Pettääkö vaimoni?
Moikka kaikille:)
Minua on nyt reilun kuukauden verran mietityttänyt, että pettääkö vaimoni minua. Kaikki alkoi vaimoni lomareissusta. Vaimoni lähti lomalle reiluksi viikoksi tämän vuoden alussa. Vaimoni tullessa lomalta aloimme tietenkin harrastaa aviollisia velvotteita:) Vaimoni kertoi heti alussa, että liukastetta pitää käyttää reilusti koska hänellä on hankauma alapäässä. Oli kuulemma tullut kun oli vessapaperilla pyyhkinyt.....Näin miehenä minua mietityttää, että kuinka raivokkaasti sitä alapäätä pitää pyyhkiä, että hankaumia tulee?
Vaimoni käyttäytyminen oli myöskin erilaista kuin ennen lomaa. Hän itkeskeli enemmän, oli hiljaisempi ja jotenkin vain erilainen kuin ennen lomaa. Ollaan oltu saman osoitteen alla kohta 4 vuotta ja naimisissa vajaan vuoden verran. Kumppani tulee tutuksi siinä ajassa ja kyllä sitä vaistoaa kun toinen on erilainen.
Myös vaimoni kännykän käyttö muuttui. Ennen hänen puhelimensa oli aina keittiön pöydällä ja äänet päällä. Lomareissun jälkeen vaimoni alkoi pitämään puhelinta poissa näkyviltä ja äänettömällä. Tämän otin jossain vaiheessa puheeksikin ja vaimoni myönsi, että on tarkoituksella pitänyt puhelinta äänettömällä ja pois näkösältä. Syynä kuulema oli se, ettei kännykkä haittaisi yhteistä aikaamme. En oikein ymmärtänyt selitystä koska hänen kännykkänsä ei ole koskaan haitannut mitenkään yhteiseloamme.
Minulla on nyt tilanne sellainen, että tunne ja järki riitelee keskenään. Tunne sanoo, että vaimoni ei koskaan pettäisi minua, mutta järki potkii vastaan. Auttakaa te ja kertokaa mille tarina kuulostaa. Kiitos:)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos väkivaltaa kohdannut, miksi salaa sen? Luulis kertovan. Pettäminen mahdollista ja itkeskely viittaa että katuu, muttei uskalla kertoa totuutta.
Pelkää syytöksiä? Lähti ehkä itse jatkoille humalassa mutta viattomin ajatuksin?
Voitteko nyt ihan oikeasti ignoorata tämän rasittavan vaimojankkaaja-naisen? Ei vttu jaksa tätä pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko nyt ihan oikeasti ignoorata tämän rasittavan vaimojankkaaja-naisen? Ei vttu jaksa tätä pskaa.
Onneks kuitenki nostit 👍
Ei mikään tieteellinen artikkeli mutta googlaamalla varmaan löydät parempiakin vastauksia.
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/2015101920535603
Toi on iltalehden artikkeli aiheesta 'miksi uhri ei kerro?'