Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ymmärrä valkosuklaan suosiota?

Vierailija
20.02.2020 |

Suklaata otan mielelläni, mutta valkosuklaan olemassaoloa en ymmärrä. Onko täällä ihmisiä, jotka oikeasti pitävät valkosuklaasta? Ostavat sitä itse?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋‍♀️

Vierailija
2/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata sen olla pitää eikä mitään karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa on parempaa.

Vierailija
4/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa kurkku kutisemaan valkosuklaasta. Siinä on jotakin mille olen allerginen.

Eikä se muutenkaan ole edes hyvää. Pelkkää sokeroitua maitojauhetta.

Vierailija
5/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa on ällöä. Maistuu sokeriselle maitojauheelle joka sekoitettu pattirasvaan. Eihän se edes ole suklaata.

Vierailija
6/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän valkosuklaasta ja ostankin sitä. Nämä makuasioista vänkäämiset ovat hieman turhia. Itse en pidä oikein tummasta suklaasta, mutta moni kaveri tykkää kyllä. 

Vierailija
7/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkosuklaa on parempaa.

Millä tavalla? Kuvaile.

Vierailija
8/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnassa käytän, mutta sellaisenaan en tykkää. Tunkkaisen makuinen ja lälly.

Vierailija
9/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosuklaa on parasta, mutta ei kaikki. Valkosukalista ainakin Royal, Toblerone ja joku sellanen neliönmuotoinen jossa on pähkinöitä maistui.  Lisäksi Pirkka valkosuklaa tikkujäätelöt.

Vierailija
10/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa ei ole mitään suklaata. Siinä on pelkkää kaakaovoita eikä yhtään kaakaomassaa.

Vierailija
11/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä edes suklaan suosiota.

Vierailija
12/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙋‍♀️

Onko tämä nyt myöntävä vastaus kysymykseen "muita, jotka eivät ymmärrä valkosuklaan suosiota" vai kysymykseen "onko täällä ihmisiä, jotka oikeasti pitävät valkosuklaasta"?

Vierailija
13/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ymmärrä valkosuklaata.

Mietin joskus, voisiko se olla hyvää, jos olisi vähemmän makeaa, ts. siinä olisi vain sokeria eikä äitelää glukoosisiirappia. Erottuisiko siinä silloin jotain samantapaista herkullista omaa aromia kuin on vaikka voin maku toffeessa tai kookoksen maku. Toistaiseksi en kuitenkaan ole saanut mitään hyvää valkosuklaata.

Vierailija
14/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa ei ole kotimaista,se tuodaan esim,belletin muodossa Belgiasta.Suomessa sulatus ja niin SINI-VALKOINEN suklaa .

Vierailija
15/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa ei maistu miltään ja on ällön rasvaista. Suklaa ei tunnu ällön rasvaiselta, vaan ihanalta. Tuntuu, että samat kalorit joutuu syömään valkosuklaassa kuin suklaassakin, ja tulee vain vihaiseksi.

Vierailija
16/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaomassa on ällöttävää. Kuivaa ja tunkkaisen makuista pthyi!

Vierailija
17/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.A kirjoitti:

Valkosuklaa ei ole kotimaista,se tuodaan esim,belletin muodossa Belgiasta.Suomessa sulatus ja niin SINI-VALKOINEN suklaa .

Mikä ihmeen belletti? Sellaista ei ole olemassakaan. Tarkoitatko pellettiä? Miksi et sitten kirjoita niin?

Vierailija
18/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkään sokerimössöjen suosiota. Maistuu karmealle ja on terveysriski. Siinäkin tapauksessa ettei ole ylipainoa.

Vierailija
19/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti valkosuklaasta. Pidän myös maitosuklaasta ja tummasta suklaasta mutta valkosuklaa on suosikkini. Makuja on monia. Minä en taas voi ymmärtää, miten joku voi pitää salmiakista. Salmiakin ja valkosuklaan yhdistäminen saa minut ihan hulluksi ;)

Vierailija
20/35 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä taas en pidä rusinoista, joten miksi niitä oikein valmistetaan? Kun enhän minä niistä pidä niin, miksi kukaan muukaan pitäisi? Valkosuklaa on silloin tällöin ihan hyvää, mutta en vertaisi sitä tavalliseen. Ovat aika kaukana tosistaan, niin kuin esimerkiksi lakritsi ja salmiakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä