Mieheni käytös yllätti - en saanutkaan tavata anoppiani!
Olen avoliitossa ihanan anglomiehen kanssa. Tiesimme yhden tuttavaparin (myös anglomies ja suominainen) kautta, mutta tutustuimme paremmin pari vuotta sitten ja se oli menoa. Me muutettiin yhteen melkein heti. Rakkaus leiskui ja loimusi ensi hetkistä asti.
Koko avoliittomme ajan on ollut puhetta, että menisimme käymään miehenI vanhempien luona. Mies kävi viime kesänä siellä kuukauden ja teki sieltä myös lomareissun Espanjaan siskonsa ja tämän perheen kanssa. Samoin jouluksi hän meni vanhemmilleen, tosin vain muutamaksi päiväksi. En päässyt noille reissuille mukaan, koska opiskelen yliopistossa ja lomat olen aina töissä.
Viime viikonloppuna mieheni äiti tuli ensimmäistä kertaa käymään Suomeen. Koska me asumme ahtaasti (pieni kaksio avokeittiöllä), äiti meni hotelliin Helsingin keskustaan. Hänen piti tulla meille syömään lauantai-iltana, mutta erinäisten kiemuroiden jälkeen heidän päivän ohjelma venyi, eikä illallisesta tullutkaan mitään. Myöhemmin kuulin, että mieheni ja äitinsä olivat olleet sunnuntaina ravintolassa mieheni työkavereiden kanssa. Ymmärsin miehen puheista, että olivat kahdestaan. Maanantaina minulla oli opiskelujuttuja koko päivä niin silloinkaan emme tavanneet. Tiistaina äiti lähtikin kotiin.
Olen kauhean pettynyt etten tavannut häntä. Eihän tässä voi välttyä ajatukselta, ettei mies halua meidän tapaavan. Mutta mikä siihen voisi olla syynä? Olen kuitenkin esim fb:ssä kaveri sekä mieheni äidin että siskon kanssa.
Kun kysyn mieheltäni niin hän vastaa vain että tänne on niin pitkä matka junalla ja vielä kävelyä asemalta 2,5 km, niin eivät vaan ehtineet. En viitsi enää kysellä koska mieheni alkaa ärsyyntyä jankuttamisesta.
Mitä ajattelette? Meillä on kaikki hyvin muuten. Tästä nyt vaan tuli pettymys..
Kommentit (26)
Kyllä tuo kuulostaa todella erikoiselta. Onko joku looginen syy, miksi ette saisi/tavata, esim paha sos.tilanteiden pelko anopilla tai sinulla? Ei kuitenkaan selvästikään piilottele sinua perheeltään, kun kerran oletta facebook-kavereita.
Ottaisin kissan pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt herran tähden olla! Mitä heidän tekemisensä sinulle kuuluu?
No kuuluuhan ne, kun olemme avoliitossa?!? Vähän erikoinen kommentti, tulikohan väärään ketjuun? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo kuulostaa todella erikoiselta. Onko joku looginen syy, miksi ette saisi/tavata, esim paha sos.tilanteiden pelko anopilla tai sinulla? Ei kuitenkaan selvästikään piilottele sinua perheeltään, kun kerran oletta facebook-kavereita.
Ottaisin kissan pöydälle.
Ei mitään syytä. Ja olen jo kysynyt monta kertaa ja mies sanoo aina samaa: sorry, ei nyt vaan ehditty tulla tänne.
Eniten minua häiritsee se sunnuntain ravintolakäynti. Siellä oli miehen työkavereita mukana ilmeisesti viisi, mutta minulle ei kerrottu asiasta mitään. Ap
Mies häpeää joko sinua tai äitiänsä. Tai sitten miehen äiti ei halunnut tavata sinua koska olet vain joku hutsu joka asuu hänen armaan poikansa kanssa. Eihän tuo nyt normaalia ole ja tiedät sen itsekin. Suhde kuullostaa muutenkin huonolta koska et voi edes asiasta puhua kun mies ärsyyntyy.
Aikataulut nyt ei vaan ole osuneet kohdilleen, tuskin siinä sen kummempaa draamaa on. Ilmeisesti sulla oli silloin sunnuntaina muuta menoa kun ei kutsuttu illalliselle mukaan?
