Laiskistuminen. Tulen vihaiseksi kun vaaditaan jotakin.
Olen tullut todella laiskaksi. Ei jaksaisi mitään ristikoita tai muuta ongelmanratkaisua. Haluaisi vaan olla aivot narikassa ja ottaa rennosti. Kaikki tekeminen vaatii ponnistelua ja vaan väsyttää ja viduttaa kun pitäisi tehdä jotakin. Kun ei heti onnistu niin kauhea raivo päällä. Eikä ole burnout vaan ennemminkin lorvi katarri.
Kommentit (6)
Ikä 40. Ehkä mulla on joku informaatioähky kun nykyisin tulee seurattua kaikkea mediaa ja siihen päälle omat projektit niin...
Vierailija kirjoitti:
Ikä 40. Ehkä mulla on joku informaatioähky kun nykyisin tulee seurattua kaikkea mediaa ja siihen päälle omat projektit niin...
Informaatiopommitus aiheuttaa juurikin vetäytymistä omaan kuoreen, koska sinnä pommituksessa ollaan liian keskellä kaikkea; helposti unohtuu se oma itse jonnekin matkan varrelle...
Esim. luovan työn tekijälle jatkuva informaatiopommitus on kaksiteräinen miekka: toisaalta pitäisi olla perillä tapahtumista ja uusista virtauksista alallaan, kun taas oman juttunsa löytäminen vaatii yleensä rauhallista, itsenäistä pohdiskelua tekemistensä suhteen. Ei onnistu, jos ei osaa pitää itseään ja ns. muuta maailmaa erillään ts. erillisinä.
Taidat olla vakavasti uupunut. Et ole saanut palauduttua tarpeeksi rasituksen jälkeen. Muista jatkossa kiinnittää enemmän huomiota lepoon tekemisten välillä.