Henkilö tekstasi vihdoin ja kertoi miksi blokkasi ilman syytä
On hänellä kyllä logiikat... Oli suuttunut itselleen lennolta myöhästymisestä (ei selittänyt vielä syytä) ja oli suutuspäissään blokannut whatsapista kaikki. Pyysi anteeksi enkä nyt vihoittelemaan ala, mutta kyllä tuo logiikka on ihan kummallinen. Suutun itselleni, joten blokkaan muut. No, sovittiin että jatkossa ilmoittaa ennen tuollaisia tempauksia jotain, etten ole täysin pihalla, että mitä ihmettä on tapahtunut.
Kommentit (12)
Ei tule ilmoittamaan. Ja tuo selitys häneltä...eikö parempaa keksinyt?
Tuollaiseen ihmiseen ei sitten kannata jatkossa luottaa.
Jotenkin arvasin nämä kommentit etukäteen. Kyllä minä luotan häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule ilmoittamaan. Ja tuo selitys häneltä...eikö parempaa keksinyt?
Eipä hän mitään keksinyt, vaan kertoi miten asia on.
Halusi some-taukoa, se on jokaisen ihmisen oikeus. Ei tarvitse selittää edes. Ei jaksa niin ei jaksa, vituttaa niin sitten vituttaa.
Luulette ettei kukaan muu ole ikinä myöhästynyt lennolta? Olen tajunnut sen, että en voisi olla väleissä kenenkään kanssa, jos en hyväksyisi mitään huonoja puolia. Onhan tuollainen ihmeellinen katoaminen todella raivostuttavaa, mutta jos minä nyt heivaan henkilön siitä syystä pois elämästäni, saan tilalle toisen jollain toisella huonolla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Halusi some-taukoa, se on jokaisen ihmisen oikeus. Ei tarvitse selittää edes. Ei jaksa niin ei jaksa, vituttaa niin sitten vituttaa.
Hän on pelkästään whatsapissa, ei käytä instaa eikä mitään muuta vastaavaa. Enpä minä epäile häntä yhtään mistään. 2 minuuttia riittää, että myöhästyy lentokentällä. Ei siellä kaikki ole parin metrin säteellä toisistaan.
Ja mieluummin vaikka blokkaa kuin että suutuspäissään alkaisi riehumaan minulle. Nyt mitään vahinkoa ei tapahtunut, koska hän rauhoittui ennen kuin laittoi viestiä minulle.
Okei, muistan aloituksen, joka oli ihan sekopäinen. Eli kaksi samanlaista sekoa siellä, sopinette hyvin toisillenne,
Että eiköhän se ole minun päätökseni, että keneen luotan ja keneen en. En tarvitse siihen ulkopuolisten tuomioita.
Olisikohan siis suuttunut muille. Oli somettanut, ja myöhästynyt lennolta.
Hihhih .. ei voi kun naureskella ;)
Zinc