällinen eikä punaista mattoa levittää mutta kunhan on asiallinen ja jotenkin helposti lähestyttävä. Jos on jotenkin kovin laitettu niin valitsen toisen kassan.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, kaikki nuoret tytöt ovat kauniita. Tämä on universaali totuus.
Ei ole. Not even close.
Onhan se mukava katsella kaunista naamaa mutta joillakin kassatytöillä on niin jäätävät ripsienpidennykset että ovat hankkineet ne varmaan tarkoituksella että huomio kiinnittyy niihin.
Meidän Prismassa on kassoilla vain vanhoja tylyjä ja hitaita tätejä! Sen Vuoksi käynkin CityMarketissa
Mä valitsen kassan jossa on lyhin jono joten yleensä siin on joku vanha harppu tai joku äijä. Väliäkö sillä on vaikka ois missi kassalla kun ei niille kelpaa mikään muu kuin rahamies
Huomaa aina Prismassa asioidessa että myyjät aivan eri tasoa aina kuin asiakaskunnan naiset. Aika jännä sinänsä