Jos on kaksi kaunista naista ja...
toinen on yimielinen, ja toinen ei.
Ylimielinen sanoo toiselle "ei kai sua ärsytä ku oon niin hyvännäköinen", kun taas toinen kaunis kehuu tätä toista avoimesti.
Niin kumpi on parempi?? :D Onko se, joka sanoo toiselle olevansa parempi, parempi??? :-DD
Kommentit (10)
Se, joka ei ole ylimielinen, on tietysti parempi.
Se toinen tuskin on edes oikeasti kaunis, jos pitää itseään kehua tai kalastella kehuja.
toisella on siis itsetunto-ongelmia ja toinen kaipaa ihailua. match made in heaven.
Se joka ei ole ylimielinen on parempi. Tietenkin. Eikä sun esimerkissäsi kumpikaan sanonut olevansa parempi...
Melkoisen filosofinen kysymys, josta saa pitkästikin asiaa.
Kysehän on kahdesta eri persoonallisuudesta. Toinen on ekstrovertti ja toinen introvertti? Ekstrovertti pälättää ulkonäöstään ja haluaa vahvistusta sille esittämällä kysymyksen kauniille ystävälleen. Ei nyt mikään ruudinkeksijä tuolla tavoin itseään ilmaistessaan, ja jonka introvertti ystävä hyvin ymmärtää, Introvertti taputtelee ystäväänsä ja myöntelee ekstoroverttia asiassa, jossa muuten syntyisi täysin tarpeetonta riitaa. Täysin yhdentekevä huomautus, koska introvertti tietää ettei hän kuitenkaan jää kakkoseksi.
Ylimielinen on parempi. Parempaa vaimomatskua, koska pystyy lyömään muita alas ja tienaamaan urallaan enemmän kuin ei-ylimielinen. Itse kallistuisin ylimieliseen naiseen, koska hän tuo oletetusti enemmän rahaa talouteen pitkässä juoksussa.
parempi mitä häh? Ei edelleenkään mitään oleellista tietoa jonka perusteella päättää. Pelkkää mutua
Ylimielinen on parempi. Parempaa vaimomatskua, koska pystyy lyömään muita alas ja tienaamaan urallaan enemmän kuin ei-ylimielinen. Itse kallistuisin ylimieliseen naiseen, koska hän tuo oletetusti enemmän rahaa talouteen pitkässä juoksussa.
-Ei ylimielisellä on parempi palkka. :DD
kalja kori kirjoitti:
Kuvottavaa.
Mikä sua vaivaa? Hanki harrastus.