Te, jotka ette halua lapsistanne kuvia nettiin...
Jos olisitte kertoneet sukulaisillenne tämän, ja he lisäisivät faceen tms kuvia lapsenne selästä, käsistä tai muuten mistä lasta ei kuitenkaan pysty tunnistamaan, miten reagoisitte?
Kommentit (7)
Pyytäisin poistamaan. Sukulaisilta en ole koskaan joutunut moista pyytämään. ovat fiksua porukkaa. Sukuni on paras.
Kerroin sukulaisille kun ottivat kuvia, että niitä saa ottaa omaan käyttöön ja emme halua kuvia nettiin. Nyt huomasin että facessa on julkaistu tällainen kuva. Mietin olenko nipo kun ei kuvasta voi tunnistaa, mutta ihmetyttää miksi se teki noin. Ihan kun testailisi rajoja. Vaikeaa vain sanoa yksinkertaisesta asiasta aikuiselle ihmiselle.
Vähän olen yllättynyt tästä ketjusta, koska jos ei voi henkilöä kuvasta mitenkään tunnistaa, mitä väliä sillä on? Itse kiellän kaikki kuvan nimenomaan sen tunnistettavuuden takia.
No, harvinaisen yksinkertainen ihminen jos ei tätä ymmärrä. Mielestäni tämä on itsestäänselvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vähän olen yllättynyt tästä ketjusta, koska jos ei voi henkilöä kuvasta mitenkään tunnistaa, mitä väliä sillä on? Itse kiellän kaikki kuvan nimenomaan sen tunnistettavuuden takia.
Niin ja tottakai tuo tunnistettavuus on se pääpointti. Ehkä tässä tuntuu siltä että kyseinen hlö haluaa tieten tahtoen "kävellä yli" lisäämällä tuollaisen kuvan kun ei se varmaan hänellekään mitään lisäarvoa tuone.. ja jos tietää ettei halua kuvia nettiin niin onko niitä väen vängällä lisättävä tälläisin kiertelevin tavoin.. en tiedä, ehkä olen vain nipo. Ap
Pyytäisin poistamaan.