Toisen kerran sitten. Ja jousta tarvittaessa itsekin aikatauluista, ei se ole pelkästään muiden tehtävä.
Älkää sekotako anoppia jos tiedätte että äitinne ei tykkää että äidin hellentettas-muksulla on tonen nanen.
ps: yli 60 vee ja äitinsä jo haudannut.
No onhan tuo nyt ihan selvää ettei sinua kelpuutettu mukaan edes sunnuntaina ravintolaan syömään. Miehellä varmasti joku "erittäin hyvä työkaveri" jonka halusi esitellä äidillensä. Miehen äitiäkin kiinnosti enemmän nämä työkaverit kuin sinä. Sorry. Paska suhde.
Salattiinko sinulta tuo sunnuntainen tapaaminen? Vai kutsuttiinko mukaan mutta et päässyt?
Jos mies haluaa suojella sinua äidiltään... Jotkut äidit voivat olla ihan kohjoja, kun kyse on rakkaan pojan kumppanista. Outoa, ettei voi kertoa, jos siitä on kyse.
Eukko oli täällä 3 päivää mutta ei ehtinyt treffata sinua edes puolta tuntia? Missä itse olit lauantain ja sunnuntain eli miksi et sinä itse mennyt tapaamaan miehen äitiä...missä hän nyt sitten olikaan? Itsekin voi olla aktiivinen!
Kuulostaa siltä että mies ei ota sinua kovin tosissaan, vaan pitää sinua jonain ohimenevänä juttuna. Itse epäilisin että suunnittelee jo eroa.
Miehellä taitaa olla toinen akka jota äidilleen esittelee.
Vierailija kirjoitti:
Salattiinko sinulta tuo sunnuntainen tapaaminen? Vai kutsuttiinko mukaan mutta et päässyt?
No ei nyt varsinaisesti salattukaan. Minä luin yhden mieheni työkaverin päivityksen “dinner with J’s mum and friends”. Mies sanoi että törmäsivät kaupungilla ja päättivät mennä sitten syömään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa suojella sinua äidiltään... Jotkut äidit voivat olla ihan kohjoja, kun kyse on rakkaan pojan kumppanista. Outoa, ettei voi kertoa, jos siitä on kyse.
Ei se varmaan mikään sekopää ole, ainakaan fb:n perusteella. Ap
Mies ei ole kertonut äidilleen, että asutte yhdessä? Heidän kulttuurissaan se ei olisi sopivaa?. Ehkä hän on puhunut sinusta äidilleen vain ystävänä?
Jos äiti tietäisi avopuolisosta, tasan haluaisi tavata!!
Vierailija kirjoitti:
Eukko oli täällä 3 päivää mutta ei ehtinyt treffata sinua edes puolta tuntia? Missä itse olit lauantain ja sunnuntain eli miksi et sinä itse mennyt tapaamaan miehen äitiä...missä hän nyt sitten olikaan? Itsekin voi olla aktiivinen!
No lauantain olin kotona laittamassa päivällistä (mikä ei ditten toteutunutkaan). Sunnuntaina mieheni lähti aikaisin keskustaan aamiaiselle äitinsä kanssa. Minä en ehtinyt mukaan kun miehen piti lähteä. Oli puhetta että hän tekstaa jossain vaiheessa ja viestittikin pari kertaa mutta ei pyytänyt minua mukaan. Sanoi vaan että kaikki ok, nähdään pian ja sydämenkuvia. Minua ei siis pyydetty mukaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuuluuhan ne, kun olemme avoliitossa?!? Vähän erikoinen kommentti, tulikohan väärään ketjuun? Ap
Niin. Onko se avoanoppikin siinä teidän liitossanne? Ja tarkoittaako avoliitto että miehellä ei ole enää mitään omia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole kertonut äidilleen, että asutte yhdessä? Heidän kulttuurissaan se ei olisi sopivaa?. Ehkä hän on puhunut sinusta äidilleen vain ystävänä?
Jos äiti tietäisi avopuolisosta, tasan haluaisi tavata!!
He ovat ihan valkoisia brittejä, ei siinä kulttuuri vaikuta. Ja kyllä hänen perheensä tietää, että asumme kimpassa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoliitto tarkoittaa muualla maailmassa jalkavaimoa tai maksettu rakastajaa.