Palstalaisten keskipaino
Kommentit (31)
Faktojen mies kirjoitti:
Kyllähän ne hoikat ja nätit naiset viettävät aikaansa aivan jossain muualla kuin täällä av:lla.
Tätä olen yrittänyt itsekin monta kertaa kertoa. Jostain syystä palstamiehet kuitenkin haluavat viettää aikaansa juuri täällä.
N 50+ 86 kg
Odotappas, lasken arvion omalle keskipainolleni. Minulla ei ole tarkkaa tietoa jokaisen vuoden painosta joten jonkin verran virhettä tulee.
Sain keskipainokseni 75 kiloa joten keskimäärin olen ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Faktojen mies kirjoitti:
Kyllähän ne hoikat ja nätit naiset viettävät aikaansa aivan jossain muualla kuin täällä av:lla.
Tätä olen yrittänyt itsekin monta kertaa kertoa. Jostain syystä palstamiehet kuitenkin haluavat viettää aikaansa juuri täällä.
N 50+ 86 kg
Tämä ei ole treffipalsta niin mitä väliä sillä on?
Keskiarvo voi hyvinkin huidella 70-100 kg välillä.
Olen 170 / 74 kg nyt raskauden aikana, normipaino 65-67 kg.
Minusta pieni ylipaino on paljon parempi kuin alipaino, kunhan paino ei nouse niin suureksi että liikkuminen hankaloituu.
Nyt iän myötä olen alkanut arvostaa liikuntaa joka ei kuormita luita, ja uinti on osoittautunut parhaaksi. Sopii onneksi ihan minkä painoisille vaan :)
174 cm ja 67 kg. Olen kai normaalipainoinen mutta omasta mielestä tuntuu että ois mistä nipistää pois.
Täällähän on tunnetusti läskien, kiukkuisten Laarditankkereiden kokoontumisajot päällä kokoaika.
168cm, 65kg