Pettääkö vaimoni?
Moikka kaikille:)
Minua on nyt reilun kuukauden verran mietityttänyt, että pettääkö vaimoni minua. Kaikki alkoi vaimoni lomareissusta. Vaimoni lähti lomalle reiluksi viikoksi tämän vuoden alussa. Vaimoni tullessa lomalta aloimme tietenkin harrastaa aviollisia velvotteita:) Vaimoni kertoi heti alussa, että liukastetta pitää käyttää reilusti koska hänellä on hankauma alapäässä. Oli kuulemma tullut kun oli vessapaperilla pyyhkinyt.....Näin miehenä minua mietityttää, että kuinka raivokkaasti sitä alapäätä pitää pyyhkiä, että hankaumia tulee?
Vaimoni käyttäytyminen oli myöskin erilaista kuin ennen lomaa. Hän itkeskeli enemmän, oli hiljaisempi ja jotenkin vain erilainen kuin ennen lomaa. Ollaan oltu saman osoitteen alla kohta 4 vuotta ja naimisissa vajaan vuoden verran. Kumppani tulee tutuksi siinä ajassa ja kyllä sitä vaistoaa kun toinen on erilainen.
Myös vaimoni kännykän käyttö muuttui. Ennen hänen puhelimensa oli aina keittiön pöydällä ja äänet päällä. Lomareissun jälkeen vaimoni alkoi pitämään puhelinta poissa näkyviltä ja äänettömällä. Tämän otin jossain vaiheessa puheeksikin ja vaimoni myönsi, että on tarkoituksella pitänyt puhelinta äänettömällä ja pois näkösältä. Syynä kuulema oli se, ettei kännykkä haittaisi yhteistä aikaamme. En oikein ymmärtänyt selitystä koska hänen kännykkänsä ei ole koskaan haitannut mitenkään yhteiseloamme.
Minulla on nyt tilanne sellainen, että tunne ja järki riitelee keskenään. Tunne sanoo, että vaimoni ei koskaan pettäisi minua, mutta järki potkii vastaan. Auttakaa te ja kertokaa mille tarina kuulostaa. Kiitos:)
Kommentit (24)
äh. Tuo loppu paljasti että tarina on keksitty.
Itse olen ollut uskoton enkä todellakaan sanoisi mitään noin paljastavaa että tarvii jtn liukuvoiteita. Nimenomaan jos on salattavaa se tehdään niin ettei epäilykset heräisi mitenkään päin. Toki jos muijasi on kovin yksinkertainen niin en osaa sanoa tuohon varmaa kommenttia.
Hän on tavannut jonkun toisen tai sitten on lomaillessa huomannut, ettei olisi tahtonut takaisin kotiin.
Merkit kuulostaa ikävä kyllä juuri siltä, että jotain on voinut tapahtua. Mutta mitä jos kysyisit asiaa vaimoltasi suoraan? ”Tapahtuiko lomalla jotain?” tai ihan vain ”Onko kaikki hyvin, olen huolissani.”
Kyllähän se valitettavasti siltä kuulostaa, että lomaromanssi on ollut.
N50
Ei petä. Ihan normaalia käyttäytymistä. Ulkomailla paskis on usein karkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy ” jätä se sika”?
Lukeeko vaimo palstaa? En nimittäin yhtään ihmettelisi vaikka vaimo pettäisi tuollaista sikaa.
Ettei vain olisi kohdannut väkivaltaa lomallaan.
Kipeytynyt alapää, itkeskely, ei halua ulkomaailmaa kotiinsa (känny äänettömällä).
Ei kuulosta pettäjän toiminnalta, koska silloinhan yrittäisi olla mahdollisimman normaali. Trauman jälkeen ei välttämättä pysty olemaan ihan normaali, vaikka yrittäisi.
Hankaumia tulee itsellekin, jos ollut epämukavat housut, tai ihan vaan pyyhkimisestä, jos liian kuivat paikat tmv. Voisko olla niin että ylireagoit? Toki tuo puhelinjuttu kuulostaa aika epåilyttävältä, mutta jos pohdit onko toiben pettänyt, niin monesti sitä saattaa kuvitella "merkkejä" siitä.. Mutta kuten sanottu, onhan tuo puhelinjuttu aika epäilyttävä juttu.
Kukaan pettävä nainen ei sanoisi että alapäässä on hankauma.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain olisi kohdannut väkivaltaa lomallaan.
Kipeytynyt alapää, itkeskely, ei halua ulkomaailmaa kotiinsa (känny äänettömällä).Ei kuulosta pettäjän toiminnalta, koska silloinhan yrittäisi olla mahdollisimman normaali. Trauman jälkeen ei välttämättä pysty olemaan ihan normaali, vaikka yrittäisi.
Tämä tuli jostain syystä minullekin ensimmäisenä mieleen. Kysyt nyt vaimoltasi, että onko kaikki hyvin, ja että onko lomalla tapahtunut jotain. Jos sanoo vain, että on kaikki hyvin eikä tapahtunut mitään, niin älä jätä asiaa heti sikseen, vaan kerro hänelle muutoksista, joita olet huomannut hänen käyttäytymisessään. Älä lähde samantien hyökkäävälle ja syyttelevälle linjalle, vaan esimerkiksi ilmaise olevasi huolissasi, koska hän itkeskelee tavallista enemmän tms.
Toivottavasti asia selviää!
Jos tämä ei ole provo niin uskon että vaimosi on joutunut seksuaalisen väkivallan kohteeksi. Kysy, onko kaikki hyvin, tapahtuiko matkalla jotain.
Jos väkivaltaa kohdannut, miksi salaa sen? Luulis kertovan. Pettäminen mahdollista ja itkeskely viittaa että katuu, muttei uskalla kertoa totuutta.
Fifty-sixty. Hankaumia voi tulla pyyhkimisestä, muuhun en ota kantaa.