Miksi helvetissä tuota Lukkarisen Janita ketjua ei poisteta
Ihan saamerin sairas ketju. Kyseisestä naisesta en viis veisaa mutta ketju on tämän palstan sairain
Kommentit (31)
Ei poistu vaikka kuinka perustelee ja vaikka kuinka usein ilmiantaa. Herää epäilys että halutaan vaan klikkailuja tai sitten modet itse kommentoi. Sama oli aikanaan Saara Aaltoa koskevien aloitusten kanssa. Ihan täysin keskenkasvuisten kakaroiden tekemiä aloituksia ja kommentteja.
Varjossa kirjoitti:
Sairaus ei tee rikoksesta sallittua toimintaa
Hyvä, että olet tätä mieltä nykyään. Hyvää jatkoa =)
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukko onneksi hiljenty hetkeksi kun viranomaiset alkoi tutkia keräysraha kusetusta!!!
Olisiko sinunkin jo aika hiljentyä.
Onhan se hyvä että täällä eräät sanoo totuuden ettei kaikki
sinisilmäiset jaa tuolle rahaa kun ei edes käytä niitä mihin on kerännyt niitä!
Onneksi tämä Janitan tilin ylläpitäjä taisi kertoa totuuden janitasta viranomaisille niin tulee loppu tuolle ihmisten hyväksikäytölle!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eukko onneksi hiljenty hetkeksi kun viranomaiset alkoi tutkia keräysraha kusetusta!!!
Onneksi tämä Janitan tilin ylläpitäjä taisi kertoa totuuden janitasta viranomaisille niin tulee loppu tuolle ihmisten hyväksikäytölle!!
Mikä sen ylläpitäjän insta oli?
Poistuu Kärnät, poistuu Haavistot, mutta sairasta ihmistä saa ruotia sivu kaupalla. 🤔
Varjossa kirjoitti:
Sairaus ei tee rikoksesta sallittua toimintaa
Sulleko ei kuolema riitä rangaistukseksi pikkurikkeestä, josta saisi max sakon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä Janitan tilin ylläpitäjä taisi kertoa totuuden janitasta viranomaisille niin tulee loppu tuolle ihmisten hyväksikäytölle!!Mikä sen ylläpitäjän insta oli?
Judvelia
Kysyin tätä samaa muutama tunti sitten, mutta se ketju ilmeisesti poistettiin, koska en enää löydä sitä.
Mä oon itse asiassa tuon ketjun aloittaja. Ihan vilpittömästi halusin tietää Janitan kuulumisia kun poisti silloin (hetkeksi) julkisen instan. Aattelin, et saan tietää sen ja ketju poistuu viimeistään 20 viestin jälkeen. En ois uskonu, että siitä tulee tuollainen :(
Kyllä sieltä yksittäiset viestit poistuvat aika nopeasti, kun ilmiantaa.